Karita Tykkä
Nykyään Karita vihjailee ig:ssä ja laittaa jatkuvalla syötöllä niitä mietelmiä ja runoja yms ja niistä pitäis sit päätellä jotain. Poistuin seuraajista kun en jaksa kattoa
Kommentit (14)
Tuo on sellainen koijari ettei toista löydy, aikoinaan mainosti televisiossa mikroruokia, miten hyviä ja ravitsevia ne on ja miten päivittäin itsekin syö. Sitten samaan aikaan jossain naistenlehdessä kertoi, että ei käytä mikroa lähes laisinkaan.
Eli joko syö ateriat kylmänä tai kusetti.
Niin tai syö ne jossain muualla kuin kotona, hitto tätä en ollut ennen ajatellut. Olenko vihannut Karitaa kaikki nämä viodet turhaan...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Karita on jotenkin epäaito, jonkinlainen naamio koko ajan kasvoilla. En ymmärrä, kuka maksaa hänen valmennuksistaan. Hänellä ei ole pätevyyttä.
Samaa mieltä tuosta epäaitoudesta. Paistaa läpi ettei ole aitoa ja epäilen myös jonkunlaista häiriötä ruokaa ja liikuntaa kohtaan.
Jotenkin tuntuu, että hän on julkisuudessa kun jotakin on ollut hänellä pielessä ja sitten löytänyt sen jonkin. Jota on kestänyt aikansa ja sitten taas on ollut jotain pielessä ja löytänyt tyyliin raakaruoan ja laiturijumpan. Ei hirveän samaistuttava ihmisenä.
Sen Pojan rippijuhlienkin aikaan vihjaili jatkuvasti jotain, liittyen varmaan pojan isään liittyen. Mun mielestä vähän loukkaavaa toista kohtaan että laitetaan ajatelmia jotka liittyy pojan isään. Nykyään julkaisut on päivästä toiseen samaa paskaa vain. Noita ajatelmia, uimista ja matcha laten kuvia.
Muistan kun oli vielä sen Petrin kanssa, niin se paistoi läpi että on varmasti vain rahan takia sen kaljun ja lyhyen miehen kanssa. Ja niinhän Petri otsekkin teki julkaisun missä kirjoitti että Karita viihtyi hänen kanssaan niin kausn kuin hänellä meni raha-ssiat hyvin. Nyt Karita on joutunut tyytymään paljon pienempään ja vaatimattomaan asuntoon. Ja muutenkin Katita vaikuttaa siltä että kulussit ympärillä on tärkeät.
Pinnallinen, päälleliimattu kiiltokuvaelämä. Ei mitään aitoa koko ihmisessä. Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sen Pojan rippijuhlienkin aikaan vihjaili jatkuvasti jotain, liittyen varmaan pojan isään liittyen. Mun mielestä vähän loukkaavaa toista kohtaan että laitetaan ajatelmia jotka liittyy pojan isään. Nykyään julkaisut on päivästä toiseen samaa paskaa vain. Noita ajatelmia, uimista ja matcha laten kuvia.
Itsekin huomasin. Tosi rasittavaa tuollainen keneltä tahansa somessa kun kerrotaan mutta ei kuitenkaan voi kertoa. Miksi sitten mainita asiasta ylipäätään?
Sinänsä kivoja resepteja Karitalla. Pitääkin ostaa hänen keittokirjansa. Tuo materiaalisuus häiritsee, kun hän puhuu henkisistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Petri laukoi mielipiteensä Karitasta suoraan Facessa ja iltapäivälehdissä, Karita tyytyi vihjailemaan eksästään omassa somessaan. Ei ole kypsää toimintaa kummaltakaan. Joskus liitto ei toimi, mutta en ymmärrä miksi pitää puida tuollaisia asioita julkisuudessa, asiat voi käsitellä yksityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin huomasin. Tosi rasittavaa tuollainen keneltä tahansa somessa kun kerrotaan mutta ei kuitenkaan voi kertoa. Miksi sitten mainita asiasta ylipäätään?
Pitää saada huomiota hinnalla millä hyvänsä. Tuntuu että monilta ihmisiltä puuttuu nykyään kaikki arvokkuus.
Mistä ihmeestä te ootte saaneet käsityksen että tää Petri ois rahamiehiä? Ei ole.
Toisekseen, me ei tiedettäisi heidän kriisistä yhtään mitään jos se mies ei ois mölissyt somessa. Turha sanoa Karitaa huomionhakuiseksi tän asian yhteydessä.
Meinaatteko te että Claudia Schiffer värjää tukkansa itse L'Oréalilla vaikka mainostaa niin tekevänsä? Karita on ollut malli. Se oli silloin hänen työnsä mainostaa asioita. Eikä ne pakasteet nyt huonoimpia eineksiä olleet.
Mua ei koko Karita kiinnosta yhtään. Mutta mua ärsyttää ihan käsittämättömästi se että naista haukutaan keksityin oletuksin ja virheellisin perustein.
Kannattaa muistaa että vaikuttajille tuo homma on pohjimmiltaan tulonlähde ja business
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä te ootte saaneet käsityksen että tää Petri ois rahamiehiä? Ei ole.
Toisekseen, me ei tiedettäisi heidän kriisistä yhtään mitään jos se mies ei ois mölissyt somessa. Turha sanoa Karitaa huomionhakuiseksi tän asian yhteydessä.
Meinaatteko te että Claudia Schiffer värjää tukkansa itse L'Oréalilla vaikka mainostaa niin tekevänsä? Karita on ollut malli. Se oli silloin hänen työnsä mainostaa asioita. Eikä ne pakasteet nyt huonoimpia eineksiä olleet.
Mua ei koko Karita kiinnosta yhtään. Mutta mua ärsyttää ihan käsittämättömästi se että naista haukutaan keksityin oletuksin ja virheellisin perustein.
Jos omistaa miljoonatalon yksin, niin silloin ei voi olla kovin persaukinenkaan. Eli ainakin joskus sitä rahaa on ollut. Karitahan ei omistanut siitä talosta mitään.
Mielestäni Karita on jotenkin epäaito, jonkinlainen naamio koko ajan kasvoilla. En ymmärrä, kuka maksaa hänen valmennuksistaan. Hänellä ei ole pätevyyttä.