Hauskoja muistoja seurustelunne alkuajoilta? Teitkö jotain nyt hassulta tuntuvaa?
Mä värjäsin vanhan pussilakanasetin dylon-värillä punaiseksi, että olisi ollut jotenkin "eroottista". Niistä tuli hailakan punaiset :D, eikä varmaan silloinen poikaystäväni ekan kerran yöksi luokseni tullessaan jotain pussilakanoihin kiinnittänyt huomiota.
Kommentit (7)
Ostin tavallisen "puuvilla-alkkarit ja vanha virttynyt mukava t-paita" -yöasun rinnalle hienon pitsisen virityksen, jota käytin poikaystävän läsnäollessa. Tosi kutittava ja epämukava :D
Poikaystävän isä asui ihan hirveässä murjussa, purkukuntoisessa sammaleelta haisevassa vanhassa mökissä. Ihastelin sitä, miten viehättävä pikkuinen talo kuin suoraan sadusta.
Nää on hauskoja. Mulla on varmaan aika moniakin, kun alan muistella. Yksi on, että värjäsin hiukseni vaaleiksi, koska miesystävän exällä oli vaaleat hiukset. Olin epävarma itsestäni, ja kuvittelin, että hän tykkää vain blondeista. Hulluinta oli, että jäin siihen vaalennuskierteeseen vuosikausiksi senkin jälkeen, kun suhde oli jo ajat sitten ohi.
Alussa ostin joka tapaamiselle uudet pikkuhousut erikoisliikkeestä, tärkeää minulle oli pitsit ja strassit ja tyylikäs läpinäkyvyys oikeista kohdista. Maksoihan ne. Jälkeenpäin on selvinnyt ettei mies edes tajunnut niiden olevan uusia ja häntä varten.
No kelpaan edelleen mummopikkareissakin.
Tämä on varmaan kaikkein oudoin ikinä. Siis mitä mä oikein hain tällä!? Mutta siis, kun olimme juuri nukahtamaisillamme, aloin täristä vähän ja inistä, no silleen muutaman sekunnin. Olin olevinani jotenkin erikoinen ja mielenkiintoinen. Apua ;D
Välillä istuttiin kesäisin aamuun asti mökin grillipaikalla, hyvää musaa ja viiniä..nyt molemmat viim kymmeneltä nukkumassa :)
Puhdistin illalla ihon ja meikkasin yöksi uudestaan, kevyemmin. Aamulla taas ihon puhdistus ja päivämeikki. Tätä päivä- ja yömeikkiä jatkoin aika pitkään, kun vietimme yön yhdessä. Jossain vaiheessa yömeikki jäi pois.