Ei kannata sit enää Finnairilla lentää. Muutenkin kalliit liput.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Lennän aina mieluiten Finnairilla.
Eli maksat mielelläsi tylystä palvelusta ja siitä että muita yhtiöitä keskimäärin kalliimpiin lippuihin ei edes ruokailu sisälly?
Talvella tultiin Euroopasta takaisin hesaan finnairilla. Äitini oksensi ja paskoi koko edellisen yön. Onneksi osasi larpata koneessa tervettä ja nukkui koko matkan. Päästiin Suomeen.
Finnair ollut boikotissa jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä lennän yhä ihan mielelläni Finnairilla. Hyvä tietää, että oksentelevat pikkulapset eivät pääse levittämään noroa koko koneeseen.
Samoin. Entistä enemmän suosin jatkossakin Finnairia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli maksat mielelläsi tylystä palvelusta ja siitä että muita yhtiöitä keskimäärin kalliimpiin lippuihin ei edes ruokailu sisälly?
En ole se ketä lainaat, mutta itse ainakin lennän lähtökohtaisesti Finnairilla. Ihan siitä syystä, että harvoin on muita vaihtoehtoja suorien lentojen kohdalla. Kaukolennoilla Finnairilla kyllä ruoat sisältyy ja lyhyillä lennoilla aikuinen ihminen ei edes tarvitse ruokailua.
Mulle kelpaisi sekin, ettei kaukolennoillaan sisältäisi mitään ruokia. Usein syön lentokentällä ennen pitkää lentoa, lennolla otan jotain omaa pientä välipalaa, ja perillä sitten kunnon ruokaa. En tule lentokoneeseen lähtökohtaisesti aterioimaan vaan siirtymään paikasta toiseen mahdollisimman nopeasti.
Olisiko tuossa ollut joku protokolla, jota noudattamalla lasku olisi tullut Finnairille? On meinaan melkoinen riski matkustaa perheenä muuten. Matkavakuutus ehkä pelastanut, jos sellainen oli?
Vierailija kirjoitti:
No esim oma lapseni aina reagoi matkajännittämiseen oksentamalla. Joka ikinen kerta oksensi joko kentällä tai koneessa ennen lähtöä. Ikinä ei ollut sairas eikä toistunut saman matkan aikana enää. Onneksi ei heitetty ulos, aika kauheaa tuommoinen.
Mikä pakko se on kuljettaa matkaa jännittävää lasta maailmalle lentokoneella? Mamma haluaa aurinkolomalle, muu perhe kärsiköön. Luulisi olevan maailmassa myös matkakohteita, joissa voi käydä myös autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ollut ystävällinen palvelu. Tosin en osaa mitään erikoisempia palveluita kaivata, ruokaa ja juotavaa on aina ollut tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Olisin matkustajana vaatinut korvauksia, jos jo lähtiessä oksentavaa potilasta ei olisi poistettu. Lapsi olisi voinut tartuttaa aerosolien ansiosta koko matkustamon jos kyseessä tarttuva tauti.
Hitto millaista minä-minä-porukkaa ulisemassa jopa Iltasanomissa asti tällaisesta.
Lehtikin voisi vähän käyttää harkintaa, ihan jokaisen mamman tyhjänpäiväsistä valituksista ei tarvitse kirjoittaa artikkelia.
Pitäisi olla ihan itsestään selvää, ettei yrjöävää tai kurapaskaa vääntävää ihmistä voida ottaa koneeseen. Jos sillä on noro, niin kaikki matkustajat ja henkilökunta saa sen. Jos taas kyseessä on thaikuista saatu ruokamyrkytys, niin sellainen henkilö saattaa tarvita lääkäriä aika nopeasti eikä todellakaan ole lentokelpoinen.
Tällainen uutisointi taitaa nopeuttaa Finnairin lähenevää konkurssia.
Itse en matkusta sen takia, että Finnairin koneet ovat vanhoja ja huolto Virossa. Lopettivat huollon Suomessa hinnan takia. Pitäisi varmaan laittaa työttömät suomalaiset lentomekaanikot Viroon.
Kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Ai, olen kyllä useinkin päässyt Finskillä edullisemmin. Ja oikeinhan tuossa on toimittu. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Halvimmat hinnat saa, kun laittaa vpn:llä sijainniksi sen maan, johon on Helsingistä lentämässä. Esimerkiksi itse olin lentämässä Milanoon ja samalla lennolla oli samaan aikaan 260 euron ero riippuen siitä, oliko varausta tehdessä sijaintina Suomi vai Italia.
Vierailija kirjoitti:
Ihme perhe, kun toinen vanhemmista ei voinut jäädä sairaan lapsen kanssa Thaikkuihin paranemaan ja toinen palata toisen lapsen kanssa Suomeen. Tulee mieleen, että ehkä perheen iskä on aikamoinen mieslapsi, jonka vastuulle ei voi jättää toista lasta? Aikamoista.
Tai rouvalle ei käynyt se, että mies jäisi toisen lapsen kanssa sinne, vaikka ei olisi mieslapsi. Tai rouva ei uskaltanut jäädä sinne toisen lapsen kanssa ilman miestä. Onhan noita vaihtoehtoja.
Miksi maksaa Euroopan huonoimman ja kalleimman halpalentoyhtiön lipusta enemmän kuin premium yhtiön lipusta?
Vierailija kirjoitti:
Itse en matkusta sen takia, että Finnairin koneet ovat vanhoja ja huolto Virossa. Lopettivat huollon Suomessa hinnan takia. Pitäisi varmaan laittaa työttömät suomalaiset lentomekaanikot Viroon.
Kiitos ei.
Kaikki Finnairin A320-koneet on yli 20v vanhoja jo.
Vierailija kirjoitti:
Lentolippujen hinnalla ei ole väliä, vain sillä, että pääsee nopeasti ja turvallisesti sinne minne on menossa.
Viimeaikaiset uutiset ovat osoittaneet, että Helsinki-Vantaalla ei pääse turvallisesti edes kiitoradan alkupäähän ja matka katkeaa ennen kuin ehtii alkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ei.
Ja kyseessä on suomalainen valtionyhtiö.
Krapulassa on monet Finnairin lennot lennetty (oksu lentänyt lentoasemalla). Ei oo kukaan poistanut koneesta vaikka väsyneeltä olen myös näyttänyt. Matkapahoinvointitabletti vois auttaa, jos on taipumusta oksenteluun...
Ihme perhe, kun toinen vanhemmista ei voinut jäädä sairaan lapsen kanssa Thaikkuihin paranemaan ja toinen palata toisen lapsen kanssa Suomeen. Tulee mieleen, että ehkä perheen iskä on aikamoinen mieslapsi, jonka vastuulle ei voi jättää toista lasta? Aikamoista.