Minua loukkaa polyamoristen väite että muut omistaisivat puolisonsa
Tässä otsikossa väitetään niin. Kuitenkin uskoakseni 99% ihmisistä ei ajattele omistavansa toista. Orjuus rikkoo ihmisoikeuksia. Sitoutuminen ei tarkoita omistamista.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyrsiikö setämiehiä, että joillain on monia suhteita, kun teillä ei ole yhtään?
Ap täällä. En ole setämies.
Olet sovinisti, joka kuvittelee, että muiden on elettävä kuten sinä: katkerana, mustasukkaisena ja vihassa.
Aika pitkälle vietyjä päätelmiä kun ottaa huomioon ettei ketjussa kerrota mitään kenenkään elämästä.
Outo keskustelu kyllä. Joku kertoo mielipiteen ja heti tullaan haukkumaan ja syyttämään ties mistä. Tuollaisiako polyamoriset on?
Jotenkin sitä pitää itsellekin perustella. Omien halujen, himojen, mukavuuden, ja nautintojen jumalana pitämistä. Pois sitoutuminen, lojaaliuus, omistautuminen, uhrautumine ja epämukavuuden sietäminen!
Minä ja minun tarpeet, himot halut ja niiden maksimointi!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sitä pitää itsellekin perustella. Omien halujen, himojen, mukavuuden, ja nautintojen jumalana pitämistä. Pois sitoutuminen, lojaaliuus, omistautuminen, uhrautumine ja epämukavuuden sietäminen!
Minä ja minun tarpeet, himot halut ja niiden maksimointi!
Hyvä kiteytys. Tuntemani polyamoriset ovat antaneet itsestään itsekkään kuvan
Olet sovinisti, joka kuvittelee, että muiden on elettävä kuten sinä: katkerana, mustasukkaisena ja vihassa.