Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahingossa väärään pukuhuoneeseen

Vierailija
30.08.2025 |

Parikymppisenä miehenä ja siis yli 45 vuotta sitten, olin usein toimitsijan koripallopeleissä. Seuralla oli paljon joukkueita ja myös paljon pelejä. Siinä yhtenä lauantaina oli naisten peli lukion salissa ja minä kirjuriksi. Jätin toppatakin ja kengät tyhjään miesten pukuhuoneeseen. Peli päättyi ja aikaa meni aina 10-15 minuuttia ennen kuin pääsi lähtemään. Menin reippaasti hakemaan takkia ja kenkiä ja avasin miesten pukuhuoneen oven. Tyhjäksi luulemaani pukkariin olikin tullut vaatteitten vaihtoon kotijoukkueen pelaajat. Naiset olivat menossa suihkuun tai tulossa sieltä. Parin sekunnin tyrmistyksen jälkeen ovi kiinni, sitten vähän raolleen ja kysymään takkia ja kenkiä. Kuului reipas vastaus, että tule vain hakemaan. Näin olin alastomia naisia täynnä olevan pukuhuoneen penkin päässä lukemassa takkia päälle. Nuorella miehellä tuli uniin monta kertaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkinkö runkkaat tälle asialle ?

Vierailija
2/3 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kerta, sama paikka ja vähän sama tilanne. Nyt en jättänyt takkia pukkariin, mutta vierasjoukkueen naiset olivat jättäneet pukuhuoneen oven auki. Ja minä tulen salista käytävään juuri avoimen oven kohdalta. Alastomia naisia näkyvissä. Pyysin nätisti anteeksi ja pistin oven kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kotijoukkueen pelaajan kanssa olen ollut naimisissa 38 vuotta. Ei varmaan johtunut pukuhuone tapauksesta. Joskus vaimo on tirkistelijäksi kiusoitellut.