Loukkaantuisitko..
Henkilö X menee noutamaan henkilöä Y aikomuksena viettää aikaa hänen kanssaan tovin. Myös Z on liittymässä seuraan, ja X lupaa ilmoittaa Z:lle, kun tietää mitä päättävät Y:n kanssa.
Z odottelee ja tietää jo aikaa kuluneen sen verran, että suunnitelmien täytyy jo olla selvillä ja viimein soittaa X:lle. X sanoo, että ovat juuri tulleet paikkaan A, muttei muistanut ilmoittaa Z:lle " koska oli härdelliä" (eli kuulumisten vaihtelua).
Miltä sinusta tuntuisi Z:n " housuissa" :P?
Kommentit (16)
Vierailija:
vaikuttaa siltä että Z tuppautuu sellaiselle reissulle mihin muut eivät häntä halua mutteivät sano suoraan
X väittää, ettei siitä kuitenkaan ole kyse.
että loukkaantuisinko vai en. Jos kyseessä hyvä ystävä, joka on tunnettu siitä että jää suustansa kiinni, niin en loukkaantuisi. Jos kyseessä vähän etäisempi ihminen, niin sitten tulisi mieleen ettei ne ehkä sitten halua mua messiin
Tuohan on kyl tooosi ilkeää ja lapsellista. Jos olisin Z, niin sanoisin X-lle, että tiedän mistä on kyse. Ja tuli tosi paha mieli, kun oli odottanut soittoa ja valmistautunut lähtemään, eikä sitä luvattua soittoa kuulunutkaan. Ja, että seuraavalla kerralla voi sanoa suoraan jos ei halua mukaan, siitä en pahastu. Mutta tällaisesta tulee kyllä paha mieli, kun ei tehdä lupausten mukaan.
Puoli tuntia vai viisi tuntia? Osaa hieman hahmottaa tilannetta :-)
Vierailija:
Puoli tuntia vai viisi tuntia? Osaa hieman hahmottaa tilannetta :-)
Vierailija:
että loukkaantuisinko vai en. Jos kyseessä hyvä ystävä, joka on tunnettu siitä että jää suustansa kiinni, niin en loukkaantuisi. Jos kyseessä vähän etäisempi ihminen, niin sitten tulisi mieleen ettei ne ehkä sitten halua mua messiin
Mä olin kerran sopinut kaverini kanssa treffit luokseni ja sitten pohjien jälkeen mentäisi viihteelle.
Tuo aika sitten tuli ja niin tuli kaverini, mutta, mutta, niin tuli kaverini kaveri, minulle tuntematon nainen. Kaverini sanoikin ,että sinä kun et välitä tuollaisista niin pyysin tätä luokkakaveriani mukaan.
Ja aivan oikein. Ei minua haitannut, että tämä Z, minulle tuntematon nainen tuli minun luokse kaverini kanssa ja mukaan bailaamaan. Siinähän sitä tutustuttiin ja yhdessä bailattiin.
Tarinan pointti: Miksei mukaan mahdu, vaikka ei aina tuntisi kaikkia ihmisiä.
Ps. Jos kaverini vaikka lukisi tämän ja tunnistaisi itsensä, niin olemme kyllä vielä olemassa ja edelleenkin yhden tytön kanssa=))
puoleentoista tuntiin? No, sitten riippuu siitä kenen kanssa avopuolisosi oli liikkeellä. Jos toinen mies, ei kiinnostaisi yhtään vaikkei soitellut. Jos naispuolinen, niin sitten olisi vakavemman juttelun paikka.
Vierailija:
puoleentoista tuntiin? No, sitten riippuu siitä kenen kanssa avopuolisosi oli liikkeellä. Jos toinen mies, ei kiinnostaisi yhtään vaikkei soitellut. Jos naispuolinen, niin sitten olisi vakavemman juttelun paikka.
Vierailija:
En viitsi selittää, kun et pointtia tajunnut.
Eri asia oliko miehesi veljensä kanssa vai sinun hehkeän ja nuoren Pamela-serkun kanssa ;)
Vierailija:
Eri asia oliko miehesi veljensä kanssa vai sinun hehkeän ja nuoren Pamela-serkun kanssa ;)
puolitoista tuntia jossain ilmottamatta sinulle siitä, niin ei todellakaan sulla ole mitään syytä vetää hernettä nenuun. Karkottaisit miehen vain pois luotasi...
Vierailija:
puolitoista tuntia jossain ilmottamatta sinulle siitä, niin ei todellakaan sulla ole mitään syytä vetää hernettä nenuun. Karkottaisit miehen vain pois luotasi...
Vierailija:
X ja Y olivat ekaksi yhdessä, Z väistyköön!
ap