Haista Finnair v... soitan 1,70 € /puhelu palvelunumeron, aikansa tulee tiluliluliita, sen jälkeen "ruuhkaa, soitathan myöhemmin uudelleen"
No voi v.... onko rahat nyt noin vähissä, että pitää kusettaa asiakkailta 1,70 € puhelusta, joka ei johda mihinkään ?!?!!??
Kommentit (35)
Hei sama kokemus, mutta se Finnairin chatti oikeasti on tosi hyvä. Ihminen siellä auttoi siirtämään lentoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäminen on ollut mahdollista, vaikka kuinka kauan ja silti se on niin vaikeaa ja ohjeita ei saa mistään helposti, en siis ole aikuisena lentänyt ja tarve olisi ollut, mutta en sitten mennyt reissuun lentokoneella kun en osaa ja mistään ei ohjeita saa ja jo se lipun ostamin
Voi hyvä luoja sentään. Jaksamisia. Miten selviät arkipäivästäkään?t. Lukuisat kerrat ympäri maailmaa matkustanut ja ulkomailla asunut
Ylimielisyys on vastenmielinen piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh 🙄
Milloin ihmiset tajuatte että nuo aspa-numerot ei ole enää tätä päivää. Homman hoitaa tekoäly, jossain firmoissa ilmeisesti jopa puhuvanakin. Noista numeroista on ihan turha luulla saavansa enää mitään hyödyllistä irti. Pelkkää ajan ja rahan hukkaa.
Palvelut kantsii valita sillä ajatuksella ettei niistä joutuisi ikinä ottamaan yhteyttä aspaan.
Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin joku bottipena, joka ei osaa vastata yhteenkään kysymykseen. Täysiä aikasyöppöjä kysyjälle. Varmaan se tarkoituskin, jotta ei tarvitse palvella asiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla kusta päässä firmalla, kun juma*auta VAIHTEESEEN soittamisestakin peritään 1,25 € !!!
"Finnairin puhelinvaihde
Puhelinvaihde ei yhdistä puheluja asiakaspalveluun.Puhelin: +358 600 0 81881 1,25€ vastattu puhelu + pvm."
Tiedättekö, onko mitään muuta firmaa, jossa joutuu maksamaan vaihteeseen soittamisesta lisämaksun? Ei kai kaikista puhelimista edes pääse noihin maksullisiin? Ja silti olisi tarve soittaa vaikka ihan oikeaa asiaa työntekijälle x, jonka suoraa numeroa ei tiedä.
Minulla vallankumouksellinen bisnesidea! Perustan firman, josta saa hyvää palvelua!
Vierailija kirjoitti:
Kun puhelu meni vituiksi, yritin chatissa... "olet jonossa vuorossa 32".
Voi vi**us**tana, kyllä näkee mikä asenne on, kun käytännössä ei ole kilpailua.
Ei oo kilpailua ? No jollet oo menossa Marianhaminaan lentäen, kilpailua on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaan lennoilla ei ole. Esim. Helsinki-Oulu hinnat ihan poskettomat, kun vain yksi firma lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaan lennoilla ei ole. Esim. Helsinki-Oulu hinnat ihan poskettomat, kun vain yksi firma lentää.
Jep ja hinnat nostetiin heti kun Norwegian luopui reitistä. Kaikki tuet pois Finnarilta ja kannattamattomilta kentiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Maarianhaminaan ON kilpailua... Turusta lentää toinen firma, Finnnair lentää Helsingistä.
Luulen, että täältä saa nopean vastauksen:
Lentokoneen vuokraus
Koko koneen varaamineen yksityiseen tilauslentokäyttöön, kyselyt ja varaukset: charter@finnair.com
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että täältä saa nopean vastauksen:
Lentokoneen vuokraus
Koko koneen varaamineen yksityiseen tilauslentokäyttöön, kyselyt ja varaukset: charter@finnair.com
PS. Ei köyhille.
Vielä huipumpi oli soitto Helsingin kaupungin työterveyshoitoon. Jonotus yli tunti. En minä mutta eräs joka töissä siellä kaupungilla. Yritin sanoa että en itse toimisi ihan noin itse. Joo saikkulsppu saatava mutta silti. Tuohan on vitsi, mutta huono sellainen.
Persaukisten ulinoita. Tuotte vaan hiekkaa koneeseen ja häiriköitte businessmatkustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäminen on ollut mahdollista, vaikka kuinka kauan ja silti se on niin vaikeaa ja ohjeita ei saa mistään helposti, en siis ole aikuisena lentänyt ja tarve olisi ollut, mutta en sitten mennyt reissuun lentokoneella kun en osaa ja mistään ei ohjeita saa ja jo se lipun ostamin
Voi hyvä luoja sentään. Jaksamisia. Miten selviät arkipäivästäkään?t. Lukuisat kerrat ympäri maailmaa matkustanut ja ulkomailla asunut
Ylimielisyys on vastenmielinen piirre ihmisessä.
On paljon pahempia piirteitä olemassa kun ylimielisyys. Paljon inhottavampia ja toisille haitallisempia piirteitä. Ja kaikkein pahimmat on tietenkin ne konkreettiset pahat teot, eikä vain hieman ylimielinen asenne. Mielummin itse olisin ylimielisyyden, kun törkeiden inhottavien rikosten kohde.
Tuollaiset kommentit: Miten selviät arkielämässä jos xxxx ei ole ylimielisyyttä vaan yritystä nasevaan kommentointiin, mikä käytännössä ei ole sitä kuitenkaan.
Valitettavasti selviytyminen hyvin arkielämän haasteista ei kerto muusta, kun siitä selviytymisestä niissä arkielämän haasteissa.
Ei kannata hirveän laajaa analyysiä tehdä niiden pohjalta.
Huoh 🙄
Milloin ihmiset tajuatte että nuo aspa-numerot ei ole enää tätä päivää. Homman hoitaa tekoäly, jossain firmoissa ilmeisesti jopa puhuvanakin. Noista numeroista on ihan turha luulla saavansa enää mitään hyödyllistä irti. Pelkkää ajan ja rahan hukkaa.
Palvelut kantsii valita sillä ajatuksella ettei niistä joutuisi ikinä ottamaan yhteyttä aspaan.