Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut sairaanhoitajana työskentelevää 24v naista joka elää yllättävän leveästi. Epäilen, että hänellä on OF

Vierailija
30.08.2025 |

Ajaa pakasta vedetyllä mersulla. Kolmio keskustasta. Merkkivaatteita. Hänen vanhemmat ovat elossa, eli mistään perinnöstäkään tuskin on kyse. En oikein keksi muuta selitystä, sairaanhoitajathan ovat muutenkin monesti aika "kevytkenkäisiä". Miten kysyä asiasta hienovaraisesti? 

M31

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat antavat nykyään paljon ennakkoperintöjä. Järkevämpää, ei mene niin paljon veroihin.

Vierailija
22/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajien univormun houkutus

Olin muutaman päivän sairaalassa rutiinioperaation takia.

Kun hoitsu tuli teki useimmiten mieli vetää pää peton alle piiloon. Oli nimittäin sen verran niittejä, tatuointaja ja hapanta naamaa tarjolla.

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuuteen voi olla monia selityksiä. Jos alat kyselemään, niin loukkaantuu varmasti.

Varsinkin jos heität suoraan tuollaisen epäilyksen. Ei kuulu sulle ainakaan ennen kuin alatte miettimään vakavampaa sitoutumista.

Voi olla, että iskä avittaa vaikka onkin hengissä vielä tai hän on itse taloudellisesti järkevä ihminen ja on esimerkiksi pitkään sijoittanut osaa palkastaan.

Vierailija
24/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin muutaman päivän sairaalassa rutiinioperaation takia.

Kun hoitsu tuli teki useimmiten mieli vetää pää peton alle piiloon. Oli nimittäin sen verran niittejä, tatuointaja ja hapanta naamaa tarjolla.

M45

Toiko sedälle peilin?

Vierailija
25/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on elättäjiä, jolle antaa parastaan. Jätä äläkä haksahda hoitsuihin. Heillä on yleensä monta miestä kierroksessa.

Vierailija
26/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhin ammatti. 

Vierailija
27/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan sh:na ei rahoita tuota. Ehkä myy jotain, huumeita tai itseään. 

Vierailija
28/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto voi olla lainattu tai lainarahalla ostettu, onhan se voinut periä rikkaat isovanhemmat tai poikamiesenonsa, ehkä se voitti lotossa, onhan niitä monia tapoja saada rahaa tai vaikuttaa siltä että olisi rahaa kun kaikki on lainarahalla hankittua.

Jos kerran niin kiinnostaa niin kysy siltä naiselta.

Vierailija
29/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa lähihoitajilla on kova palkka. Öitä ja viikonloppuja kun on töissä nii tienaa jopa 5000€kk, hälyrahat päälle.

Vierailija
30/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas nainen haksahtanut tyhjätaskuun 🤷 Saattuuhan sitä.

Vierailija
31/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen assarityössä mutta minulla on oma Sugar Daddy. Tunnemme vetoa toisiimme ja autamme toisiamme. Hän rahallisesti, minä muulla tavoin. 

Vetoa häneen vai paksuun lompsaan?

Molempiin, tapasimme sopimussivustolla. 

Vierailija
32/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan kyse olla vaikkapa hyvin onnistuneista sijoituksista. Itse olen kolmikymppinen nainen, en ole työelämässä, varallisuutta ml. sijoituksia silti on, ei ole OF:aa enkä muutenkaan myy seksiä.

Vierailija
33/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa lähihoitajilla on kova palkka. Öitä ja viikonloppuja kun on töissä nii tienaa jopa 5000€kk, hälyrahat päälle.

5000 jää kuussa käteen max 3400. Sillä rahalla ri elä herroiksi varsinkaan pääkaupungissa. 

Vierailija
34/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit sohaista muurahaispesään tuolla sairaanhoitaja -kommentilla. 🤭 Omien kokemusteni perusteella et ole kyllä kaukana totuudesta. 🤭

Vierailija
35/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vanhemmilta lahjaksi uuden pikkumersun, kun läpäisin autokoulun. Perin isoäidiltäni ison arvoasunnon alaikäisenä, mutta kukaan ei epäillyt huoraksi.

Mitä tästä opimme? Älä liiku huonossa seurassa.

Vierailija
36/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh:t tienaa 5000-6000 e kuussa jos tekee yötä. 

Vierailija
37/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Itse asuin vanhempien omistamassa kämpässä keskellä kaupunkia järven rannassa, ajelin yhdellä vanhempien uusista autoista ja vanhemmat maksoi laskutkin. Omilla rahoilla matkustelin, säästin ja shoppailin. Olen ainoa lapsi.

Vierailija
38/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin elän leveästi, mutta minulla ei ole Only Fansia eikä myöskään sokerisetää. Vanhempani ovat elossa, mutta saan heiltä säännöllisesti rahaa, jonka lisäksi he ovat maksaneet mm. huonekaluja, asuntoni remonttilaskuja ja kodinkoneita. Käyn toki töissäkin, mutta palkkaa tulee käteen vain n.2400 kuussa, se riittää peruselämiseen ihan hyvin, mutta vanhemmilta tulee niin paljon tukea että pystyn mm.matkustelemaan. 

Vierailija
39/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että sairaanhoitajilla on univormut vaan telkkasarjoissa.

Vierailija
40/57 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hottissairaanhoitaja on aika fiktiivinen hahmo. Itselle sattui sellainen kuitenkin vaimoksi. t. lääkäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan