Ahdistavimmat leffat joita olet nähnyt
Itellä Natural born killers ja day of the dead tulee näin alkuun mieleen.
Kommentit (71)
Kuka haluaa katsoa saastaa ja kyllästää mieltään rumuudella ja pahuudella. Vain hullu.
Lilja 4- ever
Boys dont cry
Million dollar baby
Minua ahdistaa esim. se, että minun verorahoillani pidetään Suomen Elokuvasäätiön kautta yllä elokuvayhtiöitä, jotka tuottavat sellaista tekotaiteellista pskaa kuin Orenda ja Shadowlands, sekä Yleä, jonka ylimielisyys teknisen osaamattomuuden ja ohjelmien laaduttomuuden suhteen on pöyristyttävää.
Paha maa ja kasipallo, noihin "huippu" elokuviin lopetin lopullisesti kotimaisten katsomisen ja koskee sarjoja myös. Yhdessä asiassa ollaan parhaita ja se kurjuuden maksimointi, ei kiitos mulle.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa esim. se, että minun verorahoillani pidetään Suomen Elokuvasäätiön kautta yllä elokuvayhtiöitä, jotka tuottavat sellaista tekotaiteellista pskaa kuin Orenda ja Shadowlands, sekä Yleä, jonka ylimielisyys teknisen osaamattomuuden ja ohjelmien laaduttomuuden suhteen on pöyristyttävää.
Aamen
Unelmien sielunmessu
Yksin kaikkia vastaan
Kultainen hansikas
Sisu (pikkupojan sotakiimaista masturbaatiota).
Samaa kuraa ovat laulaja Annan koristeelliset hengentuotteet, jotka kiihottavat tohvelimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvassa oli keskustelua tuosta Shadowland dokkarista, mutta kun pätkästä oli joku kirjoittanut kriittiseen sävyyn, koko ketju on poistettu. Suomen elokuvaguruja ei sovi arvostella.
The Ugly Stepsister