Koulu alkoi ja vanhemmilla jo LOMA mielessä! 🤦 Missä vastuu?! 😤
Koulut ovat tuskin ehtineet alkaa (uutisten mukaan viikolla 32), ja täällä palstalla jo kysellään vinkkejä syyslomamatkoihin ja valitetaan, kuinka arki on "niiiin rankkaa". Voi hyvänen aika! 😂
Nykyvanhemmat ovat kyllä uskomatonta sakkia. Kaiken pitäisi olla helppoa ja kivaa. Heti kun pitää herätä aikaisin ja voidella lapselle leipää, niin ollaan jo ihan burn-outin partaalla.
Minun aikanani lapset kävelivät kouluun itse säällä kuin säällä, eikä kukaan valittanut. Nykyään nämä kultamussukat kuskataan katumaasturilla oven eteen, ettei vain pieni sadekuuro pääse kastelemaan Gore-Texejä!
Ja tämä jatkuva LOMAN odotus! Eikö kukaan osaa enää elää normaalia arkea? Ei ihme, että lapset ovat niin levottomia, kun vanhemmatkin ovat koko ajan menossa jonnekin.
Keskittykää nyt hyvät ihmiset siihen arkeen ja lastenkasvatukseen, älkääkä siihen seuraavaan Thaimaan-reissuun! 😠
Kommentit (4)
Jos syyslomalla jonnekin haluaa, nyt on viimeiset hetket varailla.
Niin eli itse olit laiska vanhempi, joka teki kaiken helpoimman kautta. Edes kouluun et jaksanut lapsiasi viedä. Ja lomiin ei varmaan ollut varaa ja nyt kateus nostaa päätään.
Onko sinulla kaikki ok?