Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yhdessä sovitusta ehkäisystä poikkeaminen on yksiselitteisesti väärin
30.08.2025 |
Ei ole mitään yleistä "se ehkäisee, joka ei halua lasta" -periaatetta, joka jotenkin oikeuttaisi toimimaan toisin kun on sovittu.
On toinen asia, että yhden ehkäisymenetelmän varaan laskeminen ei todellakaan kannata.
Kommentit (3)
muna niin tykkää kun sillai takaa vetäessä vetojen välissä nykäsee kumin pois ja sitten niin syvälle rojut reppuun
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaimon pettäminen on yksiselitteisesti väärin.
Alue: Aihe vapaa
Ex-miehen kanssa meillä oli reilu työnjako: hän maksoi minun kolmen vuoden välein uusittavan ehkäisykapselini. Hän ei halunnut käyttää kumia mutta pelkäsi että unohdan pillerit.