Mies, millaisesta naisesta fantasioit ?
Kommentit (23)
Aivan todellisista, sellaisista, jotka avaavat vittuaan katsottavaksi ja herttailevat emätintään supistellen ja sormettaen. Kynis.mi
En haaveile, mutta mieluusti kelpaa nuori (mieluiten teini tai enintään 20+), hoikka (BMI alle 20), pikkutisuleilla, pikkupakaroilla ja pikkuvarpeilla varustettu pitkätukka jolla on pilaamaton iho (ilman tatuointeja), ilman törkeitä läväreitä kuten sonnintalutusrengas sierainvälissään.
Vierailija kirjoitti:
En haaveile, mutta mieluusti kelpaa nuori (mieluiten teini tai enintään 20+), hoikka (BMI alle 20), pikkutisuleilla, pikkupakaroilla ja pikkuvarpeilla varustettu pitkätukka jolla on pilaamaton iho (ilman tatuointeja), ilman törkeitä läväreitä kuten sonnintalutusrengas sierainvälissään.
Unohdin: Joka on tottelevainen ja nöyrä, eli feminiini.
Sellaisesta aikuisesta naisesta joka oikeasti tykkää seksistä ja haluaa sitä.
Himokas ja kiihkeä. Normaalipainoinen.
Seksiä tarvitseva, kokeilunhaluinen, sovittaessa kevytkenkäinen.
Ylipainoisesta keski-ikäisestä vaimostani. Ei ole parempaa. Fantasiat toteutuvat joka päivä. Minulla on optimitilanne tässä asiassa. Olen onnekas.
~10 vuotta vanhempi, timmi ja tyylikäs. Rakastaa seksiä ja kevyttä dominointia, tietää tarkalleen mitä haluaa. Haluaa jopa useammin kuin minä, välillä suorastaan "pakottaisi" hommiin ja voisin esittää vastahakoista. Fantasiastahan tässä oli kyse.
Anaaliseksipositiivisesta haaveilen. Ulkonäkö ei ole turhan tarkkaa, kunhan nyt ei ihan mikään graavin epämuodostunut/painoinen ole kasvoiltaan eikä keholtaan.
Alle 150 senttinen latino, silikoneilla ja muhkeilla huulilla.
Ex mietin aikas usein.sen kanssa seksi sujuu hyvin.ja oli ihan kurvikas
Ulkonäkö: Mieluiten hoikka ja urheilullinen, koska itsekin olen. Ei tarvi olla missin näköinen vaan tavallisen näköinen nainen kelpaa hyvin. Ruskeat hiukset ponnarilla ovat minusta seksikkäät😀. Peppu voisi olla pieni ja söpö. Pienehköt rinnat ovat kauneimmat. Ei lävistyksiä eikä mitään isoja tatuointeja.
Luonne: Mieluummin rauhallinen kuin räväkkä. Ei haittaa vaikka on vähän ujo. Tarvittaessa kuitenkin sen verran sosiaalinen että tapailee muita ihmisiä. Huumorintaju on tärkeää. Tasapainoinen luonne ja on sinut itsensä kanssa.
Seksi: Seksi on minulle tärkeää, joten ihannenaiseni haluaisi seksiä suurinpiirtein yhtä paljon kuin minä. Seksiä ei tarvi olla joka ilta, mutta pari-kolme kertaa viikossa olisi hyvä määrä. Pidän ihan tavallisesta seksistä, mutta välillä on kiva kokeilla jotain uutta. Esim erilaisia seksileluja on mukava kokeilla.
Tunnistatko itsesi näistä kuvauksista?
Noin 50 v. Pitkä, isot rinnat, iso seksikäs peppu, pitkät hiukset,kauniit kasvot.
Pieni ja siro, nätti, naisellinen, aloitteellinen, kiihkeä. Eli juuri sellainen kuin uusi naisystäväni (ei suomalainen, mutta kylläkin valkoihoinen ja kaukaasialainen).
Seksinhimoinen kyltymättömyyteen saakka, alistumishaluinen, kokeileva, rohkea, kalu kelpaa joka koloon, kurvikas, söpö, itseä pienikokoisempi, minua miehenä haluava, orgasmiherkkä.
Rento, utelias, pitkät tummat hiukset, pehmeä, kurvikas, normaali panoindeksi, n. 160-170 cm pitkä, ja kuntoilee jotenkin.