Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina vääränlainen työelämään?

Vierailija
31.08.2025 |

Parhaiten olen työllistynyt ennen valmistumistani ammattiin, koska olin halpaa työvoimaa. Valmistumisen jälkeen puuttui työkokemusta ja kyseltiin perheen perustamisesta, liian kokematon oli riski. Luonne on myös vääränlainen, mikä sulkee ovia. En ole ekstovertti, mutta silti hyvä työssäni. Pätkätöiden takia jouduin aina välillä työttömäksi ja tämä on pahin este työllistymiselle, vaikka oken vastakohta työttömälle lyötyyn leimaan. En juo tai tupakoi, urheilen, olen normaalipainoinen ja terve, aktiivinen, iloinen ja ahkera, mutta työhön ei ole silti asiaa. Koulutusta ja kokemusta on jo mukavasti, mutta nyt olen liian vanha. Sori siitäkin. Tehkää te muut sitten työt, kun ei kelpaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun työhistorialtani. Kelpasin nuorena pätkäduuneihin ja puhelin soi koko ajan, joustava moniosaaja. Kun tulee ikää niin se onkin huono juttu että on tehnyt tuollaista työtä. Pari tutkintoa on takana, duunariammatti ja korkeakoulututkinto, palkka ei ole koskaan ollut este eikä työajat, mutta silti ei kelpaa enää minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuten näissä kilpailutuksissa, että hinta ratkaiee 90% ja laatu 10%.

Että jos palkkatoive on 4100e tai 1900e, niin valinta on varsin helppo.

Vierailija
4/4 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä olla loppuelämä työtön kun työantajilla on asennevamma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi