Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaille veroale!

Vierailija
26.08.2025 |

Kyllä köyhiltä voi ammentaa!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on tyhmää maksaa veroja.

- SAK-SDP, Suomen suurin veronkiertäjä.

Vierailija
22/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistovaras täällä moi. Taas mennyt koko päivä vapaa-ajasta nauttien ja varastetulla rahalla eläen. Ihanaa, kun valtio poliisin avulla varastaa väkisin toisilta rahaa ja ojentaa sitä minulle niin ettei minun tarvitse herätä aamulla töihin tai välittää sellaisista asioista kuin asunnon vuokran maksaminen. Ne kaikki maksetaan varkaudella. Kyllä Suomi on varkaan paratiisi ja tästä varkaudesta on tehty laillista, se on parasta koko asiassa. Kaiken päälle voi vielä sylkeä työtätekevien suuntaan ja vaatia että he tekevät kovemmin töitä ja että heiltä viedään entistä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veroalet velaksi muutenkin hyvätuloisille. Kyllä oikeisto osaa 

Velaksi, jonka hyvätuloiset maksavat.

Vierailija
24/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun tämä veroale julkistettiin niin sanoin tämän palstan keskusteluissa, että sitä alea ei ole vara jakaa kaikille. Keskiluokka on niin iso luokka. Veroalet menee rikkaille. Niin siinä kävi 

Sanna Marin totesi tämän aivan saman Ylen vaalitentissä -> kokoomus ottaa kaikkien pienituloisimmilta ja jakaa rikkaimmille. Ja kuinkas sitten kävikään. 

Vierailija
25/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari satasta olisi tulossa meikäläiselle, jotka tienaa kuussa 4700. Olen siitä hyvin iloinen. Kyllä sitä perheellisellä on rahanreikiä, joita pitäisi paikata. Oppositio antaisi minulle todennäköisesti tuntuvat veronkorotukset, joten jatkossakin ääni menee kokoomukselle. 

Et saa niin paljon 4500 niin 110 euroa ja 5000 niin 60 euroa. Että älä valehtele!

Vierailija
26/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari satasta olisi tulossa meikäläiselle, jotka tienaa kuussa 4700. Olen siitä hyvin iloinen. Kyllä sitä perheellisellä on rahanreikiä, joita pitäisi paikata. Oppositio antaisi minulle todennäköisesti tuntuvat veronkorotukset, joten jatkossakin ääni menee kokoomukselle. 

Saat jotain noin 80 euroa per vuosi. Olet kyllä tyhmä. Tuon rahan säästää vaikka herkuista. Sun ei sit kiinnosta Suomen lama jonka kokkarit on aiheuttaneet.

Vierailija
27/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä tarvitsisin 5800 euron palkasta enemmän käteen.

Vierailija
28/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minä tarvitsisin 5800 euron palkasta enemmän käteen.

No kun 6000 saat nolla euroa että voit arviolta saada 10-20 euroa vuodessa.

Vierailija
29/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat jotain noin 80 euroa per vuosi. Olet kyllä tyhmä. Tuon rahan säästää vaikka herkuista. Sun ei sit kiinnosta Suomen lama jonka kokkarit on aiheuttaneet.

Saman rahan sinäkin säästäisit helposti omista kuluista. Mutta eihän sinun kuulu säästä, maksat niin paljon veroja tuista.

Vierailija
30/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun tämä veroale julkistettiin niin sanoin tämän palstan keskusteluissa, että sitä alea ei ole vara jakaa kaikille. Keskiluokka on niin iso luokka. Veroalet menee rikkaille. Niin siinä kävi 

Sanna Marin totesi tämän aivan saman Ylen vaalitentissä -> kokoomus ottaa kaikkien pienituloisimmilta ja jakaa rikkaimmille. Ja kuinkas sitten kävikään. 

Zannulin mielestä veronkierto oli valtakunnan syöpä, kunnes itse pääsi nauttimaan veronkierrosta. Että semmoinen seteliselkärankainen köyhän puolustaja.

Vierailija
31/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rikas jos en köyhäkään, mutta olen jo vuosia ihmetellyt, että miksi Suomessa on järjestetty asiat niin, että kaikenlaisesta menestymisestä sakotetaan isolla kädellä tai onnenkantamoisesta tai jos jollain vahingossa elämä helpottuu. Perintöveroa en ymmärrä lainkaan ja nyt joku älypää oli esittänyt, että vanhuksilta pitäisi pumpata viimeisetkin pois ennen kuin kuolevat vaikka ovat ikänsä veroja maksaneet ettei vahingossakaan jäisi kenelläkään perintöä.

Sakotus järjestelmä meillä on täysin naurettava, jos sulla on isot tulot niin maksat 10 000 kertaa isommat sakot kuin pienituloisten samasta rikkeestä, mutta kun ei se tasoita tilannetta mitenkään, pienituloinen saa 200€ sakot niin se voi olla, että siinä kuussa ei sitten syödä mitään, isotuloinen saa samasta rikkeestä 20 000€ sakot, maksaa ne pois ja jatkaa elämää, tuossa ei ole mitään järkeä, tuohon pitäisi keksiä joku menetelmä jolla on merkitystä, samat sakot tuloista riippumatta, mutta kolme rikettä ja linnaan hetkeksi, siitä kun tulee vielä merkintä rekisteriin niin alkaa olla rikkaillakin syytä vähän katsoa mitä tekee, tää oli vaan tyhmä, nopea esimerkki, ei tarvitse puuttua liikaa.

Verotus voi olla edelleen progressiivinen, mutta kyllä siinä pitäisi olla katto, vaikka 25% silloin rikkaat maksaa joka tapauksessa rahana paljon isompaa summaa samoista palveluista. Vai laitetaanko rikkaat kaikessa ohituskaistalle kun maksavat kaikesta enemmän niin kai he ansaitsevat parempaa ja nopeampaa palvelua?

Yrittäminen on ehdottomasti tehty ihan liian hankalaksi, jos perustat firman ja työllistät ihmisiä, joten helpotat työttömyyttä jonka lisäksi nuo työntekijät maksaa veroja sen sijaan, että kuluttavat verorahoja niin luulisi, että tuollaisesta palkitaan, mutta ei Suomessa, meillä lätkäistää yrittäjälle niin paljon maksuja ja velvollisuuksia ja vastuuta ettei ketään kiinnosta tuo ongelmien määrä.

Niin kauan kun Suomen valtio ja hallitus (enkä tarkoita pelkästään nykyistä hallitusta vaan myös edellistä ja sitä edellistä jne.) käyttää rahaa yhtä reikäpäisesti kuin nykyään ja haalii lisää ongelmia typerillä päätöksillään, en välitä tippaakaan jos joku vähän suhmuroi, käyttää syystemiä hyväkseen, huijaa verottajaa tai muuta vastaavaa.

Vierailija
32/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Marin nyt tuntuikin olevan nykynuori joka luulee, että myönnetty luotto on yhtä kuin myönnetty avustus joka on ilmaista rahaa ja jos raha loppuu niin painetaan vaan lisää niin kyllä se siitä.

Vierailija
33/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko työtön vasemmistovaalikarja tajuta, että jos varas varastas sinulta lompakon, jossa on 1000 euroa ja sinulle jääkin toiseen taskuun 200 euroa, jota varas ei saanut, niin tätä ei tarkoita sitä, että varas antoi sinulle 200 euroa.

Jos rikkaan verotus pienenee, niin silloin häneltä otetaan vähemmän. Hänelle ei "anneta" mitään.

Vierailija
34/34 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla ihan pelkästään kokkarit ja persut aiheuttanut tätä lamaa, mutta voit vakuutella itsellesi niin ja iloita kun muut pässinpäät ovat kanssasi samaa mieltä ja seuraava hallitus onkin sitten teidän onnenhallitus sillä vuorotellen se yleensä menee ja jos eivät tee todella radikaalia muutosta omaan päätöksentekoon niin sitä seuraavan hallituksen alussa ollaankin sitten jo niin syvälle ettei siihen auta edes kalanmaksa.öljy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi