Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomessa on kaikilla paha olo?

Vierailija
31.08.2025 |

Syynä oikeisto?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin jälkimaininkeja. 

Vierailija
42/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta ei ole yhtä kuin kaikki suomalaiset. Monet voi oikein hyvin palstan ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sanoisi että kaikilla

Vierailija
44/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantasuomalaiset 65-vuotiaana rintamalla kun 610000 vieraskielistä loikoilee kela goldilla vailla mitään velvollisuuksia mistään.

Kateus aiheuttaa kestonärästyksen. Se passivoi ja hapattaa pystyyn. Hetken päästä sitä ei enää edes huomaa itse. 

Vierailija
45/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintaju puuttuu. Ei ole julkista hovinarria, joka kertoisi ironian keinoin, miten maa makaa. Päättäjissä ei ole yhtään rauhoittavaa hahmoa, vain saksien heiluttajia, lapasia ja mykkiä.

Elämme myös pitkää ylimenokautta ja sen loppua odotetaan enemmän kuin mitään muuta. Hengitystä pidätellään.Kausi on päässyt pahasti venähtämään, koska kriisi seuraa toistaan. Pandemiat, diktaattorit ja muut mullistukset tekevät asiasta globaalia. Vapauttavaa henkireikää on vaikea löytää. 

Huvia vielä kauhukabinetin saksikarnevaaleihin pitäisi saada Paljonko sulta napsitaan. 

Vierailija
46/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu Keskikalja kertoi aiemmin SuomiAreenassa haluavansa Purran saksien sijaan avohakata Suomen hyvinvointivaltiota ja sosiaaliturvaa vesurilla. Oikeiston veropopulistilla on vain oma lihoava kukkaro mielellä, vaikka veropohjan rapauttaminen on juurisyy kestävyysvajeeseen ja velkaantumiseen. Suurituloiset ja varakkaat oikeistolaiset eivät halua osallistua enää kunniavelkojensa verojen maksuun, kun ovat jo hyvinvointivaltion ansiosta menestuneet ja kaiken hyödyn kupanneet, nuo kunniattomat paskiaiset. Oikeiston veronkiertovelkatalous on kestämätön polku.

Moraalikato.

Vierailija
47/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia tuli nautittua eilen runsaasti, niin nyt on melkoinen pahoinvointi.

Vierailija
48/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liikaa vieraskielisiä

kansan yhtenäisyys tuhottu

Vihaamani henkilöt ovat kyllä ihan kanttiksia eikä ulkomaalaisia.

Vierailija
49/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon puhunut tästä jo viisitoista vuotta.

Suomi on kiusaajien maa. Tämä tapa kiusata on kotoisin niin Ruotsin vallan alaisena olemisesta kuin myös Venäjän. Kummatkin Venäjä ja Ruotsi ja sen kansalaiset ovat väheksyneet suomalaisia, mistä on tullut osa meidän kulttuuria. Toisten lyttääminen ja kiusaaminen on osa sitä minkälaisiksi meitä kasvatatetaan.

Katsokaa tätä palstaa tai mitä tahansa keskustelualuetta. Ihmiset kiusaa ja mollaa toisia 24/7. Lapset matkii vanhemmiltaan, jotka vähättelee ja kiusaavat toisia aikuisia ja julkkiksia.

Sitten huudellaan, että "sä oot vaan herkkä, kun et leikinlaskua/vitsiä kestä", vitsiä, jonka on tarkoitus loukata tai halventaa sitä toista.

Suomalaiset eivät ole vieläkään oppineet siihen, ettei toisten mollaaminen, kiusaaminen ja halventaminen ole hyväksi meidän yhteiskunnalle. Mutta kun sitä on tehty meille vuosisatojen ajan, niin kuvitellaan, että se vain on osa meidän "kulttuuria".

Vierailija
50/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten itsekkyyden takia. 

Vierailija
51/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta ei ole yhtä kuin kaikki suomalaiset. Monet voi oikein hyvin palstan ulkopuolella.

Älä anna sen hämätä, että hymyilen kohdatessa ja elän muuten ihan tavallista elämää. :)

Vierailija
52/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. En itseasiassa tunne kuin yhden ihmisen, jolla on paha olo. 

Kyllä se varsin monella on. Eikä mikään ihme. Yhteiskuntaa on muutettu kammottavaan suuntaan viime vuosina.

Joo samaa mieltä. Kotona makoilusta Kelan rahoilla on tullut sosiaalisesti hyväksyttyä.

Ennen vanhaan sentää odotettiin että terve aikuinen elättää itse itsensä. Ja jos ei pystynyt niin sitten piti mölyt mahassaan eikä vaatinut luksuselämää veronmaksajien piikkiin.

Vierailija
53/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeisto ja miesvihaajat ovat vallanneet päätöksentekoelimet ja median, kuten tämän palstankin, mutta myös perinteisen median kokonaan. Samoin työpaikat, virastot, koulut jne.

Juu, edesmennyt äitinikin kyseli missä tämän maan miehet ovat päättäjien paikalla.Nykyään naisia joka paikassa.Eikä hyvä minustakaan ja ihan nainen olen.

Oottepa tyhmiä ihmisiä sisäistetyn naisvihanne kanssa. Kurkista sinne haaroväliis ja mieti pitkään.

Vierailija
54/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintaju puuttuu. Ei ole julkista hovinarria, joka kertoisi ironian keinoin, miten maa makaa. Päättäjissä ei ole yhtään rauhoittavaa hahmoa, vain saksien heiluttajia, lapasia ja mykkiä.

Elämme myös pitkää ylimenokautta ja sen loppua odotetaan enemmän kuin mitään muuta. Hengitystä pidätellään.Kausi on päässyt pahasti venähtämään, koska kriisi seuraa toistaan. Pandemiat, diktaattorit ja muut mullistukset tekevät asiasta globaalia. Vapauttavaa henkireikää on vaikea löytää. 

Huvia vielä kauhukabinetin saksikarnevaaleihin pitäisi saada Paljonko sulta napsitaan. 

Viisaat sanovat, että paha pitää nauraa alas. 

Vierailija
55/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin oikein hyvin. Olen selvinnyt rankoista fyysisistä sairauksista ja pystyn liikkumaan.

Voisitpa sinäkin, aloittaja.

Vinkki: päivittäin liikuntaa, riittävästi unta jap terveellinen ravinto.

Ei tietenkään alkoholia, tupakkaa tai huumeita.

Vierailija
56/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt sanoisi että kaikilla

Ei vielä tarpeeksi monella. Hitaasti, hitaasti, ohitetaan kriittinen massa huomaamatta. Sitten onkin enää myöhäistä tehdä mitään.

Vierailija
57/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole paha olo -päinvastoin. Vaikka olen köyhä ja sairas. Olen onnellinen.

N60

Vierailija
58/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. En itseasiassa tunne kuin yhden ihmisen, jolla on paha olo. 

Ja sillä on oksennustauti. 

Ei mulla ole paha olo. 

Vierailija
59/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialistisissa maissa kansalla on aina paha olo eikä toivoa paremmasta

Vierailija
60/117 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pointtia: