Katariiinna ja Munkiniemen Kreivi
Kävin Kivinokan Kesäteatterissa katsomassa, on lapsesta asti ollut suosikkielokuvani, niin Katariina ja Munkkiniemen kreivi. Kysymyksiä nyt sitten siitä ja yritän saada erikseen rivi väleillä nuo eri kysymykset toisisstaaa.
Onko totta että, tätä Katariina ja Munkkiniemen kreiviä ei ole koskaan ennen tehty teatterissa?
Oliko se rutto niin iso asia ihan oikeassa historiasssa kun tässä näytelmässä annetttiin ymärtää?
Sanottiin että Mikko Matila oli siellä KAPELIMESTARI mutta kun ei siellä ollut ketään tahtipuikko kädessä?
Miko Mattila on IHANA, olen häneen muussakin paikassa ja tilanteessa törmännyt ja nyt haluaisin miehekseni hänet. Mistä saan hänen numeron !! En uskaltanyt mennä puhumaan vaikka oli siellä että yleisö olisi saanut puhua näytteliöille ja kaikille, olen kun en ole lavalla nii soittamassa tai näyttelemässä niin olen ujo !! Ja hän puhui siellä Elaine Pilkkaamon kanssa niin en tiedä en usko että on mMikon vaimo? Onko?
Onko Kivinokka vain ammatti kouutetuille näytteliöille vai voinko minäkin hakea mukaan sinne? Olen näytellyt lapsesta asti, ensimmäinen oli pieni rooli vauvana ja nukuin lähes koko sen ajan kuin vain olin lavalla Jeesus-vauvana! Ntyt 25 vuoden iässä olen lukion käynyt ja opiskellut konsalla ja harrastan teatteria, kåyn improtunneilla ja harrastaja teatterissa aloitin ja kävin säännöllisemmin lapsesta asiti ikää en muista, opiskelu aikana myös ainakun konsan opiskelusta ehdin, se tietysti etusialla oli ja aina olen sanonut että, näytteleminen ja impro tulee jos aikaa jää. Kesällä olin enemmän impron ja teattertin yleensä kanssa enemmän tekemisissä.
Anteeksi minulla on, jonkin asteenen luki härö, jotut sanoo että lievä, jotktu että vaikea, niin saattaa tulla virheitä vielä vaikka oikoluen tätä kun kirjoitan ja nyt vielä ennenkuin lähetän tämän teille sinne luettavaksi!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mikko Mattila on todella yleinen etunimi-sukunimi -yhdistelmä. Ketähän heistä mahdat tarkoittaa???
No olisko vaikka sitä Kivinokan kesäteatterilla kapellimestarina JO TOISTA KESÄÄ toimiva Mikko Mattila?? HALOO??!!??!!
--Eri kuin ap
Mites sen Arja Horiseva-jutun kanssa kävi?
Mikko Mattila on Kivinokalla vain töissä. Ei muuta. Elaine Pilkamoa (sitä kai "Pilkkaamolla" tarkoitit?) ei ole missään tekemisissä Kivinokan kesäteatterin kanssa, korkeintaan katsojana.
Mikko Mattila on todella yleinen etunimi-sukunimi -yhdistelmä. Ketähän heistä mahdat tarkoittaa???