Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko..

Vierailija
06.04.2007 |

Henkilö X menee noutamaan henkilöä Y aikomuksena viettää aikaa hänen kanssaan tovin. Myös Z on liittymässä seuraan, ja X lupaa ilmoittaa Z:lle, kun tietää mitä päättävät Y:n kanssa.

Z odottelee ja tietää jo aikaa kuluneen sen verran, että suunnitelmien täytyy jo olla selvillä ja viimein soittaa X:lle. X sanoo, että ovat juuri tulleet paikkaan A, muttei muistanut ilmoittaa Z:lle " koska oli härdelliä" (eli kuulumisten vaihtelua).

Miltä sinusta tuntuisi Z:n " housuissa" :P?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikuttaa siltä että Z tuppautuu sellaiselle reissulle mihin muut eivät häntä halua mutteivät sano suoraan

X väittää, ettei siitä kuitenkaan ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että loukkaantuisinko vai en. Jos kyseessä hyvä ystävä, joka on tunnettu siitä että jää suustansa kiinni, niin en loukkaantuisi. Jos kyseessä vähän etäisempi ihminen, niin sitten tulisi mieleen ettei ne ehkä sitten halua mua messiin

Vierailija
4/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kyl tooosi ilkeää ja lapsellista. Jos olisin Z, niin sanoisin X-lle, että tiedän mistä on kyse. Ja tuli tosi paha mieli, kun oli odottanut soittoa ja valmistautunut lähtemään, eikä sitä luvattua soittoa kuulunutkaan. Ja, että seuraavalla kerralla voi sanoa suoraan jos ei halua mukaan, siitä en pahastu. Mutta tällaisesta tulee kyllä paha mieli, kun ei tehdä lupausten mukaan.

Vierailija
5/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia vai viisi tuntia? Osaa hieman hahmottaa tilannetta :-)

Vierailija
6/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Puoli tuntia vai viisi tuntia? Osaa hieman hahmottaa tilannetta :-)

Vierailija
7/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että loukkaantuisinko vai en. Jos kyseessä hyvä ystävä, joka on tunnettu siitä että jää suustansa kiinni, niin en loukkaantuisi. Jos kyseessä vähän etäisempi ihminen, niin sitten tulisi mieleen ettei ne ehkä sitten halua mua messiin

Vierailija
8/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran sopinut kaverini kanssa treffit luokseni ja sitten pohjien jälkeen mentäisi viihteelle.

Tuo aika sitten tuli ja niin tuli kaverini, mutta, mutta, niin tuli kaverini kaveri, minulle tuntematon nainen. Kaverini sanoikin ,että sinä kun et välitä tuollaisista niin pyysin tätä luokkakaveriani mukaan.

Ja aivan oikein. Ei minua haitannut, että tämä Z, minulle tuntematon nainen tuli minun luokse kaverini kanssa ja mukaan bailaamaan. Siinähän sitä tutustuttiin ja yhdessä bailattiin.

Tarinan pointti: Miksei mukaan mahdu, vaikka ei aina tuntisi kaikkia ihmisiä.

Ps. Jos kaverini vaikka lukisi tämän ja tunnistaisi itsensä, niin olemme kyllä vielä olemassa ja edelleenkin yhden tytön kanssa=))

Vierailija
9/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoleentoista tuntiin? No, sitten riippuu siitä kenen kanssa avopuolisosi oli liikkeellä. Jos toinen mies, ei kiinnostaisi yhtään vaikkei soitellut. Jos naispuolinen, niin sitten olisi vakavemman juttelun paikka.

Vierailija
10/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

puoleentoista tuntiin? No, sitten riippuu siitä kenen kanssa avopuolisosi oli liikkeellä. Jos toinen mies, ei kiinnostaisi yhtään vaikkei soitellut. Jos naispuolinen, niin sitten olisi vakavemman juttelun paikka.

Vierailija
11/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En viitsi selittää, kun et pointtia tajunnut.

Vierailija
12/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia oliko miehesi veljensä kanssa vai sinun hehkeän ja nuoren Pamela-serkun kanssa ;)

Vierailija
13/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eri asia oliko miehesi veljensä kanssa vai sinun hehkeän ja nuoren Pamela-serkun kanssa ;)

Vierailija
14/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolitoista tuntia jossain ilmottamatta sinulle siitä, niin ei todellakaan sulla ole mitään syytä vetää hernettä nenuun. Karkottaisit miehen vain pois luotasi...

Vierailija
15/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

puolitoista tuntia jossain ilmottamatta sinulle siitä, niin ei todellakaan sulla ole mitään syytä vetää hernettä nenuun. Karkottaisit miehen vain pois luotasi...

Vierailija
16/16 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

X ja Y olivat ekaksi yhdessä, Z väistyköön!