*** Valeraskausko?***
Hei!
Tulinpas kyselemään teiltä kokemuksianne... eli minulla on kymmenkuinen vauva, jota imetän. Yhdet menkat ovat tulleet synnytyksen jälkeen ja niistä jo 50 päivää. En ole nyt käyttänyt ehkäisyä, koska uusi mussukka saa nyt tulla jos on tullakseen. :) Pientä " raskaus" oireilua on ollut, aluksi kävi kipeää, kun imetin, mutta se oire on nyt hävinnyt. Nyt on ollut kuvottavaa oloa muutaman päivän. Kolme raskaustestiä olen tehnyt tässä lähiaikoina ja ne ovat olleet kaikki negatiivisia ( kaksi tilasin netin kautta ja yks apteekista, joka oli 99% luotettava).
Tiedän, että menkat eivät ole välttämättä säännölliset, kun imettää, mutta ihmetyttää tämä " oireilu" ? Onko mahdollista, että nuo kaikki testit näyttivät negatiivista, vaikka olisin raskaana? Voiko oireilua tulla siitä, että asia pyörii mielessä jatkuvasti " onko raskaana vai ei, onko oireita" ...?
Kiitos jo etukäteen kaikille jotka vaivautuu vastailemaan!!! :) Ja oikein rattoisaa pääsiäisen aikaa!!!!
Kyllä ne raskaustestit on aika luotettavia. Jos olet vielä useamman jo tehnyt ja näyttää negaa niin et varmaan ole raskaana. Minä uskoisin jo yhtä testiä. Noita raskausoireita on minullakin ollut tuhannen kertaa vaikka en ole raskaana. Minulla on hormonikierukka joka on tosi luotettava. Mutta kun vauvakuume iskee niin kroppa vaan tuntuu kehittävän niitä oireita... Viimeksi kun luulin(tai sanotaanko toivoin!) ehkäisyn pettäneen, minulla oli aamupahoinvointia, rintoja kihelmöi ja särki, vatsaa turvotti jne. Ihan selvät raskausoireet oli. Mutta niin vaan näytti negaa testi :) Eli uskoisin kyllä niitä testejä jos ne näyttää negaa.