12-vuotias North West
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b7621ebe-46c3-4549-9678-274cc7…
Linkin jutussa kuva. Miten ihmeessä tuo voi olla 12-vuotias? Näyttää vanhemmalta kuin äitinsä, on pitkä kuin jättiläinen ja isorintainen, kasvot eivät ole yhtään lapsekkaat. En ihmettele haukkuakseni, näyttää vaan oikeasti yli kolmekymppiseltä. Suomessa tuo olisi ikänsä puolesta ala-asteella vasta... Onhan niitä aikaisin kehittyneitä tai aikuismaiseksi laittautuneita tyttöjä ollut aina, mutta niistä näkee silti selkeästi, että ovat lapsia/hyvin nuoria.
Kommentit (89)
Näyttää isältään ja varmasti on myös perinyt tuon häiriön mistä isäkin joutuu välillä hoitoon. Mutta mitäs tekee lapsia mielisairaan kanssa. Äitinsä varmaan pakotti kuten siihen s-filmiinkin jossa toimi kuulemma ohjaajana. Nämähän on prinssi Harryn ja sen kamalan vaimon ns ystäviä.
Traumalapsuus aikaistaa murrosikää ja aikuistumista. Ja jos on seksuaalista hyväksikäyttöä tms häirintää, myös se aikaistaa kehitystä.
Erittäin hyvin selittää tämän, Gene Simmonsin tyttären jne.
T. Kuukautiset 10 v ja pituus 164 ala-asteella vuosikymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea iso korsto.
Kasvaakohan vielä kaksimetriseksi.
Tytötkin kun monesti kasvaa jonnekin 15-16 v asti.
Äitinsä on 150-senttinen. Tyttö on ihan keskiverron mittainen.
Vierailija kirjoitti:
Traumalapsuus aikaistaa murrosikää ja aikuistumista. Ja jos on seksuaalista hyväksikäyttöä tms häirintää, myös se aikaistaa kehitystä.
Erittäin hyvin selittää tämän, Gene Simmonsin tyttären jne.
T. Kuukautiset 10 v ja pituus 164 ala-asteella vuosikymmeniä sitten.
minkäs ikäisenä menetit neitsyytesi?
Pohjoinen Länsi
sangen typerä nimi kyllä
Mun viesti katosi, yritän uudestaan: Kim on tosi lyhyt, samoin Kanye vain 173 cm. Miksi luulette Northin kasvavan kaksimetriseksi? Hänellä on selvästi ollut jo kasvupyrähdys, joten voi olla,ettei kasva enää milliäkään tuosta. Antakaa olla, ei hän voi äitinsä tyyliopastukselle mitään, KOSKA ON LAPSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea iso korsto.
Kasvaakohan vielä kaksimetriseksi.
Tytötkin kun monesti kasvaa jonnekin 15-16 v asti.
Äitinsä on pikkuinen, alle 160 cm. Eihän tuo nyt mikään kauhean iso ole. Tytöt voivat kasvaa aikaisin.
Ehkä jotain hämää kuvassa, kun hänen äitinsä on jotain 150 cm.
Vierailija kirjoitti:
Pohjoinen Länsi
sangen typerä nimi kyllä
Niinpä. Olisi ollut edes North Pole.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siitä ollut puhetta kuinka gen z vanhenee nopeasti ja vastaavasti milleniaalit säilyy nuorena.
12 v ei ole edes gen z vaan gen alfa.
Voi 12-vuotiaalla olla jo aika isotkin rinnat. Minulla oli, ja kärsin siitä kovasti, koska oli muutenkin rankkaa olla henkisesti vielä lapsi, mutta keho näytti jo paljon kypsemmältä. Toivottavasti North saa tukea ja rakkautta perheeltään.
Vierailija kirjoitti:
Pohjoinen Länsi
sangen typerä nimi kyllä
Itse asiassa Luode.
Vierailija kirjoitti:
on kyllä tosi ruma ja läski ikäisekseen
Onko nyt niin läski? Ihan hoikat reidet näyttävät kuvassa olevan. Otettava huomioon, että Kim on todella pieni. Näyttää siinä vieressä toki isolta ja etenkin tietysti 12-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi 12-vuotiaalla olla jo aika isotkin rinnat. Minulla oli, ja kärsin siitä kovasti, koska oli muutenkin rankkaa olla henkisesti vielä lapsi, mutta keho näytti jo paljon kypsemmältä. Toivottavasti North saa tukea ja rakkautta perheeltään.
Muistan kun tuonikäisenä yritti peitellä niitä koska ne olivat merkki oman kehon muuttumisesta ja sitä myöten ihmisten suhtautumisesta sinuun. Tämä lapsi tuo ne tissinsä ihan pramille aivan kuten se bijonssin 12-vuotias tytär. Ja heillä on somessa vaikutusvaltaa muihin tyttöihin.
Vierailija kirjoitti:
Topatut push-upit tekee tuon vaikutelman. Pikkutyttö yrittää niin kovasti olla aikuinen nainen. Vaikka kyllähän monet 12-vuotiaat on oikeasti hyvin kehittyneitä, mun luokalla oli sellanen ja häntä kiusattiin isoista lolloista.
Minulla oli jo 12-vuotiaana suuret rinnat. Ne tekivät elämästä heIvettiä. Koulussa kiusattiin todella rajusti ja koulun ulkopuolella aikuiset miehet kommentoivat vartaloani isoon ääneen. Ei jäänyt hyviä muistoja siitä ajasta.
Olin oikeasti silloin vielä ihan lapsi, niinkuin muutkin 12-vuotiaat. En ollut yhtään aikuisempi enkä kehittyneempi.
Vierailija kirjoitti:
Mun viesti katosi, yritän uudestaan: Kim on tosi lyhyt, samoin Kanye vain 173 cm. Miksi luulette Northin kasvavan kaksimetriseksi? Hänellä on selvästi ollut jo kasvupyrähdys, joten voi olla,ettei kasva enää milliäkään tuosta. Antakaa olla, ei hän voi äitinsä tyyliopastukselle mitään, KOSKA ON LAPSI.
Lisäksi Kim kyllä tietää että paparazzit kyttää ja heitä kuvataan minne vaan menevät. Ehkäpä North on vartavasten puettu noin ihan kuvien vuoksi. Paljon kuvia, paljon julkisuutta, paljon rahaa. Ja bisnes kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä on 157 cm.
Kanye West on vain 173 cm, joten ei kai nuo kovinkaan pitkiä lapsia tuota.
Pituus on aikamoista geenilottoa. Itse olen 162 cm. Mieheni 175 cm ja kaksi poikaa 182 ja 185, tytärkin on 172.
Mutta toki suuntaa antavaa on vanhempien pituus. Lähisuvusta löytyy kyllä hyvin pitkiäkin ihmisiä.
Aika sukukypsän näköinen ikäisekseen. Ehkä hänen poikaystänsäkin on vetänyt norttia jo 12-vuotiaana.
on kyllä tosi ruma ja läski ikäisekseen