Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummassa vika??

Vierailija
30.08.2025 |

Kertokaa rehellisesti mitä mieltä olette! Ajatelkaa molempien kantilta; mikä olisi oikea ratkaisu?

Kävin kaupassa ja ostin sille päivälle helppoa ruokaa. Sanoin, että teen puolisolle "ranskalaisia ja nakkeja".

Olin illalla väsynyt enkä jaksanut tehdä ateriaa. Menin nukkumaan mutta puoliso oli nälkäinen.

Puoliso ei suostunut itse lämmittämään ruokaa itselleen (tekisi sen samalla tavalla kuin minäkin). Vain koska minä olin luvannut tehdä sen.

Kiukutteli vielä seuraavan päivän, eikä syönyt mitään koko päivänä. Kuulemma vaan odotti, että minä "pidän lupaukseni" ja teen lupaamani annoksen hänelle. Ei tee mitään, koska odotti minun tekevän.

Mitä mieltä olette? Kumpi teki väärin? Ja miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo puoliso uusavuton nössö.

Vierailija
2/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅. 12 vuotiaana ei ole vielä puolisoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tässä on että kyseessä on lähes 50-vuotias aikuinen mies!Käyttäytyy kuin pikku lapsi joka ei saa tahtoaan läpi. 

AP

Vierailija
4/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Älä alistu tollaseen paskaan. 

Vierailija
5/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan uskomaan, että puoliso on narsisti ja jopa jonkin sortin "psykopaatti". Siis mieleltään. Ollaan oltu naimisissa jo yli 10 vuotta.

Ei siis tee mitään fyysistä pahaa kenellekään mutta on niin "omahyväinen" ja omalla tavallaan "kiero".

Jos on ollut vaikka joku riita illalla, voi piilottaa autosta avaimet, etten pääse aamulla töihin. Autot ovat hänen nimissä ja vetoaa aina siihen. Menee aamulla turhaa aikaa, että etsin avaimia tai hän vihdoin antaa ne.

AP

Vierailija
6/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellista pelleilyä! Miksi ihmeessä suostut elämään tuollaisen idiootin kanssa? Arvosta itseäsi sen verran, että lakkaat tuhlaamasta voimavarojasi moiseen. 

Vierailija
7/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan AP kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
8/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan AP kasvaa aikuiseksi?

AP ei tule ikinä eroamaan tai ostamaan omaa autoa. AP on uhri.

Vierailija
9/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua tässä on että kyseessä on lähes 50-vuotias aikuinen mies!Käyttäytyy kuin pikku lapsi joka ei saa tahtoaan läpi. 

AP

Ihanko tosissasi ajattelit, että joku uskoo tämän satusi?

Vierailija
10/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Terve. Meillä myös, miltei 5-kymppinen äijä. Olen edellisenä päivänä ostanut ruokavehkeet kaappiin, mutta jos en syystä tai toisesta jaksakaan kokkailla sinä päivänä, mies käy huokailemassa jääkaapin äärellä valehtelematta puolenkymmentä kertaa, mutta ei tee elettäkään alkaakseen laittaa ruokaa niistä raaka-aineista. Ja huomautan vielä, että hänellä on 80% päivistä lämminruoka valmistettu hänen puolestaan.

Vierailija
11/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ihanko tosissasi ajattelit, että joku uskoo tämän satusi?

Helposti, miksi ei. Tuo on erittäin tyypillistä miesten käyttäytymistä.

Vierailija
12/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan uskomaan, että puoliso on narsisti ja jopa jonkin sortin "psykopaatti". Siis mieleltään. Ollaan oltu naimisissa jo yli 10 vuotta.

Ei siis tee mitään fyysistä pahaa kenellekään mutta on niin "omahyväinen" ja omalla tavallaan "kiero".

Jos on ollut vaikka joku riita illalla, voi piilottaa autosta avaimet, etten pääse aamulla töihin. Autot ovat hänen nimissä ja vetoaa aina siihen. Menee aamulla turhaa aikaa, että etsin avaimia tai hän vihdoin antaa ne.

AP

Osaako tekeytyä toisinaan *uhriksi* ja esittää oikeinkin herkkää ja sympaattista ihmistä?

Kuulostaa valitettavan tutulta.

Vierailija
13/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos on vaikka 12 tunnin työpäivä takana ja olet luvannut, että ruoka valmiina kun tulet. Muuten en.

Vierailija
14/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika hurja väsymys, jos ei jaksa makkaraperunoita tehdä. Tyhmä mies kun on ennemmin nälässä, kuin tekee itse.

Vierailija
15/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sanoit että teet, niin YTA.

Vierailija
16/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa älä lupaa tekeväsi. Sanot ensi keralla että ostit sitä  ja tätä ja menet nukkumaan, mies voi kokata sillä välin halutessaan. 

Vierailija
17/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Terve. Meillä myös, miltei 5-kymppinen äijä. Olen edellisenä päivänä ostanut ruokavehkeet kaappiin, mutta jos en syystä tai toisesta jaksakaan kokkailla sinä päivänä, mies käy huokailemassa jääkaapin äärellä valehtelematta puolenkymmentä kertaa, mutta ei tee elettäkään alkaakseen laittaa ruokaa niistä raaka-aineista. Ja huomautan vielä, että hänellä on 80% päivistä lämminruoka valmistettu hänen puolestaan.

Pidätteleekö tuon "huokailijan" lompakko lähtöäsi?

Vierailija
18/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei ollenkaan. Lähtisikin. Tienaan häntä enemmän ja maksan tämän talouden kuluja enemmän kuin hän. Ajelee jopa autollani.

Vierailija
19/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys Aplle? Miksi olet edelleen tuon miehen kanssa ? Tähän asti ollaan kuultu pelkästään negatiivisia asioita hänestä.

Minä lupasin leipoa tänään leipää miehelle. Päivä olikin täynnä muuta työtä. Mietin leipomista illalla 9 aikoihin että nyt kerkeän. Mies ehdotti että leivo vasta huomenna kyllä hän selviää ilman leipää huomiseen.

Vierailija
20/27 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Suomalaisissa parisuhteissa harvoin ollaan missään benefit-suhteessa. Opit sitten, kun joskus ehkä pääset parisuhteeseen saakka. Miehetkin osaa olla taloudellisesti hyväksikäyttäviä btw.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi