Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaisin rikkaat ihmiset ? Kuinka saisin heidät tuttavapiiriini ? Keinoja ?

Vierailija
07.04.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäpiiriin ei köyhät pääse!

Vierailija
2/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tutustua juuri rikkaisiin? Haluatko ehkö hyötyö jotenkin?

Mulla on sekä köyhempiä ja rikkaita ystäviä ja tuttuja. Rikkaus ei merkitse mitään sen paremmin kuin kituuttajatkaan, Tärkeintä on kiva olo yhdessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en oikeasti välitä rahasta ja mammonasta paskaakaan. Silloin ei synny myöskään kilpailutilannetta. Olisin mm. saanut kaveriksi ökyrikkaan yrittäjänaisen, jos olisin halunnut. Mutta en halunnut, kun meillä oli liian suuri ikäero. En pelkästään rahan takia halunnut kaveeraamaan ryhtyä, vaikka varmaan siitä olisi voinut koettaa jotenkin hyötyä. Se mm. tarjosi mulle työtä lafkassaan.

Vierailija
5/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko että voisit hyötyä heistä jotenkin?

minä olen - sattuman oikusta - viettänyt paljonkin aikaa vanhojen rahasukujen vesojen kanssa. Eikä siinä ole mitään hohdokasta.

Heitä on moinmoisia niin kuin muitakin ihmisiä, mutta yksi asia heitä yhdistää: Heidän on vaikea tajuta, ettei kaikilla ole samoja lähtökohtia - esim. opiskelijoita joilla 18-vuotislahjaksi saatu kaksio Helsingin ydinkeskustassa, oma auto, läjäpäin osakkeita. Eivät ymmärrä miksi jotkut ' valitsevat' asua lähiössä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä