Kebab vai pizza työpäivän aikana?
Kommentit (30)
Pizza. Jos sitä ei jaksa syödä kerralla on se loppu myöhemmin syötynä parempaa kuin kebab.
Pizza kuuluu vapaa-aikaan eikä ananas kuulu pizzaan.
Miksi kysyt? Alusta vähän? Oletko menossa lounaalle? Kumpaa itse syöt? Aika usein siitä pitsapaikasta saa molempia, jos olette isommalla porukalla menossa työlounaalle.
Olen syönyt jompaa kumpaa töissä lähes päivittäin 8 vuoden ajan. Paino on noussut 18 kiloa.
Raikasta salaattia ja härkäpapupyöryköitä minulla. 😋
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt jompaa kumpaa töissä lähes päivittäin 8 vuoden ajan. Paino on noussut 18 kiloa.
Maistuuko kumpikaan enää edes hyvälle jos lähes päivittäin syö?
Vierailija kirjoitti:
Pizza. Jos sitä ei jaksa syödä kerralla on se loppu myöhemmin syötynä parempaa kuin kebab.
Minä joskus tilaan kotiin ruokaa etätöissä, niin että tilaan kebabin ja pitsan. Kebabin syön heti. Ja pitsa on siitä hyvä, että säilyy paremmin ja syön sen seuraavana päivänä. Kun tilaa kaksi annosta, niin saa kuljetukset ilmaiseksi meidän pitseriasta.
Vierailija kirjoitti:
Raikasta salaattia ja härkäpapupyöryköitä minulla. 😋
VMP!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että söisin jos ei hyvältä maistuisi, aasi!
Jos olisin aamuvuorossa, en pystyisi syömään kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kebab on aivan yhtä hyvää myöhemmin syötynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä joskus tilaan kotiin ruokaa etätöissä, niin että tilaan kebabin ja pitsan. Kebabin syön heti. Ja pitsa on siitä hyvä, että säilyy paremmin ja syön sen seuraavana päivänä. Kun tilaa kaksi annosta, niin saa kuljetukset ilmaiseksi meidän pitseriasta.
Samoin! Mielenkiinnosta kysyn kun tässä on peukuista päätellen muutamakin samaa mieltä miksi ylempään kommenttiin tuli alapeukku? En aina tai useinkaan tajua kaikkien kommentoijien logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että söisin jos ei hyvältä maistuisi, aasi!
Käytöstavat! Itsekin kyllä epäilen ettei lähes joka päivä kebabia/pizzaa kahdeksan vuoden ajan olisi enää mikään makuelämys.
Nukuttaa molemmat, sopii paremmin iltapalaksi.
Kyllä.