Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavimmat leffat joita olet nähnyt

Vierailija
27.08.2025 |

Itellä Natural born killers ja day of the dead tulee näin alkuun mieleen.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Ugly Stepsister

Vierailija
62/71 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa katsoa saastaa ja kyllästää mieltään rumuudella ja pahuudella. Vain hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilja 4- ever

Boys dont cry

Million dollar baby

Vierailija
64/71 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa esim. se, että minun verorahoillani pidetään Suomen Elokuvasäätiön kautta yllä elokuvayhtiöitä, jotka tuottavat sellaista tekotaiteellista pskaa kuin Orenda ja Shadowlands, sekä Yleä, jonka ylimielisyys teknisen osaamattomuuden ja ohjelmien laaduttomuuden suhteen on pöyristyttävää.

Vierailija
65/71 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larry clarkin kids (1995)

Vierailija
66/71 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha maa ja kasipallo, noihin "huippu" elokuviin lopetin lopullisesti kotimaisten katsomisen ja koskee sarjoja myös. Yhdessä asiassa ollaan parhaita ja se kurjuuden maksimointi, ei kiitos mulle.

Vierailija
67/71 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa esim. se, että minun verorahoillani pidetään Suomen Elokuvasäätiön kautta yllä elokuvayhtiöitä, jotka tuottavat sellaista tekotaiteellista pskaa kuin Orenda ja Shadowlands, sekä Yleä, jonka ylimielisyys teknisen osaamattomuuden ja ohjelmien laaduttomuuden suhteen on pöyristyttävää.

Aamen

Vierailija
68/71 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienipäissä kun katsoin Pingua. 

Vierailija
69/71 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien sielunmessu

Yksin kaikkia vastaan

Kultainen hansikas

Vierailija
70/71 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisu (pikkupojan sotakiimaista masturbaatiota).

Samaa kuraa ovat laulaja Annan koristeelliset hengentuotteet, jotka kiihottavat tohvelimiehiä.

Vierailija
71/71 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvassa oli keskustelua tuosta Shadowland dokkarista, mutta kun pätkästä oli joku kirjoittanut kriittiseen sävyyn, koko ketju on poistettu.  Suomen elokuvaguruja ei sovi arvostella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme