Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++TOUKOKUUN MASUT LAUANTAINA+++

07.04.2007 |

Huomenta!! Näinkö oikein ettei pinoa ole vielä...no laitanpas tämän...:)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas olo helpotti, kun nukuin tunnin verran. Ärsytyskäyrä laski taas normaalille tasolle.

Kai tämä kärttyisyys sitten kuuluu asiaan, kun kerran sitä taitaa muillakin olla. Aivan mitättömistä asioista menee ei pelkkä herne, vaan koko palko nenään. Nyt harmittaa, kun päivällä kärttyilin miehelle puhelimessa. Laivalla on kuuluvuutta vain pari kertaa päivässä ja piti sitten mennä kärisemään, vaikka ikävä on kova.

KEIJO.ANNIKKI ja ALMIS taisivat ainakin olla kohtalotovereita noissa vatsalihassäryissä. Myös mulla tuntuu vihlontaa alakerrassa aina, kun liikun liian nopeasti. Olisiko siinä kyse vatsan nopeasta kasvusta?

Mittasin tuossa napapiirin ja se oli 116cm, kyllä vaan jättiläisvauva jatkaa kohisevaa kasvuaan, vaikka koetin pitää sille puhuttelun, että rauhoitas jo tahtia :)

Puhutteko paljon mahoillenne? Eilen siellä nettikahvilassa aiheutin hämmennystä, kun kutittelin kyljestä törröttävää jalkaa ja höpöttelin vauvalle. Kyllä siinä hiukan korvat punoittivat, kun havahduin siihen, että naapurikoneella istuva poika katseli minua epäilevästi. Ja taas minua pidettiin kylähulluna...

PUUDELI oli käynyt elokuvissa. Se oli tosinaisen teko, minä en enää pysty istumaan paikallani puolta tuntia pidempään vääntelehtimättä ja viimeksi, kun oli leffassa, vauva sätkähteli ääniefektejä ja sai minut vannomaan, etten enää ikinä mene leffaan.

MIESTEN ALKOHOLIN JUONTI: Olen koko raskauden ajan koettanut sanoa miehelle, että mene nyt, kun vielä pääset. Nyt ihan viime aikoina pientenkin määrien juominen on alkanut ärsyttää. Nyt ollaan sen verran pitkällä, että lähtö voi tulla koska vaan. Kyllä saa minun vihat niskoihinsa, jos on hönössä vauvan syntyessä. Ei kai ne synnytyssaliin edes päästä, jos on humalassa. Ja sitä ei saisi anteeksi, jos alkoholin takia ei pääsisi mukaan synnytykseen.

Nyt vasta huomasin, että SUSSUhan on mun kanssa rv-samis!

Mukavaa ilta kaikille möhkömahoille!

Jansku 35 tasan taas

Vierailija
22/23 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tuntuu olevan jo tosi kyseessä, toivottavasti vauvat kuitenkin nyt pysyisivät vatsassa vielä parisen viikkoa. Tai ainakin sen verran, että pääsevät vierihoitoon ja äidin kanssa samaan aikaan kotiin!

Ehkä tässä itsekin pitäisi pakata sairaalakassi tai jotain. Minkäänlaisia tuntemuksia ei kylläkään ole suuntaan tai toiseen ja kaikki muut vauvat ovat menneet yli lasketun ajan. Ja äidin kanssa pitäis tehdä tarkat suunnitelmat, jos vaikka lähtö tulee keskellä yötä.

Hermot menee ton meidän 2v:n kanssa. On nyt muutaman päivän aikana alkanut uhmailemaan oikein urakalla. Vähintään kerran päivässä kehittää jostain asiasta aivan hirveän raivokohtauksen. Nyt keuhkoaa tossa, kun ei saa simaa. Pakko lopettaa ja yrittää kiinnittää sen huomio johonkin muuhun, ei tota kukaan jaksa kuunnella.

Kolmeplusyks ja 36+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä ahkeraa porukkaa kirjoittamaan!

Tänään käytiin valokuvaamossa otattamassa kuopuksen 1v kuvia. Vaikuttivat ihan hyvin onnistuneilta. Parin viikon päästä saadaan koevedokset, että pääsee kuvia tilailemaan :)

Käytiin samalla reissulla kummitytön 2v synttäreillä. Ja oli vauhtia kun heillä 3 tyttöä ja meidän 2 sitten siihen vielä.

Eilen tuli siivottua taas oikein kunnolla ja liekö siitä johtunut, mutta kolmisen tuntia tuli kipeitä suppareita sitten illalla siinä 3-10minsan välein! Yöksi hellitti sen verran, että oli vaan menkkamaista särkyä ja vatsan kovetteluja. Tänään onneksi ollut rauhallinen päivä muutamaa kipeetä supparia ja vatsan kovettumista lukuun ottamatta.

Viimeksi synnytys starttaili sen kolme viikkoa. Kiva juttu jos aloittaa jo nyt ton shown :(

Ja näköjään meitä on useampikin täällä, joita supparit välillä kiusaa. Olis kyllä hyvä, kun vaavit sais vielä kasvaa masuissa.

Kivaa kun on nyt pitkä viikonloppu ja miehellä oli pe ja nyt vielä ma sitten vapaata. Helpottaa jakaa lastenhoitoa toisen kanssa. Neuvola mulla onkin sitten ens keskiviikkona, kun ei tälle viikolle terkkarilla ollut aikoija.

Nyt iltapalalle ja koisimaan!

AIHA ja Nea rv 32+4