Mistä tunnistaisin rikkaat ihmiset ? Kuinka saisin heidät tuttavapiiriini ? Keinoja ?
Kommentit (5)
Miksi haluat tutustua juuri rikkaisiin? Haluatko ehkö hyötyö jotenkin?
Mulla on sekä köyhempiä ja rikkaita ystäviä ja tuttuja. Rikkaus ei merkitse mitään sen paremmin kuin kituuttajatkaan, Tärkeintä on kiva olo yhdessä!
Koska en oikeasti välitä rahasta ja mammonasta paskaakaan. Silloin ei synny myöskään kilpailutilannetta. Olisin mm. saanut kaveriksi ökyrikkaan yrittäjänaisen, jos olisin halunnut. Mutta en halunnut, kun meillä oli liian suuri ikäero. En pelkästään rahan takia halunnut kaveeraamaan ryhtyä, vaikka varmaan siitä olisi voinut koettaa jotenkin hyötyä. Se mm. tarjosi mulle työtä lafkassaan.
luuletko että voisit hyötyä heistä jotenkin?
minä olen - sattuman oikusta - viettänyt paljonkin aikaa vanhojen rahasukujen vesojen kanssa. Eikä siinä ole mitään hohdokasta.
Heitä on moinmoisia niin kuin muitakin ihmisiä, mutta yksi asia heitä yhdistää: Heidän on vaikea tajuta, ettei kaikilla ole samoja lähtökohtia - esim. opiskelijoita joilla 18-vuotislahjaksi saatu kaksio Helsingin ydinkeskustassa, oma auto, läjäpäin osakkeita. Eivät ymmärrä miksi jotkut ' valitsevat' asua lähiössä jne.
sisäpiiriin ei köyhät pääse!