Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teette täytetyt paprikat? Mitä laitatte sisälle?

Vierailija
26.08.2025 |

Tekisi mieli tehdä täytettyjä paprikoita, mutten osaa. Olisiko teillä jotain herkullista ohjetta? :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/28 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esinahkan reunoja ja smegmaa päälle.

Harvoin tällaista voi laittaa.

MIES

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaamista siinä nyt ei juuri vaadita. Senkuin kaivertaa paprikat ja leikkaa halutessaan "hatun" yläosasta päälle. Täyte valmistetaan pannulla ja sullotaan sitten niihin kaiverreittuihin paprikoihin. Paprikat asetetaan kattilaan tai muuhun astiaan, maustettuun tomaattikastikkeeseen (murskaan tai muuhun) kiehumaan kannen alle.

Uuniin tai grilliin, ei niitä keitetä.

Todellakin keitetään niissä resepteissä, mitä minä olen katsonut. Mutta olenkin katsellut lämpimien maiden reseptejä, en suomalaisia versioita.

En ole ikinä kuullutkaan keitetyistä, täytetyistä paprikoista.

Vierailija
24/28 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaamista siinä nyt ei juuri vaadita. Senkuin kaivertaa paprikat ja leikkaa halutessaan "hatun" yläosasta päälle. Täyte valmistetaan pannulla ja sullotaan sitten niihin kaiverreittuihin paprikoihin. Paprikat asetetaan kattilaan tai muuhun astiaan, maustettuun tomaattikastikkeeseen (murskaan tai muuhun) kiehumaan kannen alle.

Todellakin keitetään niissä resepteissä, mitä minä olen katsonut. Mutta olenkin katsellut lämpimien maiden reseptejä, en suomalaisia versioita.

Milläköhän kielellä löytyy, ei ainakaan englannilla.

Vierailija
25/28 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet sopii hyvin jos jauheliha kyllästyttää.

Vierailija
26/28 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän kielellä löytyy, ei ainakaan englannilla.

Tubevideoista olen itse joskus vuosia sitten löytänyt ja katsellut sieltä sen valmistusta. Mm. lähi-idästä oli kokki. Netistä löytyy resepti kyllä suomenkielelläkin, kun kirjoittaa hauksi täytetyt paprikat tomaattikastikkeessa.

Vierailija
27/28 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa halkaista ne paprikat pituussuunnassa.

Vierailija
28/28 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin mulkkuni paprikaan -jutut mode kyllä jätti ketjuun, mutta laittamassani resptilinkissä oli moden mielestä jotain "hämärää" niin, ettei kommentiani julkaistu...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme