Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valkoiset valheet ja parisuhde?

Vierailija
07.04.2007 |

Syökö teillä pienet ja harmittomat valkoiset valheet luottamusta parisuhteessa?

Mietin vain oonko itse jotenkin tiukkapipoinen, kun en osaa luottaa mieheeni täysin. syynä oikeasti harmittomat valkoiset valheet, ja selän takana asioiden tekeminen. siis jotain pikku asioita, joista oikeasti ei ole suurta haittaa, mutta jos jostain syystä olen pyytänyt jättämään tekemättä, mies tekee asian vaikka sitten kun olen poissa kotoa, ja huomaan asian tehdyksi kun tulen kotiin. Valehtelee noita valkoisia valheita muillekin kuin minulle. Kyseessä ei siis yhdessäkään ole mitkään suuret asiat, mutta ovat saaneet aikaan sen, etten luota miheeni. Oletan, että hän on valmis valehtelemaan minulle, oikeastaan mistä vain jos siitä on hänelle itselle hyötyä. Ja tunnen myös ettei minun mielepiteilläni ole väliä, kun minulle lupaa toista, mutta tekee sitten toista.

onko mulla tarvetta löysätä pipoa? vai miehellä opettelu rehellisemmäksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil

Vierailija
2/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miehesi voisi kyllä yrittää päästä ikävästä tavasta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti raha-asioissa. Mies on helkkarin pihi ja pelkää koko ajan että tulee joku katastrofi ja rahat loppuu (sillä on tilillä kuitenkin tuhansia euroa kokoajan...). Ei uskalla tehdä MITÄÄN. Mä taas oon sellainen että en nyt elä velaksi, mutta haluan vähän nauttia elämästä ja helpottaa arkea hankkimalla kaikkea sellaista mihin on varaa... meidän näkemykset siitä mihin on varaa eroaa kuitenkin hurjasti, ja olen ottanut sen linjan että en miehen kanssa keskustele aiheesta. On kyllä sanonut että ei pidä mun tyylistä " toimia selän takana" , mutta en jaksa jokaisesta alennuksesta ostetusta lastenvaattesta käydä kinaa.

Vierailija
4/4 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä on tuollainen valkoisten valheiden kertoja. Se on kieltämättä asia, joka minua välillä vaivaa enemmänkin. Hän on joskus valehdelllut asioista, joissa ei ole mitään pahaa ja jotka olisi voinut vallan hyvin kertoa minulle. Joskus mietin, että mahtaako hän valehdella minulle isommistakin asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi