Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaisesta naisesta fantasioit ?

Vierailija
28.08.2025 |

Millainen ? Minkä näköinen ?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento, utelias, pitkät tummat hiukset, pehmeä, kurvikas, normaali panoindeksi, n. 160-170 cm pitkä, ja kuntoilee jotenkin.

Vierailija
2/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan todellisista, sellaisista, jotka avaavat vittuaan katsottavaksi ja herttailevat emätintään supistellen ja sormettaen.  Kynis.mi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla on anaalifiksaatio

Vierailija
4/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalainen

Vierailija
5/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile, mutta mieluusti kelpaa nuori (mieluiten teini tai enintään 20+), hoikka (BMI alle 20), pikkutisuleilla, pikkupakaroilla ja pikkuvarpeilla varustettu pitkätukka jolla on pilaamaton iho (ilman tatuointeja), ilman törkeitä läväreitä kuten sonnintalutusrengas sierainvälissään.

Vierailija
6/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haaveile, mutta mieluusti kelpaa nuori (mieluiten teini tai enintään 20+), hoikka (BMI alle 20), pikkutisuleilla, pikkupakaroilla ja pikkuvarpeilla varustettu pitkätukka jolla on pilaamaton iho (ilman tatuointeja), ilman törkeitä läväreitä kuten sonnintalutusrengas sierainvälissään.

Unohdin: Joka on tottelevainen ja nöyrä, eli feminiini.

Vierailija
7/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta aikuisesta naisesta joka oikeasti tykkää seksistä ja haluaa sitä.

Vierailija
8/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokas ja kiihkeä. Normaalipainoinen.

Vierailija
9/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tarvitseva, kokeilunhaluinen, sovittaessa kevytkenkäinen.

Vierailija
10/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisesta keski-ikäisestä vaimostani. Ei ole parempaa. Fantasiat toteutuvat joka päivä. Minulla on optimitilanne tässä asiassa. Olen onnekas. 

Vierailija
11/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

~10 vuotta vanhempi, timmi ja tyylikäs. Rakastaa seksiä ja kevyttä dominointia, tietää tarkalleen mitä haluaa. Haluaa jopa useammin kuin minä, välillä suorastaan "pakottaisi" hommiin ja voisin esittää vastahakoista. Fantasiastahan tässä oli kyse. 

Vierailija
12/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksipositiivisesta haaveilen. Ulkonäkö ei ole turhan tarkkaa, kunhan nyt ei ihan mikään graavin epämuodostunut/painoinen ole kasvoiltaan eikä keholtaan.

Vierailija
13/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 150 senttinen latino, silikoneilla ja muhkeilla huulilla.

Vierailija
14/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mietin aikas usein.sen kanssa seksi sujuu hyvin.ja oli ihan kurvikas

Vierailija
15/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävästä 44v yh-äidistä.

Vierailija
16/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö: Mieluiten hoikka ja urheilullinen, koska itsekin olen. Ei tarvi olla missin näköinen vaan tavallisen näköinen nainen kelpaa hyvin. Ruskeat hiukset ponnarilla ovat minusta seksikkäät😀. Peppu voisi olla pieni ja söpö. Pienehköt rinnat ovat kauneimmat. Ei lävistyksiä eikä mitään isoja tatuointeja. 

Luonne: Mieluummin rauhallinen kuin räväkkä. Ei haittaa vaikka on vähän ujo. Tarvittaessa kuitenkin sen verran sosiaalinen että tapailee muita ihmisiä.  Huumorintaju on tärkeää. Tasapainoinen luonne ja on sinut itsensä kanssa.

Seksi: Seksi on minulle tärkeää, joten ihannenaiseni haluaisi seksiä suurinpiirtein yhtä paljon kuin minä. Seksiä ei tarvi olla joka ilta, mutta pari-kolme kertaa viikossa olisi hyvä määrä. Pidän ihan tavallisesta seksistä, mutta välillä on kiva kokeilla jotain uutta. Esim  erilaisia seksileluja on mukava kokeilla.

Tunnistatko itsesi näistä kuvauksista?

Vierailija
17/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 v. Pitkä, isot rinnat, iso seksikäs peppu, pitkät hiukset,kauniit kasvot.

Vierailija
18/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja siro, nätti, naisellinen, aloitteellinen, kiihkeä. Eli juuri sellainen kuin uusi naisystäväni (ei suomalainen, mutta kylläkin valkoihoinen ja kaukaasialainen).

Vierailija
19/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta joka ei satuta.

Vierailija
20/23 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinhimoinen kyltymättömyyteen saakka, alistumishaluinen, kokeileva, rohkea, kalu kelpaa joka koloon, kurvikas, söpö, itseä pienikokoisempi, minua miehenä haluava, orgasmiherkkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan