Pystytkö olemaan viikonlopun ostamatta mitään, tästä hetkestä maanantai aamuun?
Mä haastoin itseni nyt tällaiseen kisaan. Pakkanen on täynnä ruokaa ja mitään en oikeasti tartte, ihan turhaan ramppaan kaupassa jatkuvasti ostoksilla.
Kommentit (40)
En, pitää huomena hakea kissoille ruokaa, itse en tarvitse nyt mitään
Kyllä pystyn, hyvin harvoin käyn kaupassa viikonloppuna. No netistä voi ostaa jotain joskus, mutta en nyt kyllä.
Pystyn ja itseasiassa olenkin tiistaihin asti. Silloin on seuraava kauppareissu vaikka ei siellä ihan pakko ole silloinkaan käydä.
En. Mulla oli pitkä työputki ja koko oma elämä on jäänyt ihan hunningolle. Ei ole oikein mitään syötävää enää huomenna, kun tänään syön viimeiset. Huomiselle on vaan aamukahvit ja joku korppu, ehkä. Pyykinpesuaine on loppu, vessapaperia viimeinen rulla menossa. Ens viikolla alkaa remppa ja pitää tyhjentää pari huonetta sen takia eli pitää hakea laatikoita ja jätesäkkejä. Menihän tässä 9 päivää etten ostanut muuta kuin kerran dieseliä autoon.
Eli huomenna kunnon täydennysostokset.
Yritän takaisin siihen koronan aikaiseen kerran viikossa-kauppatahtiin. Nyt on mennyt niin, että arkipäivinä käyn kolmena tai neljänä päivänä kaupassa. No okei, ostokset on olleet luokkaa jukurtit tarjouksesta, mutta silti. Tänään ostin enemmän, seuraavan kerran toivottavasti keskiviikkona kauppaan.
Pystyn. Äsken maksoin meidän ruuat mutta ne haetaan vasta huomenna lokerikosta.
Pystyn. Eilen ostin viikonlopun ruoat ja mitään en tarvitse ennen maanantaita.
Joo pärjään vaikka viikon jos toisen.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. En muutenkaan käy joka viikko kaupassa, ja viikonloppuisin en melkein koskaan.
Sama meillä Kaupoissa käydään yleensä kerran viikossa, joskus harvemminkin. Kauppoja löytyy alle kilometrin säteellä seitsemän.
Pystyisin, jos olisi pakko. Mutta menen huomenna ruokakauppaan.
Pystyn helposti. Käytännössä käyn kaupassa noin 3 kertaa kuukaudessa.
Kiitos vinkistä AP, tajusin että harva se päivä käyn kaupassa katsomassa mitä on laputettu ja ostaisiko vaikka karkkia. Viime aikoina olen myös tutkinut lidlin tavaravalikoimaa, vaikka mitään en tarvitse. Ihan ajankuluksi vaan.
Tilillä on 0,10 €, ei sillä taida mitään saada. Eläke tulee maanantaina.
Helposti, käydään aika harvoin kaupassa viikonloppuna.
Petterin ja Riikkulin aikakaudella ostoshalukkuuteni suomessa on romahtanut. Ja tuonti suoraan ulkomailta räjähtänyt. Eli tuo on helppo nakki mulle
Joskus joku ihmetteli, että ihan oikeastiko voitte käydä prismassa tai cittarissa ilman, että mukaan tarttuu joku paita tai kosmetiikka heräteostoksena? No kyllä voin. Vihaan kaupassa käyntiä ja yritän hoitaa sen mahdollisimman nopeasti. Oma prisma on kahdessa kerroksessa joten ei edes tarvitse nähdä niitä turhia vaatteita ja kippoja ja kuppeja. Ruuat saa alakerrasta, käsiskannerilla piippailen tavarat suoraan kassiin ja ulos. Ja koska se kaupassa haahuilu on niin vastenmielistä, niin yritän käydä siellä mahdollisimman harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Justiin tilasin temusta kauniita naisten alusvaatteita
Mies
ÄIJÄ!! Toivottavasti ne mahtuu sulle.
En mitenkään. Viimeinen rulla vessapaperia menossa.
Tottakai. Ei mulla ole minkäänlaista tarvetta ostella jotain vain ostelun ilosta. Ruokatilaus noudetaan kerran viikossa.