Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko Method Putkiston? YouTubessa on VHS matskua

Vierailija
27.08.2025 |

Historian havinaa, vaikka kyseinen business lady edelleen tekee sitä elämä työkseen 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisiköhän YouTubesta 2000-luvun alussa Anttilasta ostamani Astanga yoga DVD ripattuna myös 😅

Vierailija
2/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisiköhän YouTubesta 2000-luvun alussa Anttilasta ostamani Astanga yoga DVD ripattuna myös 😅

Miten olisi jos sä rippaisit sen ja laittaisit youtubiin meille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi jos sä rippaisit sen ja laittaisit youtubiin meille?

Konmaritin kaikki DVD-levyt 10v sitten. Muutenkin olisin aivan liian laiska

Vierailija
4/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saman tien method pipelines...

Vierailija
5/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni pitkään ennenkuin tajusin, että sen emännän sukunimi on Putkisto. Että tämä ihan hyvin voisi olla vaikka method Korhonen tai method Virtanen. 

Vierailija
6/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni pitkään ennenkuin tajusin, että sen emännän sukunimi on Putkisto. Että tämä ihan hyvin voisi olla vaikka method Korhonen tai method Virtanen. 

sama täällä😄Ja pilateksen kehitti joseph pilates.

Vierailija
8/14 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://mb.cision.com/Public/778/9637277/824d310f5b3502ec_800x800ar.jpg

MILF MILF

Todella hot. Tänään olenkin miettinyt häntä monet kerrat. 

Vierailija
9/14 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Method Väisänen. En itsekään tajunnut 1990-luvulla, että Putkisto on hänen sukunimensä. Kaappeja siivotessa löysin hänen kirjansa ja innostuin kokeilemaan.

Mitään tuntumaa minulla ei ole vatsalihaksiin enää tällä hetkellä ja jopa hengittäminen tuntui vaikealta. Mutta aion kyllä liikkeitä jatkaa 

Vierailija
10/14 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama täällä😄Ja pilateksen kehitti joseph pilates.

Minulla vauva teki noita pilates liikkeitä ihan ilman ohjausta, vatsalihakset näkyi siinä vaiheessa jo kun oppi kierähtämään vatsalleen ja pikkuhiljaa nousi siitä ylös. Ryhti oli tikkusuora ainakin kolmevuotiaaksi asti. 

Törmäsin sitten pilateksen ja olin yllättynyt että miten samanlainen oli se tapa kuin vauvalla luonnostaan.

Vierailija
11/14 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin muistan. Ja onhan tuo Putkiston viemärien sukitusmenetelmä edelleen käytössä.

Vierailija
12/14 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://mb.cision.com/Public/778/9637277/824d310f5b3502ec_800x800ar.jpg

MILF MILF

Todella hot. Tänään olenkin miettinyt häntä monet kerrat. 

Rouva on nyt 65v. Mutta kaunis on edelleen. Eikä uskoisi sen ikäiseksi. Todennäköisesti hyvät geenit (ehkä muutakin apua, mutta luonnollisesti), koska 1990-luvun videoissa reilu kolmikymppisenä näytti jo viitisen vuotta ikäänsä nuoremmalta.

Todennäköisesti paino ei ole vaihdellut ym

Vierailija
13/14 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule sama. Ja vielä onnistuin yhdistämään putkiston suolistoon, niin että jumppaamalla suoliston kunto ja ruoansulatus kuntoon tms. ja putkisto on vain humoristinen ilmaisu.

Elämäni noloimpia ahaa-elämyksiä.

Vierailija
14/14 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Minäkin ajattelin sen liittyvän jotenkin ihmisten "putkistoihin". :D