Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

65D, onko niin harvinainen koko, ettei ole nättejä liivejä?

Vierailija
29.08.2025 |

En ole mitenkään oudon kokoinen, mutta miksi liivikoot loppuvat aina? Löytyy joko 75 ylöspäin tai D-kupissa ympärysmitassa 80 ylöspäin. Onko ihan oikeasti niin harvinainen koko? Joudun käyttämään tylsiä beigejä. Ja ei, Changen liivit eivät ole kunnon liivejä, jokainen isorintainen tietää sen. Liivin pitää olla tukeva, ei rimpula.

T. Maapallon ainoa 65D?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy oikeassa liiviliikkeessä, niin varmasti löytyy.

Niin minäkin luulin. "Ei meillä ole täällä, mutta on niitä meidän toisessa liikkeessä ..." jossakin päin Helsinkiä. Tai sitten liivikauppias yrittää saada väkisin myytyä sitä kokoa, jota heillä sattuu olemaan.

Vierailija
22/24 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä löytänyt rintaliivejä kokoa 65D/F. Sokoksen tavaratalon myyjän mukaan 60 olisi mulle vielä sopivampi, mutta sellaisia ei sentään ollut tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko esim.60E? Yritä siis löytää joku ns. rinnakkaiskoko.

Luuletko tuota kokoa löytyvän yhtään paremmin? 75C voisi löytyä niin, että ympärysmittaa voisi tuunata pienemmäksi. Joko oikeasti lyhentämällä tai ompelemalla jollekin kohdalle joustamatonta nauhaa.

Vierailija
24/24 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freya-merkiltä löytyy 65J saakka koot. Ovat tukevia. Löytyy monia eri värejä, malleja ja mariaaleja. Esim Kuopiossa Sokos myy joten mahtaako muissakin Sokoksissa olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän