Purra syöttää suomalaisille salaliittouskontoansa, jonka esim. Suomen suojelupoliisi kumoaa
Purra yrittää syöttää suomalaisille salaliittouskontoansa väestönvaihdista, jonka esimerkiksi Suojelupoliisi kumoaa, koska siitä ei ole todisteita
Purra haluaa kääntää ihmisten huomion pois siitä, että hän on yhdessä Orpon kanssa tuhonneet tämän maan perusedellytykset työhön, yrittämiseen, asumiseen ja hyvinvointiin.
On se raukka. Purralla ei taida olla kaikki kunnossa?
Kommentit (210)
Se, että vv.teorian mukaan väkeä tulee ainoastaan rikkaisiin länsimaihin, mutta se ei ota ollenkaan huomioon poismuuttoa länsimaista
Muuta toki pois länsimaista, omapa on asiasi!
Se tabu eli mmyyttö Suomeen ulkomailta on paljon isompi kuin syntyvyys. Lisäksi syntyvyydestä iso osa on vieraskielisille. Tämä johtaa väistämättä siihen, että suomalaiset jäävät vähemmistöksi omassa maassaan.
Huomatkaapa nyt, että aiemmin puhuttiin väestönvaihtamisesta, nyt se on väestönvaihtuminen. Yhden kirjaimen muutoksella päästään paljon salonkikelpoisempaan ilmaisuun ja lisäksi se on teknisesti ottaen tottakin; verrattuna vuosikymmenten takaiseen tilanteen, väestö on vähemmän suomaistyta kuin aiemmin.
Hokkus pokkus jne...
https://www.suomenuutiset.fi/psn-simo-gronroos-vaestonvaihdoksesta-vaes…
HUOM! Persut eivät puhu väestönvaihdosta vaan väestönVAIHDOKSESTA! Turkkila kuvittelee olevansa älykäs.
Luulen että Supo tietää vähän paremmin nämä(kin) asiat kuin joku Purra.
Vierailija kirjoitti:
Se, että vv.teorian mukaan väkeä tulee ainoastaan rikkaisiin länsimaihin, mutta se ei ota ollenkaan huomioon poismuuttoa länsimaista
Itse asiassa mulla on jo asunto Etelä-Amerikassa ja kuuma latinavaimo, ja sekös perceleitä vituttaa😀😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit vieläkin jaksaa yrittää kieltää totuutta eikö hyvöksy niiden imaamien omia puheita maailmalta missä ne itse sanoo että länsimaat pitää valloittaa ja muuttaa muslimi valtioksi. Suojelupiliisi on nykypäivänä politisoitunut laitos
Oi, oi kun persu ulisee 😂😂😂. Nyt ei voi luottaa edes Suojelupoliisiin.
Kuka hullu nyt poliisiin luottaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Turkkila ja muut persut: kumpaan luulette suomalaisten uskovan
Suojelupoliisin sanaan vai Purran salaliittoöyhötyksiin väestönvaihdosta?
Vai omien silmien todistukseen Helsingissä?
4/5 suomalaisista ei asu pääkapunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallituksen floppiyhtiön karut luvut julki: Johdolle yli 840000 euroa
Pääministeri Marinin hallituksen heikosti suoriutunut työllistämisyhtiö aiheutti suuren laskun veronmaksajille.
Pääministeri Sanna Marinin (sd) hallituksen osatyökykyisten työllistämistä varten perustama valtionyhtiö Työkanava sai ikävän lopun, kun se päätettiin lopettaa viime vuoden keväällä heikon menestyksen vuoksi.
Yhtiön piti työllistää 400 osatyökykyistä työntekijää vuoden 2023 loppuun mennessä. Lopputulos oli kuitenkin vuoden 2023 lopussa se, että työllistettyjä oli 17 ja yhtiön toimintaan oli käytetty rahaa 1,5 miljoonaa euroa. Julkisen rahan käyttö yhtiössä ei kuitenkaan pysähtynyt siihen, kuten käy ilmi viime toukokuussa kaupparekisteriin toimitetuista vuosien 2024 ja 2025 tilinpäätöksistä.
Vierailija kirjoitti:
Jösses miten tyhmiä te väestönvaihdon kieltäjät olettekaan. Tartutte siihen että joku on joskus väittänyt sitä joksikin eliitin juoneksi. Ei, se ei ole eliitin tai juutalaisten juoni. Se on islamin keino valloittaa maailma. Monet imaamit ovat tämän ihan ääneen sanoneet. Islamin idea on valloitus ja muiden ihmisryhmien alistaminen. Haluatteko te elää sharia-lain alla, häh?
Suomessa on ollut muslimeita tyyliin jo päälle 40 vuotta, ja missä näet shariaa? Ainoa sharia täällä on persun pieni vehje, joka on häpeälain mukaan poistettava pikimmiten😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mulla on jo asunto Etelä-Amerikassa ja kuuma latinavaimo, ja sekös perceleitä vituttaa😀😀
Vai latinavaimo hehe.
"Latina (lat. lingua latina, sermo latinus) on indoeurooppalainen kieli, jota puhuttiin alun perin vain Roomassa ja sitä ympäröivällä Latiumin alueella Italiassa..."
Vierailija kirjoitti:
Persujen ei tarvi tietää yhtään mitään mistään, kunhan ne asiat vain koetaan noin vaikka kuinka todettaisiin paskapuheeks.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kyllä sairas, jos ei näe väestön vaihtumista kaupungin kaduilla kävellessä. Ei tarvitse mitään "salaliittoteorioita", kun katselee vain tapahtumia omin silmin.
EIkö se väestö ole Euroopassa vaihdellut tyyliin aina.
Eikö se nyt ole ihan matemaattinen tosiasia, että suomalaiset jäävät vähemmistöön jos heistä harva tekee lapsia ja ulkomaalaiset lisääntyvät kuin kanit? Kai poliisikin osaa sentään laskea?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksinkertaista matematiikkaa. Ei Supo voi kumota sitä, että 1 + 1 on 2.
Tämän hallituksen aikana maahan on lampsinut vasta 150000 tulijaa. Samaa menoa vieraskielisten osuus väestöstä ylittää miljoonan persujen ansiosta.
Tilastot ja laskelmat ovat kaikkien nähtävillä, joten on kyllä tosiaan säälittävää ja reppanoiden touhua yrittää sumuttaa ja kehottaa ihmisiä olemaan uskomatta dataan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän hallituksen aikana maahan on lampsinut vasta 150000 tulijaa. Samaa menoa vieraskielisten osuus väestöstä ylittää miljoonan persujen ansiosta.
Persuilla tuppaa unohtuu öyhötyksen ohessa, että ovat itse molemmilla hallituskausillaan tuoneet tänne ennätysmäärän m-muuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai latinavaimo hehe.
"Latina (lat. lingua latina, sermo latinus) on indoeurooppalainen kieli, jota puhuttiin alun perin vain Roomassa ja sitä ympäröivällä Latiumin alueella Italiassa..."
Arvasin, että persu ei tiedä, mutta espanjan kielessä latino on maskuliini ja latina feminiini, kun puhutaan mies- tai naishenkilöstä Latinalaisessa-Amerikassa. Mutta eipä persuilla ikinä ole ollut kielipäätä, kun ei se ruotsinkaan luku onnistu😂😂
Onko Suomi sitten syyllinen brittien historiaan, kun Suomi halutaan niin intohimoisesti ma muttaa?