Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka elänyt elämänsä päin vttua ja herännyt vasta 45-50 -vuotiaana?

Vierailija
30.08.2025 |

Itse olen sekoillut täysillä. Tehnyt kolme lasta eri miehille noin vain hetken mielijohteesta ja ollut siten 26 vuotta yksinhuoltajana eri ikäisille lapsille. Epävakaana toki sössitty kaikki ihmissuhteet ja riidelty lasten isien kanssa oikeudessa, sössitty talous, opinnot, no työtä sentään tehnyt aina ja siinä pärjännyt, jaettu toosaa pitkin maailmaa ja ryypiskelty, aina joku draama päällä, noloja tilanteita äkkiväärien mielipiteiden takia, vaihtuvat ideologiat, jatkuvat mielialanvaihtelut jne.

Sitten yhtäkkiä dingggg n. 45-vuotiaana eräs päivä huomasin että olen väsynyt. Vetäydyin maailmasta, hankin tutkinnon ja rupesin elämään tavallista elämää ja hoitamaan asioita. Nyt kierin ajoittain syvässä häpeässä enää. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ihminen on elossa, hänellä on mahdollisuus muuttaa elämäänsä. 

Vierailija
2/4 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi myöhään herännyt. Raitistuin ja heräsin 44 vuotiaana ja mietin, mitä ihmettä touhusin elämästäni 20 vuotta. Tuli tehtyä niin typeriä valintoja ja täysin kuuntelematta omaa sisintä. Mielytin muita ja en pysähtynyt kertaakaan olemaan oman itseni kanssa. Kiitollinen siitä, että sentäs nyt havahtunut, mutta se häpeä siitä mitä olen tehnyt elämälleni on valtava. Kuunnelkaa itseänne, siis oikeasti ja pysähtykää, se mullistaa kaiken.

Vierailija
4/4 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein töitä kuin hullu 49-vuotiaaksi asti. Rahaa oli kuin roskaa, asuin pienessä yksiössä, joka oli käytännössä vain nukkumapaikka. Sitten heräsin, otin lopputilin syksyllä 2019. Muutin Helsingistä Pirkanmaalle muuttotappiopaikkakunnalle. Ostin 40 tonnin ok-talon. Sen jälkeen elämässä alkoi olla jotain järkeä. Tosin fyysinen terveys alkaa olla aika huono raskaan työn takia. Työnteko ei ole kiinnostanut enää vuosiin.

M55