Mielipide Pancho Villasta?
Kommentit (24)
Oliko se se Don Quijoten apulainen?
Raaka-aineista suurinosa puolivalmisteita, annokset pieniä. Ihan perus huoltoasemamättöä.
Roskapalvelu. Vaikka olisi tyhjä, siellä joutuu odottamaan puoli tuntia että tulevat ohjaamaan pöytään.
Pakasteesta pannulle ja pöytään. Samanlainen kuin Chico's.
ABC n tasoa, pöydät usein pyyhkimättä ja ruuat tilataan tiskiltä itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei tilata tiskiltä.
Kerran kävin syömäsdä jonku 2 alkavalla hinnalla olevan pakastepihvi burgerin ei oo enempää tarvinnu käydä.
Vierailija kirjoitti:
Raaka-aineista suurinosa puolivalmisteita, annokset pieniä. Ihan perus huoltoasemamättöä.
Sitä samaahan ne kaikki chicosit sun muut alle 30€ paikat ovat.
Tosi hyvät kasvishampurilaiset, kiva etteivät ole menneet mukaan näihin lihankaltaisiin pihveihin. Aion itseasiassa huomenna mennä naapurikaupungin Panchoon kun ensin pyöräilen sinne 35km matkan. Jalapeno- ja fresh mexican dipit ovat mahtavia.
Että joo, mä tykkään. Jäätelönsäkin ovat tosi hyviä.
Kerran kävin ja sain ruokamyrkytyksen, toisen kerran en mene.
Meksikon vallankumous täytti masun. Ei tule jostain syystä kovin usein käytyä, varmaan kun nuo buffet-tasoisia annoksia tarjoavat ravintolat on vähän väliinputoajia. Joko menen edulliseen buffettiin, tai sitten kerralla tasokkaampaan paikkaan.
Otin annoksen lohta missä oli keskeltä melkein jäinen säilykemaissinpätkä
Surkeaa roskaa. Kolme kertaa olen eri paikkakunnilla erehtynyt noissa käymään. En enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tilata tiskiltä.
Lounasaikaan tilataan esim. Lempäälän Ideaparkin ravintolassa. Redin Panchossa taas ei.
Tykkään siitä heidän peruskastikkeestaan/dipistään. Viimeksi kun söin juustohampurilaisen niin aivan kuin sämpylä olisi vaihdettu sellaiseen halvempaan. Hmph.
Samaa perustasoa kuin moni muukin ravintola niin meillä kuin maailmalla. Harvaan paikkaan menee syömään erikseen, vaan ravintolassa käydään työnpäivän aikana lounaalla tai reissussa iltaruualla tai jos on liikkeellä esim. jonkin tapahtuman takia. Muuten syö kotona paremmin ja halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Annokset pieniä? Ihan ähkyyn niistä tulee
En tunne.