Iso penis on kyllä hyvän näköinen pieneen verrattuna
Seisokissa tilanne kokemukseni mukaan voi tasoittua hyvinkin mutta kyllähän isosti varustettu mies vaikakpa laiturilla uimasta noustessaan on hyvän näköinen pingispallokokoisiin verrattuna.
Kommentit (16)
Toki iso lepomitta ja jos vielä isot kassit lupaa enemmän ja viestii hedelmällisestä uroksesta. Sitä paitsi koko seisokissakin on varmasti iso, koska eivät kutistu seisokkiin noustessa.
Omalla miehelläni on niin iso kalu ja julmetut pallit. Niin ihana niitä helskytell käsissä, ja ottaa suuhun. Aa että.
Onneksi olkoon, 10 100 000 kalun kokoa koskeva avaus!🎂Vielä viime kuussa lukema oli 10 000 000
T. Todella väsyneet modet.
PS. Tulkaa joskus itse tekemään tätä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, 10 100 000 kalun kokoa koskeva avaus!🎂Vielä viime kuussa lukema oli 10 000 000
T. Todella väsyneet modet.
PS. Tulkaa joskus itse tekemään tätä paskaa.
Juhlan paikka todellakin!
jonkun kusiluikku muka hyvännäkönen hahahahahahah
Iso on hyvän näköinen pieneen verrattuna.
Iso ja musta on hyvän näköinen ja tuntuinen pieneen kalpeaan nakkiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Iso on hyvän näköinen pieneen verrattuna.
Iso ja musta on hyvän näköinen ja tuntuinen pieneen kalpeaan nakkiin verrattuna.
Rasistit on estettävä tällä palstalla, jos eivät itse ymmärrä.
En ole piilohomo. Ihan vain nainen jonka miehellä on pingispallo.
Iso k.yrvältä näyttävä on komea, pippelit sitten erikseen.
Että jaksetaan! Mulkut ovat rumia kummastakin päästä. Poistoon.
Ap oot kyllä aikamoinen piilohomo. Kullit vaan mielessä. Pakonomaista käytöstä nämä sun aloitukset. Hommaa nyt joku nainen tai mies itsellesi. Tai harrastus.
Onhan se varmasti. Vähän hankalakin välillä. Enpä silti usko, että elämäni on yhtään parempaa keskikokoisen omistavaan verrattuna.
Ap on mies. Kai se ihailee sitten kavereidensa kulleja laiturilla.
Ño onhan se!