Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on korona tai noro-virus

Vierailija
31.08.2025 |

Asunnossa on yli 24 astetta lämpöä, mutta laitoin patterista lisää ja vielä lattialämmityksen 20 asteella. 

Mua palelee. Mulla on pitkähihainen pusero päällä. Eilen oli ihan noro-viruksen oireet, mutta eikö koronastakin mene 

vatsa sekaisin?

No onneksi on lämmityslaitteita. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli on yksi nuhakuume-19 oire.

Vierailija
2/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ollut kova flunssa, välillä paleltaa ja kylmää hikeä pukkaa.  Keuhkot kipeät, ei enää kärsi yskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kuumetta ole, mutta epäilin kyllä lähikaupan pakasteallasta, kun vatsa meni sekaisin. Kipeänä olen ollut, mutta kun käy lähikaupan pakastealtaalla, on vielä kipeämpi. Sain jonkun noroviruksen siitä. 

Vierailija
4/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon ollut kova flunssa, välillä paleltaa ja kylmää hikeä pukkaa.  Keuhkot kipeät, ei enää kärsi yskiä.

Lievän koronan oireita. Kyllä alan kallistumaan lievään koronaan tässä. On käyty kaikki mahdolliset vaivat läpi, paitsi yskä ja kuume. 

Vierailija
5/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssassakin menee maha usein sekaisin mutta se on kyllä niin raju tauti että ei voi erehtyä. Paljon pahempi kuin korona. Puhun omasta kokemuksesta, toisilla voi korona olla pahempi.

Vierailija
6/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriinhän ei kannata mennä ?

Vierailija
7/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kuumetta ole, mutta epäilin kyllä lähikaupan pakasteallasta, kun vatsa meni sekaisin. Kipeänä olen ollut, mutta kun käy lähikaupan pakastealtaalla, on vielä kipeämpi. Sain jonkun noroviruksen siitä. 

Pakastealtaasta noro? Just joo.

Vierailija
8/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssassakin menee maha usein sekaisin mutta se on kyllä niin raju tauti että ei voi erehtyä. Paljon pahempi kuin korona. Puhun omasta kokemuksesta, toisilla voi korona olla pahempi.

Influenssakin voi olla oireeton tai vähäoireinen ihan samalla lailla kuin muutkin tartuntataudit.

Vierailija
9/9 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että tällä hetkellä kiertävä tauti alkaa pahoinvoinnilla ja ripulilla, parin taukopäivän jälkeen iskee sitten hengitystieoireet. Veikkaan koronaa tai adenoa. Pitkäkestoinen vitsaus, kolmatta viikkoa menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi