UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1744)
MÀ veikkaan myös ettÀ tÀmÀn pÀivÀn vihje on Diandra. Ja tÀÀ taitaa olla myös se pysÀyttÀvÀ balladi kansainvÀlisyyttÀ tihkuvalta artistilta.
Vierailija kirjoitti: MÀ veikkaan myös ettÀ tÀmÀn pÀivÀn vihje on Diandra. Ja tÀÀ taitaa olla myös se pysÀyttÀvÀ balladi kansainvÀlisyyttÀ tihkuvalta artistilta.
Ei taida sopia aikatauluihin eli en usko.
Diandra on finaalipÀivÀnÀ ElÀmÀni biisi -kiertueella HÀmeenlinnassa.
MÀ olin varma, ettÀ tÀmÀn pÀivÀn vihjeen artisteista toinen olisi Olavi Uusivirta, mutta viisut eivÀt mene yksiin hÀnen kiertueaikataulunsa kanssa.
Mutta jossain sanottiin, ettÀ biisin julkaisu ei vÀlttÀmÀttÀ kerro mitÀÀn. Sexmane oli julkaissut biisin kuulemma just ennen Umk, sikÀli vaikka Tuure Boelius tai Mira Luoti ei olis tÀysin poissuljettuja.
MÀ oon nyt tullut siihen lopputulokseen, ettÀ mulle kÀy mikÀ tahansa genre, kunhan kappale on tajunnanrÀjÀyttÀvÀ. Samaan tapaan, kun KÀÀrijÀ oli, ettÀ heti tiesi, ettÀ nyt muuten lÀhtee. MillÀÀn ihan kivalla ja mukavalla ei sinne kannata lÀhteÀ. Kappale ei myöskÀÀn saa lÀssÀhtÀÀ, usein on kÀynyt nÀin, ettÀ hyvÀn alun jÀlkeen se ei rÀjÀhdÀ mihinkÀÀn ja totuus on, ettÀ vaikka olisi mikÀ show, niin sellaista ei kannata lÀhettÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon nyt tullut siihen lopputulokseen, ettÀ mulle kÀy mikÀ tahansa genre, kunhan kappale on tajunnanrÀjÀyttÀvÀ. Samaan tapaan, kun KÀÀrijÀ oli, ettÀ heti tiesi, ettÀ nyt muuten lÀhtee. MillÀÀn ihan kivalla ja mukavalla ei sinne kannata lÀhteÀ. Kappale ei myöskÀÀn saa lÀssÀhtÀÀ, usein on kÀynyt nÀin, ettÀ hyvÀn alun jÀlkeen se ei rÀjÀhdÀ mihinkÀÀn ja totuus on, ettÀ vaikka olisi mikÀ show, niin sellaista ei kannata lÀhettÀÀ.
MinÀ pidÀn Diandrasta ja hÀnellÀ on ihana ÀÀni, mutta hÀn on nimenomaan kiva ja mukava, ja hÀnen esittÀmÀnsÀ biisit ovat kivoja ja mukavia. Diandrassa ei ole mitÀÀn tajunnanrÀjÀyttÀvÀÀ, erikoista tai outoa. Olen myös sitÀ mieltÀ, ettÀ mikÀÀn kiva ja mukava ei nyt kelpaa, jos halutaan 15 parhaan joukkoon.
Vihjeet nro 5: Ădith Piaf, Frederik, kokko, Futuro-talo sekĂ€ taustalla hautausmaa
Pakko heti tulla hehkuttamaan, kun tuolla UMK:n instassa veikkaillaan Bessin ja Linda Lampeniuksen duoa tai sitten Benjaminia. Ja nÀmÀ tyypit sentÀÀn tiedÀn!!! En tosin kannata vanhan lÀmmittÀmistÀ noin yleensÀ, muutta on kivaa olla vÀlillÀ kartalla.
Bess ei ole mukana, koska on mukana muissa UMK:n videoissa. Benjamin voisi sopia muistaakseni viimeiseen musiikkivideokuvaan, mutta toivottavasti ei ole mukana.
Vierailija kirjoitti: MÀ veikkaan myös ettÀ tÀmÀn pÀivÀn vihje on Diandra. Ja tÀÀ taitaa olla myös se pysÀyttÀvÀ balladi kansainvÀlisyyttÀ tihkuvalta artistilta.
Voiko olla Joalin?
Ja pliis, ei sitten ÀÀnestetÀ tÀnÀ vuonna mitÀÀn "rÀjÀyttÀvÀÀ" showta, vaan ÀÀnestetÀÀn oikeasti hyvÀ biisi ja esittÀjÀ, jookos kookos murmelit?
Vierailija kirjoitti:
Ja pliis, ei sitten ÀÀnestetÀ tÀnÀ vuonna mitÀÀn "rÀjÀyttÀvÀÀ" showta, vaan ÀÀnestetÀÀn oikeasti hyvÀ biisi ja esittÀjÀ, jookos kookos murmelit?
No sinÀ nyt et tÀÀllÀ mÀÀrÀÀ, mutta toivon kyllÀ jotain erilaista ja ei nappais ainakaan mitkÀÀn autotunetetut renkutukset enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
MissÀ ne vihjeet nÀkyy?
Uudenmusiikinkilpailu ig ja youtubessa myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ pidÀn Diandrasta ja hÀnellÀ on ihana ÀÀni, mutta hÀn on nimenomaan kiva ja mukava, ja hÀnen esittÀmÀnsÀ biisit ovat kivoja ja mukavia. Diandrassa ei ole mitÀÀn tajunnanrÀjÀyttÀvÀÀ, erikoista tai outoa. Olen myös sitÀ mieltÀ, ettÀ mikÀÀn kiva ja mukava ei nyt kelpaa, jos halutaan 15 parhaan joukkoon.
Diandrassa ei ole sÀrmÀÀ. HyvÀ ÀÀni, jopa erittÀin hyvÀ, mutta jotenkin persoonaton ja yllÀtyksetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinÀ nyt et tÀÀllÀ mÀÀrÀÀ, mutta toivon kyllÀ jotain erilaista ja ei nappais ainakaan mitkÀÀn autotunetetut renkutukset enÀÀ.
EikÀ sitten mitÀÀn huumoriplÀjÀystÀ tÀllÀ kertaa. Ne on jo niin nÀhty.
Angelit on mukana 110% varmasti.
SisÀpiirilÀinen Lapista