Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vesimaksu

06.04.2007 |

mistä saa tietää millon alkaa menna vuokra asunnossta lapsesta vesi maksua, alkaako se mennä heti kun lapsi syntyy vain millon? mistä asiaa voisi tiedustella?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan isännöitsijältä vois asiaa kysyä. Mun käsityksen mukaan vesimaksut alkaa heti. Pyöriihän teillä pesukone useammin ja vauvan peppua pestään ja vauva alkaa myös kylpeä.

Vierailija
2/3 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin ilmoitin isännöitsijälle ja nostimme itse öhtiövastikeetta yhdellä vesimaksulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjattu vesimaksu tulee yleensä voimaan seuraavan kuun alusta.



Lapsen tiedot tulevat joka tapauksessa talonkirjoihin, joten jos lykkäät vesimaksun ilmoittamista, joudut todennäköisesti maksamaan sen takautuvasti.