Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hotelleihin pitää tehdä niin ärsyttävät hanat?

Vierailija
25.08.2025 |

Olen vieläpä kaikenlisäksi talotekniikan alalla työskentelevä. Yhdessä paikassa hanan säätö oli kuin tulitikku ja piti arvailla mitä vipua kääntämällä saa käsisuihkulle ja mistä kattosuihkulle.

Yhdessä paikassa menin ammeeseen ja kun oli aika pestä  hiukset, meni viisi minuuttia että sain vettä tulemaan suihkusta. 

Päällepäin muka hienoja - eivät oikeasti ole edes sitä  - hanoja, mutta tympeitä käyttää. Itse nyt olen saanut itseni pestyä, mutta voihan nuo hanat olla jollekin vanhalle ylitsepääsemätön paikka.

Samoin lavuaarit on joissakin paikoissa sellaisia, että pitäisi lailla kieltää. Pitää laittaa kalliit mukahienot mutta sellaiset että hampaanpesuvesi jää seisomaan siihen ja kun niitä ei pestä kunnolla, näkee seuraava asiakas edellisen kävijän purskottelut. 

Paras hotelli on sellainen missä on tavallinen vipu- tai termostaattihana ja perusallas. Nuo mukahienot, ehkä arkkitehdin suunnittelemat, eivät tuo minulle mitään lisäarvoa, ärsyttää vain.  

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda hotelliq hyvä ilmeinen?

Vierailija
2/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni,tekniikan alalla ja tottakai kiinnität siihen huomiota. Minä siivousalalla ja kiinnitän puhtauteen huomiota,nurkat ja kaikki. Tuttava taas sähköalalla ja katselee kuulemma jos katossa menee johtoja, et miten siellä on sähköt vedetty ja onko pistorasiat suorassa. Kaikilla on ne omat kiinnostukset mitä kattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni,tekniikan alalla ja tottakai kiinnität siihen huomiota. Minä siivousalalla ja kiinnitän puhtauteen huomiota,nurkat ja kaikki. Tuttava taas sähköalalla ja katselee kuulemma jos katossa menee johtoja, et miten siellä on sähköt vedetty ja onko pistorasiat suorassa. Kaikilla on ne omat kiinnostukset mitä kattelee.

Älä koskaan päästä sähköalan ammattilaista käymään Intiassa tai Meksikossa 😂 Näin siellä niin käsittämättömiä viritelmiä pylväistä taloihin, sikin sokin, sotkuisina kaapelivyyhteinä, että ihmettelen ettei siellä jatkuvasti pala kaikki poroksi.

Vierailija
4/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun pääset käymään työmatkalla Englannissa tai vaikka USA:ssa. Saattaa tulla ikävä sitä tikkuhanaa.

Vierailija
5/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä noita altaita. Kuka ehtii kylpeä hotellissa?! Ja onhan se vähän ällöä kylpeä siinä. Pitäisi pestä ensin.

Vierailija
6/6 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä noita altaita. Kuka ehtii kylpeä hotellissa?! Ja onhan se vähän ällöä kylpeä siinä. Pitäisi pestä ensin.

Ällöttävämpää oli kesä helteillä kun kävin uimassa pienessä lähteen tapaisessa lammessa,ehkä 100x100 ja uimareita siellä oli parisen sataa,aivan täynnä. Hetken seisoin vedessä ja ajattelin,kuinkahan moni niistäkin on lirauttanu sinne. Hetken viilennys ja läksin pois. Yök.