Millainen olet sängyssä?
Kommentit (37)
Pussaan sut kiihottuneeksi. Sitten imen sua niin ihanasti, että saat orgasmin. Siten painan sut hellästi sun polvillesi jumppamatolle ja alan varovasti läpsiä mun löysällä munalla sun kauniita kasvoja. Hymyilet ja naurat sille.
Kuorsaan, piereskelen ja kuulemma pidän välillä miumiumiu-vinkumista.
Vierailija kirjoitti:
Pussaan sut kiihottuneeksi. Sitten imen sua niin ihanasti, että saat orgasmin. Siten painan sut hellästi sun polvillesi jumppamatolle ja alan varovasti läpsiä mun löysällä munalla sun kauniita kasvoja. Hymyilet ja naurat sille.
Hymyilen sille, kun otan saksit esille siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen sille, kun otan saksit esille siinä vaiheessa.
Olet liian julma!
Varmaan hyvä, päätellen siitä, että ollaan oltu naimisissa 14 v, yhdessä 20 v, eikä mies ole vaihtanut ja haluaa edelleen.
Väsynyt päivän päätteeksi, nyt on aika paljon hommia ja aika paljon treeniä.
Jos olen miehen sängyssä tai erehtynyt päästämään miehen omaan sänkyyni niin sitten olen todennäköisesti halukas, märkä, aktiivinen, kiihkeä ja leikkisä. Oma sänky on kuitenkin minun nukkumistani varten.
Olen saanut naisille orkun niin helposti aikaiseksi, että ihmettelen ihmisten ongelmia siinä. Nussin mieluummin ajan kanssa kuin ryskyttämällä. Nautin naisen vartalossa kaikesta, en pelkästään yhdestä tai kahdesta kohdasta.
Kestävä, raju, naisen kaikki petitarpeet täyttävä, kokeileva ja pystyvä.
Uninen, välillä oikealla kyljellä ja välillä vasemmalla kyljellä
Ilmeisen onneton, liian kinky tai ainakin liian kokeilu haluinen. Vaimo penää " miksei tavallinen seksi riitä?"
Jos ei puhuttu nukkumisesta niin varmaan ihan kelvollinen vaikka mun sänkyyn pääsy on yleensä melko pitkä prosessi, joskus taas mennään heti kahvilat. Mulla on tarkat mitä teen ja mitä en. Silti miehet haluaa käydä sen prosessin ja hyväksyy mukisematta mun ehdot. Kaikki haluaa jatkoa määrättömän paljon. Jotkut joudun pudottaa heti alkaa ku niin huonoja mutta muut hamuaa koko ajan lisää ja lisää. Yhden kans ollu muiden seksisuhde, yhden kaks vuotta ja jokunen uudempaa ketä pystyn näkee harvoin. Yhden meinaan tästä tiputtaa, kaks on kavereita. Olen kokeilin haluinen uuteen. Ne ketkä on kavereita niin harrastetaan seksiä joskus erikseen, joskus yhdessä kolmisin. Sitten on vielä yks pariskunta niin sama homma, joskus nelisin ja pian viisistään.