Pitäis ilmoittaa yhdelle miehelle etten olekaan menossa hänen luokseen tänään ja en tiedä mitä sanon syyksi
On maailman ihanin tyyppi ja haluaisin hänen kanssaan olla mutta koska hänellä on alkoholiongelma niin en voi tehdä itselleni sitä taas kerran että pilaan oman elämäni. Oon tehnyt sen jo monta kertaa.
Kommentit (43)
Laitat viestin, että mielummin vietät illan vauvapalstalla. Jos haluaa, niin mies voi tulla tänne kanssa meuhaamaan?
Yleensä sanon että justiinsa tarvi kusta pasksntaa
Äh, sanot suoraan miten koet.
Kerrot, ettei sielusi kestä alkoholistia. Se Onkihan selkeä syy.
Varsinkin, mikäli mies on ihan oikeasti mielestäsi potentiaalinen.
Tai itse asiassa joka tapauksessa kerro totuus. Älä kiertele.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä rehellisyydestä on teille naisille niin kauheaa kun aina pitää keksiä valheita? Ettekö te yksikertaisesti vain kykene puhumaan totta?
Kun puhuu, niin voi saada mieheltä turpaan tai tulla tapetuksi. Tai saada itselleen vainoajan.
Kerro että panet muslimin kanssa. Kyllä mies ymmärtää eikä kaipaa sinua enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla jää aikaa vaikeaksi parin löytäminen. Suomessa käytännössä kaikki miehet on alkoholisteja. Naisilla lähes sama tilanne.
Nuoremmat on nykyään narkkareita ja jopa sekakäyttäjiä.
Jäljelle jää vain absolutistit joita Suomessa kulttuurista johtuen on kourallinen suhteutettuna väestöön eli onnea.
Ei se noinkaan mene. Ei kaikki ne ihmiset ole alkoholisteja, jotka juo silloin tällöin.
Alkoholismin ensimmäinen piirre on se että kieltää ja vähättelee juomistaan. Yksikin on liikaa ja alkoholismin myöntäminen on tie parantumiseen.
Ihminen (elimistö) ei tarvitse alkoholia joten sen käyttäminen on osa sairautta missä määrin tahansa.
No jaa. Itse olin vähintäänkin suurkuluttaja, käytännössä alkoholisti parisenkymmentä vuotta, kunnes ruuvasin korkin kiinni ja lopetin kerrasta. Samalla jäi tupakkakin. Itse kyllä tiesin vallan hyvin olevani alkoholisti ja samaten suurin osa muistakin silloin tuntemistani alkkareista. Eikä sen tunnustamisessa ollut edes mitään ihmeellistä, fakta mikä fakta.
Pointtihan on se, että vaikka itse tiesinkin, mikä olen, se ei kellekään muulle kuulunut ns. vlttujakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla jää aikaa vaikeaksi parin löytäminen. Suomessa käytännössä kaikki miehet on alkoholisteja. Naisilla lähes sama tilanne.
Nuoremmat on nykyään narkkareita ja jopa sekakäyttäjiä.
Jäljelle jää vain absolutistit joita Suomessa kulttuurista johtuen on kourallinen suhteutettuna väestöön eli onnea.
Se on just näin, kaikki miehet ovat pelkkää saastaa.
Sano että olet huomannut yhden asian jonka vuoksi ette sovi toisillenne.
Weeteeämmän on vaikeata vastustaa jännä miehen suloista seireenikutsua.
Sano se klassikko, että sulle iski paha ripuli ja huonot meni housuun. Kyllä hän ymmärtää.
Siis hän itse housuun paskovana alkoholistina kyllä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä sitä nyrkkiä kestät, ei se kauaa elä.
Olipas hauska juttu, öh öh. Siitä puheen ollen.. onneksi olkoon. =)
Kyllä se mies muuttuu, jos vaan rakastan tarpeeksi ja leikin äiti Ammaa... 🤣🤣🤣.
Just joo.
Juoppo on juoppo ja ei muuksi muutu ilman omaa päätöstä.
Päätä särkee, afta nielussa, puolukkapäivät ja ummetusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mies muuttuu, jos vaan rakastan tarpeeksi ja leikin äiti Ammaa... 🤣🤣🤣.
Just joo.
Juoppo on juoppo ja ei muuksi muutu ilman omaa päätöstä.
Kyllä mies muuttuu kun annatte tarpeeksi usein pesää, kakkosta ja poskea. Kokeilkaa vaikka!
Sano vaikka että on pms ja ihan kohta alkaa hilloviikot.
Akvaariokala kuoli ja olet sen vuoksi nyt vähän huonoa seuraa.
Viet sen Prismaan ja laitat sille ruokaa. Alko unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kerro että panet muslimin kanssa. Kyllä mies ymmärtää eikä kaipaa sinua enää.
Tämä varmaan kyllä toimii, sillä alkoholisti on mitä suurimmalla todennäköisyydellä persu.
Sinä et ymmärtänyt. Jokainen joka alkoholia käyttää on alkoholisti. Osa ymmärtää, liian moni ei. Vain harva niistä on sairauden loppuvaiheessa mutta jokainen matkaa kohti sitä, aivan kuten huumeet johtaa lopulta erilaisiin sairauksiin, hampaiden putoamiseen jne.
Et ymmärrä että alkoholismi on etenevä sairaus jonka voi pysäyttää vain lopettamalla alkoholin käytön.