Miksi maksamme veroja jos emme saa vanhuksina terveyspalveluja?! Tai työttöminä turvaa?
Kommentit (234)
Minulle tulee aina olo että minä olen yhteiskuntaa varten eli maksan veroja jotta hyväpalkkaiset virkamiehet yms ihmiset saa palkkaa verorahoista. Yhteiskunta ei ole minua varten koska jos tarvitsen apua niin apua en meinaa saada millään tai jos saan niin se on huonoa ja hidasta.
Kaikki puolueet ja hallitukset on olleet suomessa huonoja minun elin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte olla maksamatta meille noita etuisuuksia tulevaisuudessa, haluan takaisin joka euron jonka olen valtiolle maksanut korkojen kanssa.
Ei tämä homma niin toimi, että maksan veroja koko ikäni, myös työttömyysvakuutusmaksuja ja kun se paha päivä koittaa kuvittelee joku itsään täynnä oleva oikeistolainen kus ipää kuinka hän voi nyt olla yhtäkkiä maksamatta minulle mitään.
Sun maksama verokertymä on niin olemattoman pieni, että olet edelleen valtiolle velkaa pelkästään käyttämästäsi terveydenhuollosta ja saamastasi koulutuksesta. Pelkkä sun synnyttäminen on maksanut kymppitoninin. Hienoa jos edes sen verran olet saanut veroja maksettua. Aina huvittaa yhtä paljon kun köyhä vikisee veroistaan. Tässä maassa pitää olla oikeasti hyvätuloinen, että omalla verokertymällään joutuu nettomaksajaksi. Suurin osa täällä on saajia, eli eivät eläessää
Ai oikein kymppitonnin. No sun peruskouluun menneet rahat on ainaki mennyt täysin hukkaan. Mä olen pienituloisena maksanut veroja rähän mennessä yli puoli miljoonaa. Ja vielä on työvuosia jäljellä. Normaaleilla tuloilla kymppitonni tulee vuodessa maksettua kenellä tahansa joka töitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi ja monikulttuurisuus maksavat. Kummatkin pois niin löytyisi kohtapuolin 5 miljardia vanhiksille ja talouskin saataisiin ylijäämäiseksi.
kannattaisiko äänstää sen puolesta että kummastakin noista pääsisimme eroon.
Eli ketä pitää äänestää? Mun havaintojen mukaan ihan sama kuka milloinkin on vallankahvassa. Nuo asiat on ja pysyy!
Meiltä kannetuista veroista menee mxxhanmuuttajien yllä pitoon yli 4,5 miljardia vuodessa ja summa vaan kasvaa. Hallitus yrittää kaikin keinoin kääntää kansan katsetta muualle ja puhua lillukan varsista, sikäli Teukka välikalja on sata prosenttisen oikeassa heidän laaduttomuudestaan...käytännössä he tuottavat vain kuluja ja kustannuksia! Ja meiltä kantaväestöltä ajetaan peruspalveluita alas. Minusta törkeetä toimintaa...menisivät Brysseliin kertomaan rehellisesti että meidän veronkanto kyky ei riitä...ja ei, en ole persu vaan umpi kokkari!
Koska veroja maksamalla ilmasto pysähtyy, siksi.
Ollaan annettu verorahat miljardettain yritystukiin ja miljardeja ukrainalaisile. MUU maailma ensin! T. Orpo
Vierailija kirjoitti:
Kunniavieraiden tulo ja ylläpito on numero uno,tiedä se siksi sinun pitää raataman.
Iso herroja, politikoita ja avustajiaan on paljon elätettävänä myös. Ei täällä johtoporras lopu.
Maksetaan veroja että rikkaat saa ilmasta rahaa ja Petturi Urpo oman tunnin paskaratansa
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tästä vihervassujen trollaamisesta maksetaan?
-----------
Olen ap, aina ennen äänestänyt Kokoomusta, mutta nyt tahtomattani 50v työttömäksi jääneenä ajattelin vaihtaa puoluetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tästä vihervassujen trollaamisesta maksetaan?
-----------
Olen ap, aina ennen äänestänyt Kokoomusta, mutta nyt tahtomattani 50v työttömäksi jääneenä ajattelin vaihtaa puoluetta
Haluat jatkossa vielä vähemmän tukia ja palveluita?
Jos sulla ei mitään sanottavaa miksi kirjoitat up?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte olla maksamatta meille noita etuisuuksia tulevaisuudessa, haluan takaisin joka euron jonka olen valtiolle maksanut korkojen kanssa.
Ei tämä homma niin toimi, että maksan veroja koko ikäni, myös työttömyysvakuutusmaksuja ja kun se paha päivä koittaa kuvittelee joku itsään täynnä oleva oikeistolainen kus ipää kuinka hän voi nyt olla yhtäkkiä maksamatta minulle mitään.
Etkö tajua, että on muitakin verorahoilla ylläpidettäviä asioita kuin sinun kela-eläkkeesi.
Surkea lyhytnäköinen talouspolitiikka on tähän syynä. On jaettu enemmän kuin on varaa. Koskee kaikkia hallituksia.
Poliitikoissa ei ole pahemmin talousosaajia.
Perskokkareiden suunnitelma:
Viedään ensin palvelut ja järjestetään tilalle yksityisiä firmoja.
Kun kansa alkaa valittaa, ettei saa korviketta veroilleen, lasketaan verotusta.
Kaikki joutuvat siirtymään oikeiston omistamien maksullisten palvelujen käyttäjäksi.
Se on hyvin yksinkertainen suunnitelma, eli poistuminen hyvinvointivaltiosta USA:n kaltaiseksi, mitä kokoomus on toivonut jo pitkään. Verojen laskeminen on myös ollut niiden listalla pitkään.
Äänestäjiltä ei kyllä kysytty ennen vaaleja.
Roskaa, xenniaalit on marginaaliryhmä, eli mainitsemasi 80-luvulla syntyneet. Tutkikaa netistä.