Vanhemman miehen erektio.
Mikäli olet yli 40v mies tai kumppanina sen ikäluokan mies niin onko erektion kanssa ongelmia? Joutuuko käyttämään erektiolääkkeitä?
Kommentit (23)
Säiden viilettyä on taas mahdotonta seisotusta ilmaantunut, kuumalla kelillä ei jaksanut huvittaa.
55 ja hyvin toimii nykyään. Viitisen vuotta sitten meinasi olla satunnaisia häiriöitä jostain mysteeriksi jääneestä syystä. Mun motto on että erektio toimii sitä paremmin mitä useammin niitä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
55 ja hyvin toimii nykyään. Viitisen vuotta sitten meinasi olla satunnaisia häiriöitä jostain mysteeriksi jääneestä syystä. Mun motto on että erektio toimii sitä paremmin mitä useammin niitä hommaa.
Tämä varmasti totta. Itselläkin naisena panettaa enemmän ja kovemmat orgasmit, kun on seksiä säännöllisesti riittävän usein.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama huomio. Ikää alle 50. Jotkut täällä kertoo, että tarvitsee päivän kaksi palautumista, jotta seisoo kunnolla. Itsellä taas toimii paremmin, kun nai joka päivä kerran, tai kaksi.
Itse olen 54. Hain nettilääkäriltä sildeä n 4 vuotta sitten. Ero sildellä ja ilman on erittäin iso. Erektio kun ekan kerra kokeilin oli siis erittäin kova ja siitin myös paljon isompi. Vaimo hyväillessä totesi että no jo on kova ja kokoa enemmän. Vuosien saatossa ei ollut huomannut eroa kun erektio oli heikentynyt, ei seisonut ollenkaan yhtä kovana mutta kuitenkin kuitenkin erektio yhdyntään onnistui. Huomasin aktin aikana myös että vaimoni liikkui aivan eri lailla yhdynnän aikana. Koska kanki oli kovana ja vaimoni liikkui itse enemmän sivusuunnissa myös koska kova erektio mahdollisti sen että että hän aktiivisesti haki eri sisääntulokulmia sivusuunnassa josta nautti. Eli jos on keksikokoa pienempi koko kasvaa huomattavsti enemmän ja uskon että koolla on yksi vaikutus vaikka naiset sanoisivat muuta, oli tervetullutta vaihtelua. Kestävyys oli myös huomattavasti parempi ja vaimo sai 3 orgasmia kun hän ennen n 15 aikana on vain muutaman kerran lauennut kaksi kertaa. Yleensä hänellä tulee orgasmi yhdynnässä todella helposti, ei ole epätavallista että laukeaa jopa alle 30 sekunnissa. Myös koko on n 2 senttiä pidempi kun seisoo kunnolla. Eli nyt välillä on käytössä silde väillä ei. Himena harmittaa kun naamaa punottaa ja nenä voi olla tukossa ja pää hieman raskas silden jälkeen. Mutta kyllä siis "veltommalla" ja pienemmällöä erektiolla saavuttaa orgasmin. Akti ilman sildeä on rauahllisempaa, silde tarjoaa mahdollisuuden käyttää kovaa kankea monipuolisemmin mikä naisille etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama huomio. Ikää alle 50. Jotkut täällä kertoo, että tarvitsee päivän kaksi palautumista, jotta seisoo kunnolla. Itsellä taas toimii paremmin, kun nai joka päivä kerran, tai kaksi.
Käy järkeen. Kyllähän kroppakin toimii paremmin jos sitä liikuttaa aktiivisesti.
Hain sildeä työterveyslääkäriltä n.puoli vuotta sitten.Erektion saa nopeammin ja kesto parempi kuin ilman.Vaimokin tykkää, tuntuu isommalta kuin ennen.
M53
Kommenttina vaan että nelikymppinen mies ei ole vanhempi, vaan nuorempi. Kohta mies parhaassa iässä.
Kun pitää itsestään huolta, niin erektion kanssa ei ole mitään ongelmaa viiskikymppisenäkään.
Pelittää vielä onneksi vielä, kuin junan vessa. Aamuseisokki on todella kova vieläkin, jopa tuskaisen kova.
Jopa vaimon mielestä on erektio pysynyt teräksisenä. Vuodet 40-50 välillä olivat huonoja.
Käytin liikaa alkoa ja en kuntoillut.
Tein ryhtiliikkeen viiskymppisenä. Laihdutin parikymmentä kiloa ja treenaan nykyisin punttia ja juoksua viitisen kertaa viikossa. Sen myötä alkoi hormonit virrata ja seksihalut ovat kovat.
Ikää nyt vajaa 65 ja olen elämäni kunnossa kaikinpuolin . Muidenkin, kuin itseni mielestä.
Mitä vanhempi puu, sen kovempi oksa 💪
Vierailija kirjoitti:
Kommenttina vaan että nelikymppinen mies ei ole vanhempi, vaan nuorempi. Kohta mies parhaassa iässä.
Kun pitää itsestään huolta, niin erektion kanssa ei ole mitään ongelmaa viiskikymppisenäkään.
Riippuu toki siitä kuinka asiaa ajattelee. Monessa tapauksessa nelikymppinen mies on kuitenkin seksuaalisuutensa parhaan huipun ohittanut. Haluja voi olla, mutta osalla alkaa olla huonompi seisokki.
45-vuotiaalla miehelläni on aika heikko erektio nykyään. On stressiä ja terveysongelmia. Ei oikein auta mikään mitä minä teen. Oli se sitten epäsuorasti (yritän kaikkeni jotta mieheni elämä olisi mahdollisimman stressitöntä ja helppoa, pidän itseni hoikkana ja huoliteltuna) tai suorasti (vaikkapa suuseksillä). Lääkkeitä ei halua koska pelkää että siitä ei ole enää paluuta.
Vierailija kirjoitti:
Pelittää vielä onneksi vielä, kuin junan vessa. Aamuseisokki on todella kova vieläkin, jopa tuskaisen kova.
Jopa vaimon mielestä on erektio pysynyt teräksisenä. Vuodet 40-50 välillä olivat huonoja.
Käytin liikaa alkoa ja en kuntoillut.
Tein ryhtiliikkeen viiskymppisenä. Laihdutin parikymmentä kiloa ja treenaan nykyisin punttia ja juoksua viitisen kertaa viikossa. Sen myötä alkoi hormonit virrata ja seksihalut ovat kovat.
Ikää nyt vajaa 65 ja olen elämäni kunnossa kaikinpuolin . Muidenkin, kuin itseni mielestä.
Mitä vanhempi puu, sen kovempi oksa 💪
Mahtavaa! Tuli hyvä mieli tästä. Elämäntapamuutos voisi monelle tuoda merkittävän eron.
Erityisesti lihastreeni ja varsinkin jalkojen ja pakaroiden treenaaminen parantaa hormonitasoja.
Vierailija kirjoitti:
45-vuotiaalla miehelläni on aika heikko erektio nykyään. On stressiä ja terveysongelmia. Ei oikein auta mikään mitä minä teen. Oli se sitten epäsuorasti (yritän kaikkeni jotta mieheni elämä olisi mahdollisimman stressitöntä ja helppoa, pidän itseni hoikkana ja huoliteltuna) tai suorasti (vaikkapa suuseksillä). Lääkkeitä ei halua koska pelkää että siitä ei ole enää paluuta.
Tosi surullista. Itse lopettaisin parisuhteen kokonaan. Toki voi toimia jos seksi ei ole tärkeää kummallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullista. Itse lopettaisin parisuhteen kokonaan. Toki voi toimia jos seksi ei ole tärkeää kummallekaan.
Seksi on tärkeää mutta itselleni ei niin tärkeää kuin moni muu asia. En ole lähdössä mihinkään.
M68, verenpainetauti ja kakkostyypin diabetes, nämä taudit hoitotasapainossa mutta monet leikkauskerrat läpikäyneenä ja stydillä kipulääkityksellä niin häipyi kyllä libido ja erektiokyky. Kipulääkitystä vaihdettu ja huomaan kyllä että libido alkanut palautua. Olosuhteita ei voi moittia, vaimo on halukas ja haluttava.
Testossa ei labran mukaan moitittavaa ja nyt aloitin erektiolääkityksen, tadaa päivittäin 1x5 mg ja touhunpäivänä lisäksi sildeä 1x100 mg. Nyt vaimon kanssa elämme odotuksien päiviä mitä tuleman pitää.
Vierailija kirjoitti:
M68, verenpainetauti ja kakkostyypin diabetes, nämä taudit hoitotasapainossa mutta monet leikkauskerrat läpikäyneenä ja stydillä kipulääkityksellä niin häipyi kyllä libido ja erektiokyky. Kipulääkitystä vaihdettu ja huomaan kyllä että libido alkanut palautua. Olosuhteita ei voi moittia, vaimo on halukas ja haluttava.
Testossa ei labran mukaan moitittavaa ja nyt aloitin erektiolääkityksen, tadaa päivittäin 1x5 mg ja touhunpäivänä lisäksi sildeä 1x100 mg. Nyt vaimon kanssa elämme odotuksien päiviä mitä tuleman pitää.
Toivottavasti rupeaa vehje toimimaan.
55 asti ei ollut ongelmia, sen jälkeen olen joutunut avustamaan kädellä miestäni kovettumaan
Vierailija kirjoitti:
55 asti ei ollut ongelmia, sen jälkeen olen joutunut avustamaan kädellä miestäni kovettumaan
Ei kuulosta pahalta ongelmalta jos käsipelillä nousee kumminkin.
No kai nyt mihen kalua pitääkin hyväillä, aina oli ikä miehellä mikä vaan! Toivottavasti samoin naistakin.
Ongelmia on, mutta ei lääkitystä. Pehmeähkö erektio kunhan edes nousee pystyyn. Mies 45.