Olen kohdannut elämässä paljon vaikeita asioita ja jotenkin aina onnistunut selviytymään niistä
On ollut mm. syöpä kaksi kertaa. On muitakin terveysongelmia ollut tai on edelleen. Rahavaikeuksia, huolta perheenjäsenistä. Paljon vaikeita ja kipeitä asioita. Viimeisin stressin aiheuttaja oli jatkuuko työt. Asun yksin omakotitalossa ja kauhea stressi, että miten pärjään lainan yms. kanssa, jos jään työttömäksi eikä töitä ala löytymään.
No tämäkin asia järjestyi. Sain eilen kuulla saavani vakituisen työpaikan. Koeaikaa ei ole koska olen jo töissä tuossa paikassa. Ja ei, en ole ottanut talolainaa määräaikaisen työsuhteen aikana. Elämässä vain on tapahtunut töidenkin suhteen kaikenlaista.
Paljon olen kokenut ja rämpinyt syvällä suossa, mutta aina lopulta asiat järjestynyt jotenkin. Välillä se on vaatinut paljon työtä itseltä, mutta selvitty on. Kuluttavaa ja raskasta tämä toki on, että elämä koettelee ja pitää tsempata itseään jaksamaan. Ehkä tämä oletettu masennuskin vielä joku päivä katoaa mun elämästä. Diagnoosia ei ole, mutta varmaan sellainen tulisi, jos asiaa alettaisiin tarkemmin tutkimaan.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ja onnea vakituisesta työstä!
Kiitos! <3
Ap
Mukava lukea että on muitakin sinnittelijöitä eikä ainoastaan niitä jotka lyövät ensimmäisen vastoinkäymisen kohdalla kaiken läskiksi.
Toivon sinulle parempaa tulevaisuutta. Ikävä kyllä elämä ei ole reilua ja osalla meistä on tarpeettoman raskas osa.
Vierailija kirjoitti:
Mukava lukea että on muitakin sinnittelijöitä eikä ainoastaan niitä jotka lyövät ensimmäisen vastoinkäymisen kohdalla kaiken läskiksi.
Toivon sinulle parempaa tulevaisuutta. Ikävä kyllä elämä ei ole reilua ja osalla meistä on tarpeettoman raskas osa.
Mä olisin varmaan jo kuollut 20-vuotiaana, kun oli syöpä ensimmäisen kerran jos olisin tuolloin luovuttanut. Tällä tarkoitan siis sitä, että olisin luovuttanut niin etten ota hoitoja vastaan.
Viimeiset vuodet ovat olleet todella vaikeita ja olen oikeasti meinannut jo luovuttaa. Itsemurha on käynyt mielessä. Mieli on ollut niin musta välillä. Sitä ei vain enää jaksaisi kun koko ajan tulee jotakin pahaa elämään eikä asialle edes voi itse mitään. Aina kun ajattelee elämän helpottavan ja hymyilevän, niin kyllä jotakin on aina tullut taas. Eikö vain voisi jo loppua tämä eikä koko ajan kaataa pahaa samojen ihmisten niskaan?
Ap
Nyt on ollut taas vähän parempi mieli. Ensi viikolla menen ensimmäistä kertaa työterveyspsykologille, toivottavasti on mukava.
Ap
Tsemppiä ja onnea vakituisesta työstä!