Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro salaisimmat sisustusvinkkisi!

Vierailija
30.08.2025 |

Eli jotain millä saat kotiisi kivaa tunnelmaa ja jota joka iikka ei tiedä! Itse luin netistä "unexpected red theorysta" eli lisää jotain pientä punaista sisustukseen ja tämän pitäisi näyttää kivalta 😍

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausivalot sivustatäytettävän pesukoneen luukkuun.

Vierailija
2/5 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa ja laita ylimääräiset rojut kaappiin. Ei kai kovin yllättävää, mutta tämä on monen kodin isoin ongelma. Ihmisillä on liikaa tavaraa, ja se leviää pitkin asuntoa. Ja sitten on hankala pitää pintoja puhtaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytä koreaksi. Hirveät orgiat pystyyn. Siellä on spermat seinällä ja verhoa käytetty pyllyn pyykimiseen. Joku gorilla roikkunut varjostimessa samalla kun muija ottanut suihun. Se on tullut ryminällä alas. Wc pötöstä löytyy kuukautisverta ja jääkaappi täynnä dildoja.

Vierailija
4/5 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei lisää liikaa asioita. Ei liikaa tavaraa, muttei ole pakko olla askeettinen. Luonnon materiaalit ja kodikkuus. Miettii mitä teemoja haluaa tai mitä tyyliä, missä itse viihtyy. Haluaako puun värin vai maalin.

Vierailija
5/5 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kodistasi omasi näköinen, äläkä juokse jonkun sisustustrendien perässä. Anna persoonasi näkyä sisutuksessa. Tärkeintä on että olet itse kotona, omassa kodissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi