Muita, jotka on kiihkeitä ja intohimoisia tunne-elämältään, ja kotona on rauhallinen
ja vakaa mies? Mulla on se tilanne, ja vaikka ymmärrän, että mulle sopii parhaiten juuri tällainen vakaa mies, niin joskus muistelen entistä kiihkeää eksääni, ja mietin, ettei sellaista passionia voi nykyisen míeheni kanssa koskaan saavuttaa. Ei, älkää käsittäkö väärin. Eksäni oli kyllä intohimoinen ja seksi ym oli hyvää, mutta ei sellainen mies minulle sopinut - oli myös väkivaltainen ja aggressiivinen.
Kommentit (4)
Minäkin tiedän, että mikäli mieheni olisi samaa tyyppiä kuin minä, tunneryöpyt puolin ja toisin olisivat jo ihan ylimitoitettuja. Surullinen loppu siitä vain tulisi. Onneksi kuitenkin olen onnellinen näin :)
täysin omaa kantaani. Yhdyn neloseen. Olen ollut tosiaan intohimoisissa suhteissa, useammassakin, ja se ei kerta kaikkiaan sovi minulle. Olen sellaisessa vuoristoradassa, että voin aina huonosti. Seksi jos sujuu, se on hienoa, mutta sillä ei pitkälle pötkitä. Tarvitaan myös aikuista viisautta ja kypsyyttä. Tiedän, että olen epävakaa ja siksi tarvitsen rinnalleni kypsän miehen voidakseni hyvin. :) Ap
et mä en pystys sen takia olemaan kenenkään kans et se on vakaa-rauhallinen-hyvä jne. ja oon yrittänytki joskus mut aina palaa ajatukset samaan mieheen ..joka onki se mun elämän mies
Entisten kanssa olen kokenut upeaa huumaa ja intohimoa. Nykyinen on muuten erittäin ihana, mutta intohimo ja seksuaalinen vetovoima puuttuu.