No nyt! Liikunnanopettajaksi täytyy olla yliopistokoulutus
Kommentit (70)
Liikunnanopettajat opettavat tyypillisesti myös terveystietoa (kirjoitettava aine ylppäreissä), ovat luokanvalvojina jne. Ei se pelkkää "jumppaa" ole.
Niinhän nuo lasten leikittäjätkin ovat
Siinä se syy naisten korkealle koulutusasteelle.
Muistakaa, että niille pitää maksaa kuitenkin vähintään sama kuin sille kemian DI:lle joka kehittää sellusta vaatekuituijen valmistukseen sopivaa prosessia.
Pitääkö teknisen työn opettajan olla DI ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajan työ on paljon paljon vaativampaa, vastuullisempaa, ihmishengistä vastuussa mutta amk tutkinto, ja sitten joku jumppamaikka yliopistosta.
joo, mutta liikuntatieteellinen tiedekunta tuottaa myös tutkimusta liikunnasta ja liikkumisesta.
Ja mihin käytännössä jumppamaikka sitä työssään tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä sulle ihan uusi tieto? Miten tynnyrissä kasvanut sä oikein trolli olet?
Ei ole koskettanut liiemmin asia minua ennen, joten ei ole tullut pohdiskeltua asiaa sen syvällisemmin. Kiva että sinulla on mielenkiintoisia harrastuksia.
Onko sulla joku aivovamma? Miten mun harrastukset liittyy siihen, että tiedän tavallisia asioita koulutuksista?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, aattelepa mitä kaikkea sinä vielä elämäsi aikana ehdit saada tietoosi tai oppia!
Voi jeee!
Jeee jeee Jerry Cotton jumppamaikka!
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajan työ on paljon paljon vaativampaa, vastuullisempaa, ihmishengistä vastuussa mutta amk tutkinto, ja sitten joku jumppamaikka yliopistosta.
Ei jumalauta😂 Aina hoitsut kitisemässä. Hoitsut ovat suorittava porras, jotka tekee niin kuin lääkärit päättävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bussin kuljettajakin vastaa matkustajien hengestä ja kaupunkien keskustoissa jalankulkijoidenkin hengestä.
Tämäpä, hyvin sanottu 😁😁 Sairaanhoitajat on kyllä erinomaisia nostamaan omaa häntäänsä.
Mua kyllästyttää tuo jatkuva sairaanhoitajien mollaaminen ja tuollaiset lapselliset yleistykset. Mä olen sairaanhoitaja enkä todellakaan nosta omaa häntääni. Mä vain teen työtäni ja paskan saan silti niskaani.
Onko koulun terveydenhoitajakin akateeminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo, mutta liikuntatieteellinen tiedekunta tuottaa myös tutkimusta liikunnasta ja liikkumisesta.
esim. Pedagogiikan kehittämiseen. Suomalaiset ovat Euroopan ylipainoisinta väestöä. Nyt tarvittaisiin kaikki keinot käyttöön, jotta suomalaiset alkais edistämään omaa terveyttään. Koulutettu liikunnanopettaja voi parhaimmillaan edistää hyvien liikuntatottumusten ja elintapojen muodostumista, kaventaa terveyseroja ja innostaa lapsi tai nuori liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasen oikee nosta koipee, sieltä löytyy reikä soikee. Sanoi minulle lukion jumppamaikka(mies) itse olin 17v tyttö.
Mulla oli pieni ja pyöreä.
Laita kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Onko koulun terveydenhoitajakin akateeminen?
Oletko oikeasti noin tyhmä? Ei, terveydenhoitaja ei ole akateeminen. Hän on AMK:sta valmistunut terveydenhoitaja eikä hän ole opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän nuo lasten leikittäjätkin ovat
Siinä se syy naisten korkealle koulutusasteelle.
Muistakaa, että niille pitää maksaa kuitenkin vähintään sama kuin sille kemian DI:lle joka kehittää sellusta vaatekuituijen valmistukseen sopivaa prosessia.
Joku sen kemian DI:n opetti ja koulutti käyttämään aivojaan (kukahan lie, ettei vain OPETTAJA). Se ei ole sisäsyntyistä, kuten persuista näemme.
Suomen kouluissa 50% "liikunnanopettajista" käynyt vain peruskoulun tai lukion. Paikat on saatu suhteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jopa lääkäriksi vaaditaan yliopistokoulutus.
No sehän nyt on ihan selvä asia, lääketiede kun kyseessä. Mitä tiedettä tarvitaan siihen että viheltää pilliin ja huutaa ja käskyttää? Jumppaopen ammatissa ei ole käytännössä mitään, mikä vaatisi sen enempää tieteellisten tutkimusten kautta hankittua osaamista. Muutenkin ovat ihan todella yksinkertaisia ja wt.
T. LÄSKI PERSU JOKA VALITTIIN VIIMEISENÄ JOUKKUEISIIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bussin kuljettajakin vastaa matkustajien hengestä ja kaupunkien keskustoissa jalankulkijoidenkin hengestä.
Tämäpä, hyvin sanottu 😁😁 Sairaanhoitajat on kyllä erinomaisia nostamaan omaa häntäänsä.
Miten niin hyvin sanottu?
Onko lääkkeiden annostelu ja antaminen, kanyyleiden laittaminen, leikkauksissa avustaminen, elintoimintojen tarkkailu etc.etc. ulkoistettu nykyään bussikuskeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esim. Pedagogiikan kehittämiseen. Suomalaiset ovat Euroopan ylipainoisinta väestöä. Nyt tarvittaisiin kaikki keinot käyttöön, jotta suomalaiset alkais edistämään omaa terveyttään. Koulutettu liikunnanopettaja voi parhaimmillaan edistää hyvien liikuntatottumusten ja elintapojen muodostumista, kaventaa terveyseroja ja innostaa lapsi tai nuori liikkumaan.
Tämä olisi toivottavaa. Valitettavasti jumppamaikoissa on ollut myös sellaisia, jotka kitkevät osasta oppilaita sen vähäisenkin halun liikuntaan suosiessaan niitä liikunnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö teknisen työn opettajan olla DI ?
Ei se pystyisi opettamaan ketään. Opettaminen on eri juttu kuin öyhöttäminen vauvavitunfissä esinahka silmillä ja kaljatölkki kourassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, lääkärit valmistuvat yliopistosta.
Aloittaja, aattelepa mitä kaikkea sinä vielä elämäsi aikana ehdit saada tietoosi tai oppia!
Voi jeee!