En syönyt tänä kesänä yhtä ainoaa mansikkaa. Muita?
Kommentit (44)
Itselläkin ensimmäinen kesä ilman mansikoita ja jäätelökioskia.
Töölön kiskalla kaksi palloa 8,30e ja mansikat kympin litra. Juu ei.
Kirsikoita söin muutaman litran.
Söin kolmisen mansikkaa enkä yhtään jäätelöä. T. Aiemmin vastannut.
Aivan hirvittävän pahoja nämä uudet mansikkalajikkeet tai oikeastaan ne ei maistu millekään. Muutaman kerran ostin tänä kesänä ja taitaa mansikoiden syöminen myös tulevina kesinä jäädä vähemmälle. Ennen oli kaikki paremmin.
Inhoan niitä. En ole syönyt varmaan 25 vuoteen yhtäkään. En syö hillona, enkä missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tänä kesänä syönyt yhtä ainoaa jäätelöä.
En ole syönyt jäätelö varmaan 10 vuoteen. Ei herätä mitään halua.
Vierailija kirjoitti:
minä söin
Vastasit väärään keskusteluun.
En ole vuosiin syönyt. Lapsuudessa kun käytiin Mansikka-Topilta hakemassa laatikollinen niin se oli parasta ikinä. Myöhemmin yritin ostaa kaupoista, mutta eivät ne enää mansikoilta maistuneet.
En käynyt jäätelökiskalla enkä syönyt mansikoita, ovat niin kalliita. lapsille ostin kaksi kertaa. Herneitä olisin ostanut mielelläni, mutta en raaskinut.
En syönyt kuin muutamia mansikoita, mutta se määrä on mulle enemmän kuin joinakin kesinä.
Sain nuorena mansikoista tarpeekseni, ei juuri kinostele mansikat.
En minäkään. Ja pihan hapankirsikkapuut jättivät kuivuuden takia sadon tekemättä. Surin asiaa, mutta Taivahan Taatto kuuli hiljaisen rukoukseni ja toimitti minulle sen jälkeen leipäjonosta kilon purkin hapankirsikkahilloa.
Herneitä ja mansikaa/vadelmaa/mustikkaa/herukoita lähes päivittäin niin kauan kuin kotimaista tuoreena saa. Ja pakastin täyteen talveksi.
Täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tänä kesänä syönyt yhtä ainoaa jäätelöä.
En ole syönyt jäätelö varmaan 10 vuoteen. Ei herätä mitään halua.
Jos minulla ei ole joka päivä jäätelöä, hypin lähes seinille vierotusoireista. Viimeiset 50 vuotta ei ole monta päivää mennyt ilman jäätelöä.
En ole minäkään mansikoita syönyt, en pidä niistä, kirsikat ja vadelmat on paljon parempia. En yhtään tajua joka kesäistä mansikkahypetystä.
Söin yhden kiintiömansiksn. En ole fani mutta en myökään totaalikieltäytyjä. Yksi riitti, toista ei tarvinnut hamuta rasiasta.
Tänäänin ostin mansikoita ja mustikoita. Myös mustaviinimarjoja ostelen. Syön kaurapuuron kanssa tai ihan mapostellen.
köyhällä ei ole varaa syödä mansikoita.
Minä söin paljon, omasta mansikkamaasta. Ostanut en ole enää vuosiin, vaikka oma maa ei olekaan joka kesä tuottanut satoa.
Nope. Ei paljon kiinnosta laittaa tuollaiseen rahaa, semminkin kun ei ole mitään intohimoakaan niiden syömiseen.
Totta, en minäkään. Vadelmia tuli kerättyä yksi mukillinen kun tuli tilaisuus ja mutusteltua niitä sitten yksi kerrallaan katsellen, ettei niissä ole matoja.
Oletko minä? No ei vaines, maistoin kyllä ehkä kolme. Mutta en ymmärrä, miksi niitä pitää syödä.