Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1744)

Vierailija
521/1744 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Angelit on mukana 110% varmasti. 

SisÀpiirilÀinen Lapista

Vierailija
522/1744 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ veikkaan myös ettÀ tÀmÀn pÀivÀn vihje on Diandra. Ja tÀÀ taitaa olla myös se pysÀyttÀvÀ balladi kansainvÀlisyyttÀ tihkuvalta artistilta.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1744 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: MÀ veikkaan myös ettÀ tÀmÀn pÀivÀn vihje on Diandra. Ja tÀÀ taitaa olla myös se pysÀyttÀvÀ balladi kansainvÀlisyyttÀ tihkuvalta artistilta.

Ei taida sopia aikatauluihin eli en usko.

Vierailija
524/1744 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Diandra on finaalipÀivÀnÀ ElÀmÀni biisi -kiertueella HÀmeenlinnassa.

Vierailija
525/1744 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ olin varma, ettÀ tÀmÀn pÀivÀn vihjeen artisteista toinen olisi Olavi Uusivirta, mutta viisut eivÀt mene yksiin hÀnen kiertueaikataulunsa kanssa.

Vierailija
526/1744 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta jossain sanottiin, ettÀ biisin julkaisu ei vÀlttÀmÀttÀ kerro mitÀÀn. Sexmane oli julkaissut biisin kuulemma just ennen Umk, sikÀli vaikka Tuure Boelius tai Mira Luoti ei olis tÀysin poissuljettuja.

Vierailija
527/1744 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ oon nyt tullut siihen lopputulokseen, ettÀ mulle kÀy mikÀ tahansa genre, kunhan kappale on tajunnanrÀjÀyttÀvÀ. Samaan tapaan, kun KÀÀrijÀ oli, ettÀ heti tiesi, ettÀ nyt muuten lÀhtee. MillÀÀn ihan kivalla ja mukavalla ei sinne kannata lÀhteÀ. Kappale ei myöskÀÀn saa lÀssÀhtÀÀ, usein on kÀynyt nÀin, ettÀ hyvÀn alun jÀlkeen se ei rÀjÀhdÀ mihinkÀÀn ja totuus on, ettÀ vaikka olisi mikÀ show, niin sellaista ei kannata lÀhettÀÀ.

Vierailija
528/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ oon nyt tullut siihen lopputulokseen, ettÀ mulle kÀy mikÀ tahansa genre, kunhan kappale on tajunnanrÀjÀyttÀvÀ. Samaan tapaan, kun KÀÀrijÀ oli, ettÀ heti tiesi, ettÀ nyt muuten lÀhtee. MillÀÀn ihan kivalla ja mukavalla ei sinne kannata lÀhteÀ. Kappale ei myöskÀÀn saa lÀssÀhtÀÀ, usein on kÀynyt nÀin, ettÀ hyvÀn alun jÀlkeen se ei rÀjÀhdÀ mihinkÀÀn ja totuus on, ettÀ vaikka olisi mikÀ show, niin sellaista ei kannata lÀhettÀÀ.

MinĂ€ pidĂ€n Diandrasta ja hĂ€nellĂ€ on ihana ÀÀni, mutta hĂ€n on nimenomaan kiva ja mukava, ja hĂ€nen esittĂ€mĂ€nsĂ€ biisit ovat kivoja ja mukavia. Diandrassa ei ole mitÀÀn tajunnanrĂ€jĂ€yttĂ€vÀÀ, erikoista tai outoa. Olen myös sitĂ€ mieltĂ€, ettĂ€ mikÀÀn kiva ja mukava ei nyt kelpaa, jos halutaan 15 parhaan joukkoon. 

Vierailija
529/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vihjeet nro 5: Édith Piaf, Frederik, kokko, Futuro-talo sekĂ€ taustalla hautausmaa

Vierailija
530/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pakko heti tulla hehkuttamaan, kun tuolla UMK:n instassa veikkaillaan Bessin ja Linda Lampeniuksen duoa tai sitten Benjaminia. Ja nÀmÀ tyypit sentÀÀn tiedÀn!!! En tosin kannata vanhan lÀmmittÀmistÀ noin yleensÀ, muutta on kivaa olla vÀlillÀ kartalla.

Vierailija
531/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Bess ei ole mukana, koska on mukana muissa UMK:n videoissa. Benjamin voisi sopia muistaakseni viimeiseen musiikkivideokuvaan, mutta toivottavasti ei ole mukana.

Vierailija
532/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: MÀ veikkaan myös ettÀ tÀmÀn pÀivÀn vihje on Diandra. Ja tÀÀ taitaa olla myös se pysÀyttÀvÀ balladi kansainvÀlisyyttÀ tihkuvalta artistilta.

Voiko olla Joalin?

Vierailija
533/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Artisti F uuteen kuvaan?

Vierailija
534/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tai Janna.

Vierailija
535/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MissÀ ne vihjeet nÀkyy?

Vierailija
536/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja pliis, ei sitten ÀÀnestetÀ tÀnÀ vuonna mitÀÀn "rÀjÀyttÀvÀÀ" showta, vaan ÀÀnestetÀÀn oikeasti hyvÀ biisi ja esittÀjÀ, jookos kookos murmelit?

Vierailija
537/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pliis, ei sitten ÀÀnestetÀ tÀnÀ vuonna mitÀÀn "rÀjÀyttÀvÀÀ" showta, vaan ÀÀnestetÀÀn oikeasti hyvÀ biisi ja esittÀjÀ, jookos kookos murmelit?

No sinÀ nyt et tÀÀllÀ mÀÀrÀÀ, mutta toivon kyllÀ jotain erilaista ja ei nappais ainakaan mitkÀÀn autotunetetut renkutukset enÀÀ.

Vierailija
538/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MissÀ ne vihjeet nÀkyy?

Uudenmusiikinkilpailu ig ja youtubessa myöskin.

Vierailija
539/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€ pidĂ€n Diandrasta ja hĂ€nellĂ€ on ihana ÀÀni, mutta hĂ€n on nimenomaan kiva ja mukava, ja hĂ€nen esittĂ€mĂ€nsĂ€ biisit ovat kivoja ja mukavia. Diandrassa ei ole mitÀÀn tajunnanrĂ€jĂ€yttĂ€vÀÀ, erikoista tai outoa. Olen myös sitĂ€ mieltĂ€, ettĂ€ mikÀÀn kiva ja mukava ei nyt kelpaa, jos halutaan 15 parhaan joukkoon. 

Diandrassa ei ole sÀrmÀÀ. HyvÀ ÀÀni, jopa erittÀin hyvÀ, mutta jotenkin persoonaton ja yllÀtyksetön.

Vierailija
540/1744 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinÀ nyt et tÀÀllÀ mÀÀrÀÀ, mutta toivon kyllÀ jotain erilaista ja ei nappais ainakaan mitkÀÀn autotunetetut renkutukset enÀÀ.

EikÀ sitten mitÀÀn huumoriplÀjÀystÀ tÀllÀ kertaa. Ne on jo niin nÀhty.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yksi kahdeksan