kumman valitsisit: Koulujen kesälomien siirron vai kellojen,kesä/talviaikaan siirron lopettamisen?
Venäjän kaupalla edelleen rikastuvan RKP:n Adlercreutzin sanoin, on se nyt kumma jos Suomessa ei pystyttäisi tällaista päätöstä tekemään.
Kommentit (8)
Ei kosketa koulujen lomat, mutta kesäajasta voisin kyllä luopua kun on aivan idioottimaista se siirtely.
Kellot voi siirtää talvi- eli normaaliaikaan ja jättää siihen, tämä lomien siirto ok ehdotus ja voi minun puolesta tehdä, ei mitään vaikutusta mihkään suuntaan. Aiemmin olin vastaan kai vaan vastustamisen ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Kellojen siirtelyn voisi lopettaa, koululaisten kesäloman ajankohta itselle ihan se ja sama.
tämä.
Miksi valehtelet? Adlercreuzilla ei ole mitään firmaa, jolla olisi tekemistä Venäjän kaupan kanssa.
Kesäajan voi lopettaa heti. En ole seurannut koulujen loma-aikakeskustelua niin aktiivisesti, että ihan kaikkia nyansseja tietäisin, mutta ilmeisesti loma alkaisi vasta joskus juhannuksena? Mulle se ja sama. Oikeastaan toi voisi olla hyvä, jos hiihtoloma siirrettäisiin vaikka huhtikuulle kevätlomaksi. En ole koskaan älynnyt, miksi heti joulun jälkeen alkaa loma ja sitten on vielä pitkä aika kesään.
Ihan sama. Kummallakaan ei ole merkitystä. Eivätkä ne ole edes vaihtoehtoisia valintoja.
Kellojen siirtelyn voisi lopettaa, koululaisten kesäloman ajankohta itselle ihan se ja sama.