Miten hoidatte seksihygienian maalla jossa ulkohuusi, eikä vesi tule hanasta ja vain kylmää vettä? Sauna apuna?
Kommentit (28)
En pane vaimoa enää takaapäin, kauhea paskan käry nousee nenään jos ei pääse peseytymään.
ÖYH ÖYH PERSU SITÄ PERSU TÄTÄ ÖYH ÖYH TÖÖÖÖÖ!!!!!
Aikas nolo aloitus.
Ihan hyvin hoituu.
Ei ongelmia.
Perusasioita.
Baby wipes peppuliinat, maatuva versio. Kai sitä seksiä on harrastettu ilman juoksevaa vettä viimeiset 300000 vuotta ihmiskunnan historiassa.
Hyvin hoidetaan!
Sinulle ongelmanratkaisutehtävä siinä.
Saunaan jää aina vettä astiaan yöksi, siellä on hyvä kuupalla lappaa vettä haaroihin seisoen lattiakaivon päällä. Yöllä vesi on jopa lämmintä lisämukavuutena, aamusella on hiukan viileämpi huuhtelu. Voi tietysti kesäaikaan paneskelun hietkin huutoa käymällä uimassa.
Mökkipanot on ihan luksusta! Kannattaa kokeilla eikä kysellä noin saatanan tyhmiä!
Naiset nuolevat puhtaaksi toisensa ja minut. T:Alfauros
Pyyhi talouspaprulla enimmät sotkut.
Suominaiset eivät tunne käsitettä seksihygienia.
Pidättäydymme nuolemasta toistemme peffoja vaikka se muuten on meille tärkeä osa seksiämme. Vaikka kattilassa voi lämmittää vettä sen verran että kikulit saa pestyä.
Mökkeilijäkaverukset
Pestään paikat puhtaaksi kerran viikossa lauantaina saunassa ja vaihdetaan samalla puhtaat alusvaatteet seuraavaksi viikoksi.
Maatuvat kosteuspyyhkeet tosiaan extrapyyhkimiseen. Takalisto nyt pysyy ihan hygieenisena jo sillä että ruokavalio kunnossa ja pyyhkii huolellisesti.
Saunominen ja huolellinen pesu pari, kolme kertaa viikossa. Nopeampi pesu tarvittaessa viileämmällä vedellä ja kattilassa saa tosiaan lämmitettyä kuumaa sekoitusvettä sen tilkan saunalle jos haluaa suorittaa jonkun nopeamman kropan pesun tai alapesun, muttei lämmittää saunan pataa.
Mies ei kyllä nirsoile vaikka olisin suoraan sanottuna saastainen ja hikinen, kuulemma tuoksun ihanalta (apua) :D
Mutta itse en voi oikein rentoutua jos en ole varma että olen oikein superpuhdas joka kohdasta.
Vettä voi lämmittää kattilassa. Tai jos illalla on saunottu ja sen päälle pannaan, niin lämmintä vettä on kyllä vielä jäljellä. Näin pestiin eilen illalla vehkeet puolison kanssa mökillä. M47
Ei. haittaa.jos vaimon pillu jää spermaiseksi. Se on kiihottavan tuoksuinen seuravalla kerralla. Jopa kannustan häntä siihen.
Liiterissä oli juuri tarjous 4x80 kpl vauvan kosteuspyyhkeitä. Saa kai niitä käyttää vauvanteossakin.
Hyvin pyyhkii.
Ei viitsitty eilen illalla sateessa mennä erilliseen saunarakennuksen pesulle. Aamulla oli hyvää jatkaa,kun oli aromikasta ja liukasta.
Kävelen Agricolan jalanjäljissä. Olen luonut suomenkieleen uuden sanan: seksihygienia. Vai onko joku ehtinyt ennen mua? Määritelkää 'seksihygienia'.
Miten tuolla voi hoitaa mitään perus hygieniaa saati seksi