Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummassa vika??

Vierailija
30.08.2025 |

Kertokaa rehellisesti mitä mieltä olette! Ajatelkaa molempien kantilta; mikä olisi oikea ratkaisu?

Kävin kaupassa ja ostin sille päivälle helppoa ruokaa. Sanoin, että teen puolisolle "ranskalaisia ja nakkeja".

Olin illalla väsynyt enkä jaksanut tehdä ateriaa. Menin nukkumaan mutta puoliso oli nälkäinen.

Puoliso ei suostunut itse lämmittämään ruokaa itselleen (tekisi sen samalla tavalla kuin minäkin). Vain koska minä olin luvannut tehdä sen.

Kiukutteli vielä seuraavan päivän, eikä syönyt mitään koko päivänä. Kuulemma vaan odotti, että minä "pidän lupaukseni" ja teen lupaamani annoksen hänelle. Ei tee mitään, koska odotti minun tekevän.

Mitä mieltä olette? Kumpi teki väärin? Ja miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä yksi juttu parisuhdeväkivallan muodoista:

www.hyvakysymys.fi/kurssi/miesten-kokema-parisuhdevakivalta-miessakit-r…

Vierailija
22/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika hurja väsymys, jos ei jaksa makkaraperunoita tehdä. Tyhmä mies kun on ennemmin nälässä, kuin tekee itse.

Niin Ap:llä hurja väsymys. Hänhän niitä ei jaksanut tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo autojen avainten piilottaminen, ettet pääse töihin, on aikamoinen juttu. Ehkä tarvitsisit keskusteluapua?

Vierailija
24/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä yksi juttu parisuhdeväkivallan muodoista:

www.hyvakysymys.fi/kurssi/miesten-kokema-parisuhdevakivalta-miessakit-r…

Vaikka tämä juttu on naisten tekemästä välivallasta, huolissani olen nimenomaan sinun tilanteesta ja miehen toiminnasta.

Vierailija
25/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies äsähteli jopa silloin, kun kävin läpi sytostaattihoitoja, jos ruoka ei ollut valmis hänen tullessa töistä. Minähän olin katsos sairas*lomalla* peräti 3 kk. Ja usein itse asiassa olikin ruoka valmiina, mutta tiputusviikolla en ollut ihan niin reipas kodinhengetär. Silloin havahduin miettimään, että onkohan tuo sadisti.

Vierailija
26/27 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika hurja väsymys, jos ei jaksa makkaraperunoita tehdä. Tyhmä mies kun on ennemmin nälässä, kuin tekee itse.

Niin Ap:llä hurja väsymys. Hänhän niitä ei jaksanut tehdä.

Sitä tarkoitinkin.

Mutta on kyllä outo ukkokin.

Vierailija
27/27 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies äsähteli jopa silloin, kun kävin läpi sytostaattihoitoja, jos ruoka ei ollut valmis hänen tullessa töistä. Minähän olin katsos sairas*lomalla* peräti 3 kk. Ja usein itse asiassa olikin ruoka valmiina, mutta tiputusviikolla en ollut ihan niin reipas kodinhengetär. Silloin havahduin miettimään, että onkohan tuo sadisti.

Eikö mies tiennyt milloin oli tiputusbiikko? Olisit käskenyt tulla ruokaravintolan kautta kotiin.