Miten muilla on näkynyt ikäkriisi?
Kertokaa kokemuksia, vertaistukea kaivataan😅
Itse erosin ja aloin juhlia kuin viimeistä päivää ja tuhlata rahaa vaatteisiin/kauneudenhoitoon, elämän rajallisuus iski päin näköä ja tajusin että täytyy elää täysillä, jotain valintoja kadun, mutta se on vain elämää😅 Nyt on tullut hyväksymisvaihe ja ihan hyvä seesteinen olo :)
Kommentit (9)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
No ei nyt kriisi mutta erosin huonosta 4v suhteesta viimein hieman ennen kuin täytin 40, ja nyt elän elämääni tapaillen kivoja nuorempia miehiä. Lapsi on, enkä kaipaa tällä hetkellä vakavampaa suhdetta. Elämä hymyilee 🥰
Vierailija kirjoitti:
Hoen mielessä että kohta on 50v (oon 46) ja sitten 20v että on 70. Ja kauhu on käsillä, miten tämä on edes mahdollista. Sitten 80v. Mietti mitä ei tehnyt tai jäikö tekemättä, vielä ehtii, muttei rahaa. Mutta pukkaako kiirusta, ei pääse nopeammin tekemään, vaan hetki kerrallaan. Joskus yrittää selvitä vain eteenpäin. Ajan kulku on käsittämätön.
20 vuotta on aika pitkä aika. Ajan kulkea voi hidastaa opiskella uusia asioita joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Hoen mielessä että kohta on 50v (oon 46) ja sitten 20v että on 70. Ja kauhu on käsillä, miten tämä on edes mahdollista. Sitten 80v. Mietti mitä ei tehnyt tai jäikö tekemättä, vielä ehtii, muttei rahaa. Mutta pukkaako kiirusta, ei pääse nopeammin tekemään, vaan hetki kerrallaan. Joskus yrittää selvitä vain eteenpäin. Ajan kulku on käsittämätön.
Mun toisella vanhemmista hänen vaimonsa kanssa jotain tämäntapaista. Puhuvat jatkuvasti siitä, että pitää nopeasti tuhlata rahat yms, ja vielä ehtiä tehdä jottain. Minusta aika outo, miksi pitäisi johonkin turhaan tuhlata, miksei voi omille lapsille säästää?