HS: Perussuomalaisten Jenna Simula junaili omistamalleen ampumaradalle satojen tonnien tuet eikä halua niitä leikattavan
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011425222.html
Eduskunnan joululahjarahoja ei saa leikata, koska hänen omistama yhtiö saa niistä ilmaista tuloa.
Simulan mukaan kaikki muut leikkaukset ovat olleet pakollisia ja tarpeellisia (jotta hän saa enemmän).
Kommentit (275)
Menikö tää paska konkurssiin?! Missä rahat Jenna?! Lähteekö nyt Anon perässä Venäjälle pakoon?😂
Vierailija kirjoitti:
Menikö tää paska konkurssiin?! Missä rahat Jenna?! Lähteekö nyt Anon perässä Venäjälle pakoon?😂
Eiks tää ole se papin sussu? Rukoilisivat pennies from heaven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö tää paska konkurssiin?! Missä rahat Jenna?! Lähteekö nyt Anon perässä Venäjälle pakoon?😂
Eiks tää ole se papin sussu? Rukoilisivat pennies from heaven.
Sama sen väliä mistä rahat tähänkin konkurssipesään tulis mutta ei veronmaksajilta. Ei taida kaikki osallistua näihin säästötalkoisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö tää paska konkurssiin?! Missä rahat Jenna?! Lähteekö nyt Anon perässä Venäjälle pakoon?😂
Eiks tää ole se papin sussu? Rukoilisivat pennies from heaven.
Sama sen väliä mistä rahat tähänkin konkurssipesään tulis mutta ei veronmaksajilta. Ei taida kaikki osallistua näihin säästötalkoisiin.
Erittäin ykspuoliset talkoot persuilla..
Mee vi ttuun. Jenna ei omista sitä vaan kuntainliitto.
Vierailija kirjoitti:
Mee vi ttuun. Jenna ei omista sitä vaan kuntainliitto.
Jennako se siellä kiukuttelee kun vuoden päästä joutuu maksamaan omistaan konkurssipesänsä ylläpidon?
Missä Riikkulin sakset kun niitä tarvitaan?
Sitten täällä persut öyhöttää Sofia Virrasta...
Vierailija kirjoitti:
Missä Riikkulin sakset kun niitä tarvitaan?
Purra yritti leikata joululahjarahat. Ei saanut tahtoaan läpi.
Se on oikein että rahaa sijoitetaan tervehenkisiinkin harrastuksiin eikä pelkästään pervojärjestöjen friikkikarnevaaleihin.
Mitkään lait eivät koske persuja...
Vierailija kirjoitti:
Missä Riikkulin sakset kun niitä tarvitaan?
Tässä vielä linkki.
Vierailija kirjoitti:
Missä Riikkulin sakset kun niitä tarvitaan?
Ällöttävä akka! Psykopaatti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Riikkulin sakset kun niitä tarvitaan?
Purra yritti leikata joululahjarahat. Ei saanut tahtoaan läpi.
Siis tähänse linkki, missä Purra haluaa leikata joululahjarahat.
Vierailija kirjoitti:
Se on oikein että rahaa sijoitetaan tervehenkisiinkin harrastuksiin eikä pelkästään pervojärjestöjen friikkikarnevaaleihin.
Tuottamaton ampumarata jonka tarkoituksena on vaan joidenkin eräpersujen harjoitella osumaan karhunpentuihin somea varten.
Persut mukaan talkoisiin!
Terveisin Pekka.