Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla lähettääkseen jopa satojatuhansia euroja jollekin nettituttavuudelle?

Vierailija
30.08.2025 |

"Tuula Visa on Suomen merkittävin ja tuotteliain rakkaushuijareiden paljastaja. Hän on runsaan 15 vuoden aikana paljastanut 4 500 rakkaushuijaustapausta.

Rakkaushuijaukset ovat yksi petosrikosten rankimmista muodoista, koska ne aiheuttavat valtavasti kärsimystä ja taloudellisia ongelmia uhreille."

"Vuosien varrella Tuula on saanut estettyä kymmenientuhansien eurojen rahansiirtoja, kun hän on päässyt varoittamaan naisia ajoissa. 

Toisaalta hän on myös nähnyt lukuisia kertoja, kun eläkeläisrouvat ovat lähettäneet rakkaushuijareille valtavia summia.

Tuula on kuullut tapauksista, joissa suomalaisnainen on lähettänyt huijarille yli 740 000 euroa ja yli 500 000 euroa. 

Noin 300 000 euron rahansiirrot ovat hänen mielestään yllättävän tavallisia.

Uhrit ottavat jopa velkaa ja pikavippejä, jotta he voivat lähettää rahaa näille huijareille. Yritän koko ajan viestiä naisille, että he ottaisivat minuun ensin yhteyttä, jotta voisimme tarkistaa, kuka kuvan lähettäjä oikeasti on. "

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rakkaushuijarit-vihaavat-tuulaa-jok…

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hatusta veikkaan yhdeksi tekijäksi, että tässä kulttuurissa (tutkimusaineistoni: tämä palsta) monet naiset ovat tottuneet niin tunneilmaisutaidoiltaan kyvyttömiin, puhumattomiin miehiin, että jo pelkästään puhelimen kalvakalle ruudullekin ilmestyvät romanttisenkaltaiset merkkijonot saavat sukat pyörimään, vaikkei kasvokkaista kohtaamista tulisikaan. 

- Ohjaamme sinut nyt eteenpäin -

https://www.mielenterveystalo.fi/fi/omahoito/psykoosin-omahoito-ohjelma

0/5-kommentti sangen ilmeisen asian todenneelle edelliselle kirjoittajalle. Huijariko se täällä kiukuttelee?

Vierailija
22/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noissa ollut vedätettyinä oikeasti korkeasti koulutettuja ihmisiäkin pilvin pimein ja se kyllä ihmetyttää.

Vierailija
24/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän maalaistädit osaa edes täällä erottaa ilmiselvää ironiaa tai trollia tosissaan olevista. 

Vierailija
25/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ling Xuan kanssa rakastuimme Pattayalla, hän työskenteli pienipalkkaisena tarjoilijana lempibaarissani - olimme siis tutustuneet internetissä, hän pyysi minua käymään. Hän haluaisi muuttaa luokseni tänne Taivalkoskelle, mutta äiti on sairas - joten tarjoudun vapaaehtoisesti auttamaan, kun eihän siellä ole kunnon sairaanhoitoa. 

Kunhan Ling saa saa lupa-asiat kuntoon ja äiti paranee, niin näen rakkaani Suomessa ja menemme naimisiin. Viestitämme lähes päivittäin, kolme vuotta olemme nyt olleet suhteessa, jouluna mene taas käymään. Ei kaikki ole huijausta, ihan aitojakin suhteita voi syntyä internetin kautta.

Vierailija
26/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni on ikämies, jota nuori nanen väittää himoitsevansa. 

Setämies tai pappa uskoo. 

27/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan yhteiskuntana lähetetty miljardeja!

Niinpä. Eikä edes haluttu sitä. Nämä mummot on sentään ihan vapaaehtoisesti halunneet lähettää rahansa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
28/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tai sitten ei, pankit eivät helpolla hyvitä, mutta jos siellä jotain porsaanreikiä tai ainakin omaisuuden hävittänen käy näppärästi, mutta pitää tietysti olla luotettavat suhteet siihen. En usko alkuunkaan että kaikki tapaukset olisi aitoja vaan sillä feikataan jotain, ulosottoa jos ei muuta. 

Miksi v####a pankkien pitäisi hyvittää penniäkään?

Vierailija
30/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa oli juuri tänne "spämmäämässä". Kyllä, olemme joutuneet globalisaatiohuijareiden kynsiin, eikä sitä vieläkään osa porukastamme näytä tajuavan. Kassa on huutanut punaisena miinusta jo pari vuosikymmentä, mutta jakeluun ei mene.

Vierailija
31/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eikä edes haluttu sitä. Nämä mummot on sentään ihan vapaaehtoisesti halunneet lähettää rahansa.

Suomi on heittänyt Ukrainan pohjattomaan ja mitään kaivoin miljardeja. 

Vierailija
32/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehetkin hyväksikäytetään lähettämään rahaa Onlyfansin naisille+

Vierailija
33/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus tekee ihmisestä usein sokean idiootin.

Rakkaus (ja täysi luottamus) henkilöön, jota ei ole tavannut naamatusten ikinä? Miten sellainen on edes mahdollista?

Kysypä niiltä huijatuilta.

Vierailija
34/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tosiaan lähettää rahaa jollekkin jota ei ole tavannut. Minulle tulee naisilta eli huijareilta viestejä joka viikko. Olen aika varakas itse mutta en ole huijattavissa. Tililtäni ei voi lähteä edes yli 5000 euroa ennen kun pankista soitetaan ja varmistetaan että on oikea maksu, minulla on sen verran kovat turvajutut siellä.

Vierailija
35/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He etsivät rakkautta, läheisyyttä, seksiä ja parisuhdetta, kuten ehkä sinäkin. 

Voit siirtää minulle 120 000 euroa, koska olet parasta, mitä olen ikinä tavannut!

Mä tarttisin vain kuussataa koska multa vietiin lompakko ja sen mukana numerokoodit tilille  ja mun pitäis kotiuttaa mun sijoitukset maltalaisesta pankista. Täällä pankkitunnarien vaihto on maksullista ja aika kallista. Onneksi uuden henkkarin saa odottaessa. Joten vippaatko kuussataa niin maksan sulle sitten 2 tonnia kun pääsen tiliini käsiksi? Arvostan maanmiehiäni ja huomasin, ettei täällä Maltalla nin kiva olekaan ja ostaisin lentolipun takaisin Suomeen. Mulla on yksiö ja opettajantyö Järvenpäässä.

Vierailija
36/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hatusta veikkaan yhdeksi tekijäksi, että tässä kulttuurissa (tutkimusaineistoni: tämä palsta) monet naiset ovat tottuneet niin tunneilmaisutaidoiltaan kyvyttömiin, puhumattomiin miehiin, että jo pelkästään puhelimen kalvakalle ruudullekin ilmestyvät romanttisenkaltaiset merkkijonot saavat sukat pyörimään, vaikkei kasvokkaista kohtaamista tulisikaan. 

Itkunauruhymiöt riittävät. Enemmän kuin kolme täytyy olla. Ja punainen sydän.

Vierailija
37/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikompi astia. 

Vierailija
38/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehetkin hyväksikäytetään lähettämään rahaa Onlyfansin naisille+

On nekin hiton tyhmiä. Ellei ole älyttömästi rahaa ja aikaa leikkiä jotain. Toisilla tuntuu olevan.

Vierailija
39/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi tää taas on muka "naisten" ongelma, ja jätetään huomiotta se, että asialla on ammattirikollismiehet ja että myös miehiä huijataan hunaja-ansoilla, joita on viritetty paljon esim. Tinderiin.

Mutta kai se niin on, että miehet häpeää noita erehdyksiään niin saatanasti, etteivät edes ilmoita poliisille vaan kääntävät kokemuksensa naisvihaksi tajuamatta, että se kaunis aasialaisnainen olikin joukko romanialaismiehiä.

Iltiksessä oli hiljattain juttu  lääkärimiehestä, jonka S-tili tyhjennettiin yön aikana. Kyse oli tietojenkalastelulla saaduista tunnareista, ei lemmestä, mutta lopputulos sama.

https://yle.fi/a/74-20178187

Vierailija
40/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa ihastutti tekoälyyn, joka jaksaa jutella, joten olette taivasssa. Naisille tunnetusti ulkonäkö on TÄYSIN toissijaista.